• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2025 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2025 13:35

Detail zákazky Z20256078

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2025 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2025 13:35

Základné údaje

Z20256078

OF-304007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11470720

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43812481

TURON GASTRO s.r.o.

Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

téglik na kávu, plastový príbor, jednorázové misky, jednorázové taniere, servítky, miešadlá na kávu, menu box

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 39221121-1 - Šálky
  • 39221210-2 - Taniere
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierový pohár na kávu 200-220 ml 50ks (bal)
Funkcia
Pohár jednorázový papierový na teplý nápoj (kávu/čaj).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem pohára ml 200 220
počet pohárov v balení ks 50
požadované množstvo (balení) ks 10
 2. Pohár plastový 500 ml 50ks (bal)
Funkcia
Plastový jednorázový pohár na nápoje v objeme 500 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem pohára ml 500
počet pohárov v balení ks 50
požadované množstvo (balení) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vzhľad biely/transparentný
 3. Pohár plastový  200 ml 100 ks (bal)
Funkcia
Plastový jednorázový pohár v objeme 200 ml na nápoje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem pohára ml 200
počet pohárov v balení ks 100
požadované množstvo (balení) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vzhľad biely/transparentný
 4. Miska na polievku s uškami 500 ml 100 ks (bal)
Funkcia
Jednorázová plastová miska s uškami na polievku v objeme 500ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem misky ml 500
počet misiek v balení ks 100
požadované množstvo (balení) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vzhľad biela/transparentná
 5. Miska na polievku termo 350 ml 25ks (bal)
Funkcia
Miska jednorázová termo na polievku v objeme 350 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem misky ml 350
počet misiek v balení ks 25
požadované množstvo (balení) ks 10
 6. Viečko na misku na polievku termo 350 ml 50ks (bal)
Funkcia
Viečko na polievkovú termo misku 350 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet viečok v balení ks 50
požadované množstvo  (balení) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vzhľad nezáleží
 7. Miešadlá na kávu drevené 11-14 cm 1000ks (bal)
Funkcia
Drevené miešadlo na kávu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť miešadla cm 11 14
počet miešadiel v balení ks 1000
požadované množstvo (balení) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál drevo
 8. Lyžička drevená 11 cm 100ks (bal)
Funkcia
Drevená malá lyžička na kávu alebo k dezertu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť lyžičky cm 11
počet lyžičiek v balení ks 100
požadované množstvo (balení) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál drevo
 9. Vidlička, nôž a lyžica hnedá s obrúskom hygienicky balené (50 sád).
Funkcia
Vidlička, nôž a lyžica hnedá s obrúskom hygienicky balené (50 sád).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo sád príborov v jednom balení ks 50
požadované množstvo (balení) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál plast/bio materiál
obsah jedného balenia nôž, vidlička, lyžica, obrúsok
 10. Vidlička plastová 100 ks (bal)
Funkcia
Plastová jednorázová vidlička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer vidličky cm 18
počet vidličiek v balení ks 100
požadované množstvo (balení) ks 5
 11. Lyžica plastová 50 ks (bal)
Funkcia
Jednorázová plastová lyžica.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer lyžice cm 18
počet lyžíc v balení ks 50
požadované množstvo (balení) ks 5
 12. Nôž plastový 50 ks (bal)
Funkcia
Jednorázový plastový nôž.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer noža cm 18
počet nožov v balení ks 50
požadované množstvo (balení) ks 5
 13. Tanier papierový plytký priemer 23 cm 100 ks (bal)
Funkcia
Tanier jednorázový plytký s priemerom 23 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
priemer taniera cm 23
počet tanierov v balení ks 100
požadované množstvo (balení) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál papier/buničina cukrovej trstiny
 14. Papierové obrúsky biele 33x33 cm 1-vrstvové 500 ks (bal)
Funkcia
Papierové obrúsky gastro do jedální 1-vrstové.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet obrúskov v balení ks 500
požadované množstvo (balení) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
rozmer servítok 33 x 33cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar požadujeme dodať na miesto plnenia: Topografický ústav Banská Bystrica, Ružová 8, 974 11 Banská Bystrica
V prípade dodania tovaru na iné miesto (adresu) než je stanovené v zmluve (rôzne balíkoboxy, úložiská alebo tretie osoby), bude predmet plnenia považovaný za nedoručený, pričom náklady na opätovné doručovanie znáša dodávateľ.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet (vlastný návrh plnenia) najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom, pričom dodací list musí byť samostatný dokument.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa  vopred najneskôr 2 dni pred ich dodaním.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté aj náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar dodať do miesta plnenia len v pracovných dňoch, v čase od 08:00 do 14:00 hod. a v piatok od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.10.2025 12:00 — 31.10.2025 12:00

14,00 súbor položiek

400,00

325,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2025 11:09

21.10.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 83
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2025 15:28 - Vstupná ponuka 400,00 € Cena s DPH
21.10.2025 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 399,75 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS