Z20256065
OF-303008
zrušená
36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
Propofol 1% emu ijf
N01AX10 - propofol, anestetiká, celkové anestetiká
Tovar, Služba
|
1. Propofol 1% emu ijf
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| humánny liek |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo účinnej látky v mernej jednotke | mg | 500 | ||
| veľkosť mernej jednotky | ml | 50 | ||
| množstvo merných jednotiek | liekovka | 6300 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ATC skupina | N01AX10 |
| názov účinnej látky | propofol 10mg/ml |
| cesta podania | intravenózne |
| lieková forma | injekčná/infúzna emulzia |
| merná jednotka | liekovka injekčná sklenená |
|
2. Propofol 1% emu ijf
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| humánny liek |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo účinnej látky v mernej jednotke | mg | 200 | ||
| veľkosť mernej jednotky | ml | 20 | ||
| množstvo merných jednotiek | liekovka | 2150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ATC skupina | N01AX10 |
| názov účinnej látky | propofol 10mg/ml |
| cesta podania | intravenózne |
| lieková forma | injekčná/infúzna emulzia |
| merná jednotka | liekovka injekčná sklenená |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
| - plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
| - termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod |
| - za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom, |
| - súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený), |
| - ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa. |
| 3. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. |
| 4. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
| 5. Platobné podmienky: |
| - kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
| - splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak. |
| - dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
| 6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
| a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
| - ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru, |
| - ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, |
| b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
| c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis. |
| 7. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) : |
| - o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód) |
| - o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
| - k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
| 8. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
| 9. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód, sú zaradené v zozname kategorizovaných liekov a v zozname liekov s úradne určenou cenou. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami |
| 11. Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar dodávateľovi v prípade, že bol tovar dodaný v lehote 1/3 doby pred ukončením exspirácie |
| 12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
| - so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
| - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov, |
| - s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu uvedenú v zozname liekov s úradne určenou cenou), |
| - porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| 13. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| 14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| 15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas dlžníka s týmto právnym úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov považované za neplatné |
| 16. Zmluvné strany sa dohodli,že zmluvná strana v postavení veriteľa nezabezpečí akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods.3 zákona č.578/2004 Z.z.bez predchádzajúc.písom.súhlasu Objednávateľa. Písom.súhlas dlžníka s týmto právnym úkonom je zároveň platný len za podm.,že bol na tento úkon udelený predchádzaj.písom.súhlas MZ SR.V prípade,že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a pohľadávky z tejto Zmluvy budú zabezpečené ručením,bude takýto právny úkon v súlade s §39 zák.č.40/1964 Zb. Obč.zákon.v znení neskor.predpis.považovaný za neplatný. |
| 17. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| 18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 celok
45 545,80
45 545,80
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2025 09:44
21.10.2025 08:05
21.10.2025 08:20
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: