• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 12:45

Detail zákazky Z20256170

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 12:45

Základné údaje

Z20256170

OF-304110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11557968

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

36470449

M - PROTEKTOR, s.r.o.

Jelšová 26, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nové celoročné pneumatiky na autobusy

nové pneumatiky, pneumatiky celoročné, pneumatiky pre autobusy

  • 34352200-1 - Pneumatiky pre autobusy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové pneumatiky pre autobusy , 275/70 R 22,5 – 148/145 J, pre celoročnú prevádzku.
Funkcia
Nové pneumatiky 275/70 R 22,5 – 148/145 J s označením M+S (na oboch stranách pneumatík) pre celoročnú prevádzku na všetkých zadných pozíciách zadnej nápravy autobusov SOR NB12, strednej a zadnej náprave SOR NB18. Na všetkých pozíciách a všetkých náprav SOLARIS Urbino 12, 15 a 18, bezdušové, so zosilnenými bočnicami, minimálna výška dezénu 17 mm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nové pneumatiky pre autobusy - 275/70 R 22,5 – 148/145 J ks 700
2. Minimálna výška dezénu mm 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3. Bezdušové Musí spĺňať
4. Zosilnené bočnice Musí spĺňať
5. S označením M+S (na oboch stranách pneumatík) Musí spĺňať
6. Pre celoročnú prevádzku na pozíciach autobusov SOR NB12 (len zadné), NB18 (len zadné a strené SOR NSG 12, SOR NSG 18, SOLARIS Urbino 12, 15 a 18, (predné a zadné) Musí spĺňať
 2. Nové pneumatiky pre autobusy, 285/70 R 19,5 – 146/144 L, pre celoročnú prevádzku.
Funkcia
Nové pneumatiky pre autobusy, 285/70 R 19,5 – 146/144 L s označením M+S (na oboch stranách pneumatík) pre celoročnú prevádzku na predných nápravách autobusov SOR NB12, NB18, BN9,5, EBN10,5, EBN11 a zadných nápravách autobusov SOR BN9,5, EBN10,5, EBN11, bezdušové, so zosilnenými bočnicami, minimálna výška dezénu 12 mm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nové pneumatiky pre autobusy, 285/70 R 19,5 – 146/144 L ks 400
2. Minimálna výška dezénu mm 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3. Bezdušové Musí spĺňať
4. Zosilnené bočnice Musí spĺňať
5. S označením M+S (na oboch stranách pneumatík) Musí spĺňať
6. Pre celoročnú prevádzku na predných nápravách autobusov SOR NB12, NB18, BN9,5, EBN10,5, EBN11 a zadných nápravách autobusov SOR BN9,5, EBN10,5, EBN11 Musí spĺňať
 3. Likvidácia vyradených pneumatík.
Funkcia
Odberateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie likvidácie vyradených pneumatík na vlastné náklady dodávateľa vrátane odvozu a prepravy, ak o to odberateľ požiada. Vykonanie likvidácie dodávateľ potvrdí vystavením protokolu pre odberateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Pneumatiky musia byť dodávané s kvalifikačným štítkom alebo nálepkou v súlade s platnou legislatívou.
2. Pneumatiky budú používané na predných, stredných i zadných nápravách u vozidiel s automatickými prevodovkami, hydraulickými retardérmi, vybavenými systémami ABS, EBS a ASR u autobusov bežne prevádzkovaných v mestskej hromadnej doprave.
3. Cena za predmet tejto zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré s plnením predmetu zmluvy bezprostredne súvisia (napr. jeho doprava do miesta dodania, balné, vykládka atď.) a je konečná.
4. Objednávateľ bude realizovať nákupy podľa aktuálnych potrieb na základe čiastkových objednávok formou mailovej správy, ktoré musia obsahovať presný názov a množstvo tovaru. Dopravu predmetného tovaru do skladu objednávateľa zabezpečí dodávateľ na svoje náklady, dodanie zrealizuje do 7 dní od zaslania objednávky. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi predmetný tovar v pracovných dňoch od 7.00 do 13.00 hod.
5. Za podstatné porušenie tejto dohody zo strany dodávateľa sa považuje opakované nedodržanie termínu dodávok predmetu dohody.
6. Nebezpečenstvo poškodenia alebo straty predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa okamihom vyloženia tovaru na mieste dodania predmetu zmluvy určenom v objednávke. Za týmto účelom určí objednávateľ zodpovednú osobu pre prevzatie predmetu zmluvy a jeho následné riadne uloženie. Prevzatie tovaru bude potvrdené na dodacom liste dodávateľa.
7. Pri podozrení objednávateľa, čo oznámi písomne dodávateľovi, že predmet zmluvy nevyhovuje podmienkam deklarovaným dodacími dokladmi, zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady vykonanie potrebných analýz. V prípade potvrdenia podozrenia zabezpečí dodávateľ v lehote 5 dní bezplatnú výmenu predmetu zmluvy. V prípade nepotvrdenia podozrenia má dodávateľ právo prefaktúrovať náklady na vykonanie analýz odberateľovi v nevyhnutnom rozsahu.
8. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok, ani zálohu na predmet plnenia tejto zmluvy. Platby za objednaný tovar zaplatí objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet na základe faktúry vystavenej dodávateľom po dodaní tovaru.  Splatnosť vystavenej faktúry je 45 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je aj kópia objednávky a dodací list potvrdený objednávateľom.
9. Dodávateľ doručí objednávateľovi na e-mail do 2 dní od uzatvorenia zmluvy: Štruktúrovaný podrobný rozpočet zákazky, s presnosťou na 2 desatinné miesta, aj s uvedením presného názvu ponúkaného tovaru (obchodnej značky) a vrátane funkčnej a technickej špecifikácie ponúkaného tovaru, ktorá deklaruje splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. E-mail mu oznámi objednávateľ po uzavretí zmluvy.
10. Dodávateľ doručí objednávateľovi na e-mail do 2 dní od uzatvorenia zmluvy: Vzor ponúkaného dezénu novej pneumatiky v obrazovej podobe (foto, prospekt, katalóg) a to zvlášť pre každú položku opisného formulára - č.1 a aj č.2. Vzor bude jasne a presne označený, ku ktorej položke patrí.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice - mestská časť Džungľa, Košice I, Košický, Slovenská republika

15.11.2025 00:00 — 15.11.2027 00:00

1,00 celok

242 220,00

242 220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2025 13:43

06.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 98
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2025 14:09 - Vstupná ponuka 242 200,00 € Cena bez DPH
05.11.2025 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 242 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS