30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50963791
FERMAT SK s.r.o.
Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK
Prefabrikované konštrukcie, prístrešky a kryty
Panel, betónové výrobky, betónové dosky
Tovar, Služba
|
1. Cestný panel
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Cestný panel , železobetónová doska určená na výstavbu provizórnych vozoviek a iných spevnených plôch CP 3000/2000/150 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 13 | ||
| Dĺžka | mm | 3000 | ||
| Šírka | mm | 2000 | ||
| Výška | mm | 150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Prefabrikovaný výrobok vyrobený z triedy betónu C 30/37, železobetónová doska určená na výstavbu provizórnych vozoviek, skladovacích a iných spevnených plôch ,odolný voči záťaži ,dlhodobú životnosť a stabilitu,Panel disponuje manipulačnými úchytmi na strane 3000mm. |
| Názov |
| Vrátane dopravy , miesto plnenia- VVP Turecký Vrch, Cvičisko trhania a mínovania, Malý Vrch |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek v (EUR vrátane DPH) |
| Do jednotkovej ceny započítať všetky potrebné náklady : na dopravu, vyloženie |
| Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného alebo poškodeného tovaru tento tovar neprevziať |
| Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúra. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH Názov |
| Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie |
| Doručenia objednávky je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto. |
| Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
17.11.2025 09:46 — 21.11.2025 09:46
1,00 zakázka
3 270,33
3 270,32
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2025 09:49
30.10.2025 09:44
30.10.2025 09:59
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.10.2025 13:47 - Vstupná ponuka | 3 270,33 | € | Cena bez DPH |
| 24.10.2025 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 270,33 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: