• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 16:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 08:10
  •    Zrušenie zákazky
    27.10.2025 08:13

Detail zákazky Z20256068

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2025 16:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2025 08:10
  •    Zrušenie zákazky
    27.10.2025 08:13

Základné údaje

Z20256068

OF-303452

zrušená

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém na mechanickú trombektómiu

mechanická trombektómia, odstránenie trombov v cievnom systéme, trombus

  • 33162000-3 - Prístroje a nástroje operačnej sály
  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mechanický trombektomický systém
Funkcia
Systém na mechanické odstránenie akútneho, sub-akútneho a chronického tromb-embolického materiálu z cievneho riečišťa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontrolná jednotka ks 1
Motor ks 1
Nožný spínač ks 1
Sieťový kábel ks 1
Transportný ochranný kufrík ks 1
Napájacie napätie motora V= 24
Napájacie napätie kontrolnej jednotky V~ 100 240
Frekvencia napájacieho napätia kontrolnej jednotky Hz 50
Príkon kontrolnej jednotky VA 75
Max. otáčky pripojeného katétra 6F ot./min. 56000 64000
Max. otáčky pripojeného katétra 8F a 10F ot./min. 37000 43000
Max. sacia schopnosť pripojeného katétra 6F ml/min. 40 50
Max. sacia schopnosť pripojeného katétra 8F ml/min. 70 80
Max. sacia schopnosť pripojeného katétra 10F ml/min. 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednoduché a intuitívne zobrazenie optimálnych otáčok katétra áno
Magnetická spojka pre bezdotykové spojenie motora s katétrom áno
Odpojenie magnetickej spojky v prípade zaseknutia katétra áno
Tlačítko spätného chodu áno
Spúšťanie systému pomocou ručného spínača áno
Spúšťanie systému pomocou nožného spínača áno
Antegrádne a retrográdne použitie áno
Vyhotovenie kompaktné, mobilné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od uzavretia zmluvy.
7. Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
8. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 3 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
9. Záručný autorizovaný servis a údržba
10. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
10.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
10.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahláseniaporuchy.
11. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
12. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
12.1 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
12.2 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
12.3 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
12.4 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
13. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
14. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas dlžníka s týmto právnym úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov považované za neplatné
16. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nezabezpečí akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods.3 zákona č.578/2004 Z. z. bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas dlžníka s týmto právnym úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a pohľadávky budú zabezpečené ručením, bude takýto právny úkon v súlade s §39 zák.č.40/1964 Zb. Obč.zákonníka v znení n.p. považovaný za neplatný
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

29.10.2025 09:00 — 01.12.2025 15:00

1,00 celok

36 715,29

36 715,29

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2025 16:06

27.10.2025 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2025 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 323
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS