• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 09:44
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 10:35

Detail zákazky Z20256171

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 09:44
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 10:35

Základné údaje

Z20256171

OF-304198

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519248

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prefabrikované konštrukcie, prístrešky a kryty

Panel, betónové výrobky, betónové dosky

  • 44175000-7 - Panely
  • 44114200-4 - Betónové výrobky
  • 44114250-9 - Betónové dosky (tabule)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestný panel
Funkcia
Cestný panel , železobetónová doska určená na výstavbu provizórnych vozoviek a iných spevnených plôch CP 3000/2000/150
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 13
Dĺžka mm 3000
Šírka mm 2000
Výška mm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prefabrikovaný výrobok vyrobený z triedy betónu C 30/37, železobetónová doska určená na výstavbu provizórnych vozoviek, skladovacích a iných spevnených plôch ,odolný voči záťaži ,dlhodobú životnosť a stabilitu,Panel disponuje manipulačnými úchytmi na strane 3000mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy ,  miesto plnenia- VVP Turecký Vrch, Cvičisko trhania a mínovania, Malý Vrch
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek v (EUR vrátane DPH)
Do jednotkovej ceny započítať všetky potrebné náklady : na dopravu, vyloženie
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného alebo poškodeného tovaru tento tovar neprevziať
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúra. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH Názov
Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie
Doručenia objednávky je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

17.11.2025 09:46 — 21.11.2025 09:46

1,00 zakázka

3 270,33

3 270,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2025 09:49

30.10.2025 09:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 09:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2025 13:47 - Vstupná ponuka 3 270,33 € Cena bez DPH
24.10.2025 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 3 270,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS