• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2025 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2025 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2025 12:20

Detail zákazky Z20256132

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2025 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2025 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2025 12:20

Základné údaje

Z20256132

OF-304002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11477839

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

11943254

Ing. Martin Fuchsberger - ECOMED

Dlhá 95, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál pre kultiváciu a izoláciu buniek

bunka, kultivácia, izolácia, rotátor, pipeta, špička, rukavice

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál pre kultiváciu a izoláciu buniek
Funkcia
výskumné a výukové účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Reagenčná súprava pre izoláciu buniek bal. 1
2. Univerzálne S-pluriBead častice s anti-mouse IgG protilátkou. bal. 1
objem ml 2
priemer častíc µm 32
3. Rotátor/nádstavec na magnetické miešadlo ks 1
4. Pipetové nádstavce combi tip, 10 ml, 1 bal./100x1ks bal. 1
5. Serologické pipety (objem 10 ml), 1 bal./200 ks bal. 2
6. Pipetovacie špičky s filtrom, 1 bal./10 x 96ks bal. 4
veľkosť pórov µm 20 40
Maximálny objem µl 1200
Dĺžka špičky mm 90
7. Serologické pipety (objem 50 ml), 1 bal./100 ks bal. 1
8. Laboratórne rukavice  - veľkosť M, 1 bal./50ks bal. 5
Dĺžka mm 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Reagenčná súprava pre izoláciu buniek
Vhodná pre použitie s S-pluriBead časticami áno
požadovaný obsah kitu sitká s 30 µm sieťovinou (10 ks), konektory na sitká potrebné na oddelenie buniek od častíc (10 ks), lievik (10 ks), premývací roztok (100 ml), stabilizačný roztok s EDTou (10 ml),
požadovaný obsah kitu inkubačný buffer (10 ml), roztok (10 ml) pre aktiváciu „detaching“ pufru (10 x 1 ml).
2. Univerzálne S-pluriBead častice s anti-mouse IgG protilátkou.
Protilátka viazaná na častice je polyklonálna áno
3. Rotátor/nádstavec na magnetické miešadlo
Maximálna kapacita na jeden držiak min. 4x50 ml skúmavka
Flexibilná konštrukcia možnosť držiaky vzoriek namontovať pod rôznymi uhlami
Bezúdržbový s možnosťou použitia v suchom prostredí pri teplotách od 0 °C do 45 °C. áno
4. Pipetové nádstavce combi tip, 10 ml, 1 bal./100x1ks
Kód farebného označenia oranžová
Individuálne balené nádstavce v prevedení pipetovacia tuba k dávkovačom s nastavením objemu áno
Sterilné, certifikované ako DNA-free, DNáza-free, RNáza-free, PCR inhibítory-free, ATP-free a pyrogén-free áno
5. Serologické pipety (objem 10 ml)
správnosť objemu > 98 % áno
sterilné pipety s farebným kódovaním (individuálne balené) áno
dvojsmerná graduácia áno
polyolefínový filter v hornej časti pipety áno
negatívna graduácia umožňujúca zvýšenie prac. objemu áno
certifikované ako necytotoxické, nehemolytické, latex free, RNAse, DNAse a pyrogén free áno
polystyrén triedy VI áno
sterilizované Gamma žiarením SAL 10-6 áno
6. Pipetovacie špičky s filtrom
Kompatibilita s pipetami PICUS 50-1200 µl áno
Materiál čistý polypropylén
Certifikované ako RNáza, DNáza, DNA a endotoxín free áno
Dodávka v samostatne balených uzatvárateľných krabičkách
7. Serologické pipety
správnosť objemu > 98 % áno
sterilné pipety s farebným kódovaním  (individuálne balené) áno
dvojsmerná graduácia áno
polyolefínový filter v hornej časti pipety áno
negatívna graduácia umožňujúca zvýšenie prac. objemu áno
certifikované ako necytotoxické, nehemolytické, latex free, RNAse, DNAse a pyrogén free áno
polystyrén triedy VI áno
sterilizované Gamma žiarením SAL 10-6 áno
8. Laboratórne rukavice - veľkosť M
Rukavice vyrábané špeciálnou polymerizáciou s technológiou twinSHIELD  - technológia umožňujúca vyrábať rukavice z 2 rôznych nitrilov áno
2 vrstvové áno
úroveň ochrany – LEVEL 3 áno
AQL: 0,25
materiál vnútorná časť – biely neonitril, vonkajšia časť – oranžový neonitril
EC direktíva 89/686/EEC, PPE Kategória III; PPE regulácia (EU) 2016/425 (PPER); ISO374-1>2016 & A1:2018; EN420: 2003 A1: 2009; EN374-2: 2014 – odolnosť voči prenikaniu mikroorganizmov; EN16523-1 – odolnosť voči tekutým chemikáliám pri stálom kontakte; EN374- 4:2013 – degradačný test (vplyv chemikálie na materiál po zohľadnení mechanického zaťaženia); EN374-5:2016 – Terminológia a požiadavky na výkonnosť pre biologické riziká; ISO16604-1:2004 Procedúra B – Test odolnosti proti prenikaniu vírusov požadované splnenie noriem
“VIRUS RESISTANT” rukavice áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
7. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
8. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
9. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
9. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
13. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
15. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
16. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
19. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

24.10.2025 08:00 — 14.11.2025 14:00

1,00 súbor

2 092,00

1 701,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2025 11:14

22.10.2025 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2025 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2025 13:31 - Vstupná ponuka 2 091,00 € Cena s DPH
17.10.2025 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 091,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS