• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 10:50

Detail zákazky Z20256156

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2025 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 10:50

Základné údaje

Z20256156

OF-304126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484093

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby a iný tovar

štítky, korková nástenka, kalendár, diár, euroobal, obálka, podpisová kniha

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby  č. 1 (VNÚTORNÉ GRANTY SZU)
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava (Vnútorné granty SZU)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierové štítky – pre termosublimačné tlačiarne a tlačiarne štítkov, matný povrch, obdĺžnikový tvar, biela a čierna farba, rozmery 25 × 25 mm (V׊), 750 štítkov na rolke, bal. 1
 2. Kancelárske potreby č. 2 ( Polyfunkčný objekt SZU, B.B.,)
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Polyfunkčný objekt SZU, Bernoláková 8, 974 05  Banská Bystrica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nástenná textilná nástenka - plstený povrch, rám: hliník/elox, rozmer: 1800 x 1200 mm, farba: sivá, ks 2
 3. Kancelárske potreby č. 3 ( Kvestorát SZU)
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava (Kvestorát SZU)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Podpisová knih, formát A4 - 20-dielna,  sivý vnútorný kartón s otvormi na identifikáciu obsahu, vonkajšie prevedenie plast, farba: čierna, počet oddielov: 19 ks 1
 4. Kancelárske potreby č. 4 (NRC stredisko 114511)
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava (NRC stredisko 114511)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolový kalendár stĺpcový r. 2026 /obrázky zo Slovenska, rozmer: 30,1x15 cm, Kalendárium: slovenské týždenné stĺpcové, počet strán kalendára: 60 + 2 stojanček: so zámkom ks 6
2. Nástenný kalendár 3-mesačný so špirálou r. 2026, farba: zelená,rozmer: 31,5 x 55,5 cm + 18 cm, rozsah kalendára: 3 x 12 listov, kalendárium: slovenské trojmesačné menné so sviatkami európskych štátov (CZ / SK / A / B / D / F / H ks 3
3. Nástenný kalendár r. 2026/Slovakia Panorama, rozmer: 48,5 x 33,4 cm, kalendárium: slovenské mesačné menné, rozsah kalendára: 14 listov, väzba: twinová ks 2
4. Diár týždenný, formát: A5, rozmer: 14,3 x 20,5 cm, formát diára: 145 x 205 mm, rozsah diára: 128 strán, kalendárium: týždenné + papier bloku chamois, materiál dosiek: koženka, farba: červená anglická ks 6
 5. Kancelárske potreby č. 5 (Pedagogický odbor SZU)
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava (Pedagogický odbor)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obálka kartónová bez lepenia, formát: A5, rozmer: 260x200mm, materiál: lepenka, gramáž: 300 g/m2, farba: biela, balenie: 50ks/bal. bal. 10
2. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou RZC, predná strana s potlačou na popis - riadky, formát: A4, materiál: eko kartón Classic, gramáž: 240 g/m2, balenie: 50ks/bal., farba: zelená bal. 1
3. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou  stranou RZC, predná strana s potlačou na popis - riadky, formát: A4, materiál: eko kartón Classic, gramáž: 240 g/m2, balenie: 50ks/bal., farba: žltá bal. 1
4. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou  stranou RZC, predná strana s potlačou na popis - riadky, formát: A4, materiál: eko kartón Classic, gramáž: 240 g/m2, balenie: 50ks/bal., farba: modrá bal. 1
5. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou  stranou RZC, predná strana s potlačou na popis - riadky, formát: A4, materiál: eko kartón Classic, gramáž: 240 g/m2, balenie: 50ks/bal., farba: oranžová bal. 1
6. Euroobal - povrch matný, formát: A4, horná strana otvorená (typ U), hrúbka: 30 μm, farba: priehľadná, materiál: PP, balenie: 100ks/bal. bal. 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu zákazky:  Adresa: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava , pondelok - štvrtok 08:00 do 14:00 hod., piatok 08:00 do 12:00 hod., Položky: č. 1, 3, 4, 5  Dodanie: Polyfunkčný objekt SZU, Bernoláková 8, 974 05  Banská Bystrica - položka č. 2
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje vystavenie 5 ks samostatné faktúry podľa rozpisu položiek so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

27.10.2025 08:00 — 31.10.2025 12:00

1,00 sada

638,46

638,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2025 08:08

23.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 09:44 - Vstupná ponuka 638,46 € Cena bez DPH
23.10.2025 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 638,46 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS