30845301
Slovak Business Agency
Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK
35954612
Slovanet, a. s.
Galvaniho 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Licencie Microsoft
Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft 365, Windows server
Tovar
|
1. Office 365 Business
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predplatné licencií Microsoft 365 Business Premium na obdobie 36 mesiacov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | Licencia | 48 |
|
2. Office 365 Business
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predplatné licencií Microsoft 365 Business Premium na obdobie 12 mesiacov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | Licencia | 37 |
|
3. Windows Server 2025
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licencia pre Datacentre - 16 core |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | Licencia | 3 |
|
4. Windows Server 2025
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licencia pre Remote Desktop Services - User CAL |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | Licencia | 3 |
|
5. Windows Server 2025
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licencia pre User CAL |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet požadovaných licencií | Licencia | 110 |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
| Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
| Kupujúci vyžaduje ako súčasť dodania softvéru aj pripísanie licencie na licenčný portál na účet kupujúceho. V prípade nových licencií musí ísť o pripísanie na licenčný portál výrobcu softvéru, v prípade druhotných licencií môže ísť aj o iný licenčný portál umožňujúci správu licencií, a to minimálne v rozsahu ich evidencie, možnosti stiahnutia právnej dokumentácie a sprístupnenia zoznamu odkazov s inštalačnými súbormi, pokiaľ jeho prevádzkovateľ implementoval štandardy na úrovni ISO 27 001.V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nezaplatiť zmluvnú cenu. |
| Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov. |
| V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
| Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru,ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
| Predávajúci doloží doklad o existencii poistenia profesijnej zodpovednosti, zahŕňajúceho v prípade dodania druhotného softvéru aj dodávania rozmnoženín z voľného trhu, a to s limitom minimálne vo výške ceny licencií z primárneho trhu. Túto skutočnosť doložia dodávatelia predložením certifikátu alebo zmluvy o poistení profesijnej zodpovednosti. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila |
Trnavská cesta 100, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.10.2025 12:00
1,00 súbor licencií
67 284,23
54 702,63
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2025 17:25
23.10.2025 10:00
23.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.10.2025 15:35 - Vstupná ponuka | 66 420,00 | € | Cena s DPH |
| 23.10.2025 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 297,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: