• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 10:50

Detail zákazky Z20256146

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 10:50

Základné údaje

Z20256146

OF-304068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579734

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35763469

Slovak Telekom, a.s.

Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na kontrolu a interpretáciu sieťových udalostí

sieťové zariadenia

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 32424000-1 - Infraštruktúra siete
  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 35113000-9 - Bezpečnostné inštalácie
  • 35121300-1 - Bezpečnostné príslušenstvo
  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenie na kontrolu a interpretáciu sieťových udalostí
Funkcia
Zabezpečenie dodávky a inštalácie upgrade existujúceho analyzátora siete a firewalov pre sieť TTSK podľa špecifikácie určené k monitorovaniu existujúcich zariadení FortiGate v HA móde.
Fortinet FortiAnalyzer 300G (FAZ-300G) predstavuje zariadenie určené na centralizované monitorovanie a analýzu sieťovej komunikácie. Zabezpečuje zber, uchovávanie a vyhodnocovanie bezpečnostných záznamov zo systémov FortiGate. Toto rackové riešenie disponuje 8 TB úložiskom, štyrmi gigabitovými ethernetovými portami a zvládne spracovať až 100 GB logov za jeden deň. Svojím využitím napomáha identifikovať potenciálne slabiny, poskytuje pokročilé možnosti ochrany a detailnú analýzu prevádzky v sieti, čím je vhodné pre firemných používateľov aj poskytovateľov IT služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FAZ-300G ks 1
FC-10-L03HG-1263-02-12 ks 3
služby ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
FAZ-300G Centralized log & analysis appliance - 4x GE RJ45, 8TB storage, up to 100GB/Day of logs.
FC-10-L03HG-1263-02-12 Enterprise Protection (FortiCare Premium plus Indicators of Compromise Service, Security Automation Service, FortiTIP SaaS Extension, and FortiGuard Outbreak Service), 1Y
Služby FortiAnalyzer - Inštalácia, konfigurácia, zaškolenie, dokumentácia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba 3 roky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar bude vykazovať akékoľvek odchýlky od požadovaného predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní, faktúra bude zasielaná na adresu faktury@trnava-vuc.sk
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
- Zariadenia nesmú byť v EoL/EoS; dodávateľ garantuje bezpečnostné updaty min. počas dohodnutej doby 3 roky a oznámi EoL/EoS ≥12 mesiacov vopred.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy, alebo jeho časť, ak tovar bude vykazovať akékoľvek odchýlky od požadovaného predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom  čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.01.2026 11:00 — 30.01.2026 11:00

5,00 ks

49 976,95

40 631,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2025 09:03

11.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 759
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2025 13:15 - Vstupná ponuka 49 661,25 € Cena s DPH
07.11.2025 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 49 661,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS