30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36040461
Team TENEX s.r.o.
Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK
Opravy a údržba strojov a zariadení pre krajčírske dielne
Servis, údržba a opravy krajčírskych strojov
Služba, Tovar
|
1. Opravy a údržba strojov a zariadení pre krajčírske dielne
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Servis, údržba a opravy krajčírskych strojov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Lis priebežný - typ MEYER 849209 rok výr. 1994 | ks | 1 | ||
| Stôl žehliaci - Comel BR/A - RS -8 | ks | 1 | ||
| Konfekčná dierkovačka - typ JUKI MeB | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah: | diagnostika, údržba a servis, |
| obsah opráv: | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov. |
| - | presný rozsah servisných prác je možný zistiť pri obhliadke |
| Názov |
| Miesta plnenia: TRENČÍN |
| Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. |
| Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa stroj nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Požaduje sa originál faktúra s pečiatkou a podpisom nie scan. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
| Finančný limit predmetnej zákazky je 900,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Legionárská 5 , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.10.2025 08:00 — 28.11.2025 12:00
1,00 normohodina
75,85
61,67
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2025 12:17
21.10.2025 09:00
21.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.10.2025 13:53 - Vstupná ponuka | 75,84 | € | Cena s DPH |
| 20.10.2025 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 75,84 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: