• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 11:05

Detail zákazky Z20256090

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 11:05

Základné údaje

Z20256090

OF-304089

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484085

Objednávateľ

17314852

Štátny inštitút odborného vzdelávania

Bellova 54/A, Bratislava, 83763, SVK

Dodávateľ

53756916

SEO GROUP s.r.o.

Námestie 1. mája 8062/11, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie xerografického papiera formátu A4

papier do kopírovacích prístrojov, papier do tlačiarní, kancelársky papier, papier na písanie

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie xerografického papiera formátu A4
Funkcia
Xerografický papier formátu A4 na každodenné použitie s možnosťou farebnej aplikácie do laserových tlačiarní a kopírovacích strojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plošná hmotnosť g/m2 80
Hrúbka μm 106
Tuhosť pozdĺžna mN 125
Tuhosť priečna mN 60
Drsnosť podľa Bendtsena ml/min 200
Belosť CIE 146
Jasnosť % 110
Opacita % 91
Formát A A4
Rozmer výška mm 297
Rozmer šírka mm 210
Počet kusov papiera v balíku ks 500
Počet kusov balíkov v krabici ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi riadny dodací list s uvedením dodaného tovaru a ceny.
Objednávateľ zabezpečí písomné potvrdenie prevzatia objednávky v mieste dodania.
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je tovar poškodený, odmietne tovar prevziať a dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Pri zistení zjavných vád pri odbere tovaru je Objednávateľ povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru písomne reklamovať zjavné vady.
Skyté vady je povinný Objednávateľ reklamovať najneskôr do uplynutia záručnej doby, ktorá je stanovená na 24 mesiacov. Dodávateľ je povinný všetky vady počas záručnej lehoty odstrániť na vlastné náklady.
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnou manipuláciou, skladovaním alebo iným zanedbaním zo strany kupujúceho.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Lehota dodania tovaru je do 10 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Dodávateľ musí neodkladne oznámiť kupujúcemu akúkoľvek udalosť, ktorá bráni alebo sťažuje včasnú dodávku objednaného tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho celkovej cene zákazky budú zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky ako sú: dodanie tovaru, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady úzko súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Zálohové platby ani platby vopred nebudú na základe dohody realizované.
Úhrada za plnenie bude uskutočnená po dodaní na základe doručenej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi spolu s dodacím listom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodanie tovaru v požadovanej špecifikácii, kvalite a množstve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa.
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ je povinný bezodkladne po ukončení výberového procesu predložiť Objenávateľovi Certifikát o splnení technickej špecifikácie dodávaného tovaru.
Zákazka musí byť realizovaná vrátane dopravy na miesto plnenia určené dodávateľom.
Predmet zákazky bude financovaný zo štátne rozpočtu a finančných prostriedkov EŠIF.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon akejkoľvek kontroly, auditu alebo iného overovania súvisiaceho so záväzkovým vzťahom založeným touto zmluvou a poskytovať oprávneným orgánom všetku nevyhnutnú súčinnosť.
Oprávneným orgánom na vykonanie kontroly, auditu alebo iného overovania sú najmä: a) Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby; d) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, g) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov Európskej únie, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a právnymi aktmi Európskej únie.
Objednávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie etických noriem v rámci realizácie verejného obstarávania a zabezpečiť uplatňovanie primeraných a účinných prostriedkov na zabránenie nezákonných korupčných praktík. Objednávateľ nesmie prijímať žiadne ponuky, dary, platby alebo výhody akéhokoľvek druhu, ktoré by sa vykladali alebo mohli by sa vykladať priamo alebo nepriamo ako nezákonné alebo korupčné praktiky, napr. nabádanie na zadanie zákazky alebo odmeny zaň alebo nabádanie na uzatvorenie zmluvy vo verejnom obstarávaní alebo odmeny zaň.
Objednávateľ nesmie poskytnúť neoprávnené priame alebo nepriame výhody akéhokoľvek druhu sebe alebo inej osobe, ktorá je osobou blízkou Objednávateľovi a nesmie svojimi vlastnými záujmami ohroziť záujmy a ciele Národného projektu.
Zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bellova 54/a, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.11.2025 10:00 — 01.12.2025 10:00

100,00 krabica

1 970,00

1 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2025 14:10

23.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 26
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2025 12:34 - Vstupná ponuka 1 599,00 € Cena s DPH
19.10.2025 12:34 - Najvýhodnejšia ponuka 1 599,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS