• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 11:40

Detail zákazky Z20256063

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 11:40

Základné údaje

Z20256063

OF-304020

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484071

Objednávateľ

00165620

Okresný súd Dunajská Streda

Jesenského č.2, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie zemného plynu

plyn, dodávka plynu, distribúcia plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 50411200-1 - Opravy a údržba plynomerov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu po dobu 12 mesiacov do jedného odberného miesta (OM) špecifikovaného odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti na odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026.
Dodávka zemného plynu vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí vyť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby zemného plynu za OM na rok 2026 MWh 215
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
Číslo meradla 3003408205F12
Číslo odberného miesta 4101563761
POD kód odberného miesta SKSPPDIS010310007537
Adresa odberného miesta Okresný súd Dunajská Streda, Jesenského 2, 929 01 Dunajská Streda
Zmluvné obdobie - začiatok 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026
Zmluvné obdobie - koniec 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026
Tarifná sadzba T7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je obstaranie zemného plynu a s tým súvisiacich služieb pre verejného obstarávateľa (obstarávateľ) na obstaranie služieb združenej dodávky zemného plynu a s tým súvisiacich služieb v rozsahu týchto podmienok.
Anonimizovaný oznam odberných miest zemného plynu a ich predpokladaná ročná spotreba a typ merania sú uvedené v technických vlastnostiach, ktoré sú súčasťou týchto podmienok.
Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 12 mesiacov, teda od 01.01.2026 do 31.12.2026.
Funkcia:
Cena za dodanie 1 MWh zemného plynu musí predstavovať všetky náklady obchodníka na nákup zemného plynu vrátane obchodnej činnosti, nákladov na prístup do obchodnej siete a prepravy zemného plynu a nákladov na uskladnenie zemného plynu.
Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že jednotková cena silovej zložky zemného plynu vrátane služby prevzatia zodpovednosti za odchýlku je platná pre všetky odberné miesta Obstarávateľa uvedené v technických vlastnostiach počas celého zmluvného obdobia.
Poskytovateľ služby poskytne do 7 dní po podpise zmluvy Obstarávateľovi cenový rozklad jednotkovej ceny.
Obstarávateľ oznámi Poskytovateľovi služby požadované údaje odberného miesta, kontaktné osoby a e-mailové adresy na elektronickú komunikáciu do 15 dní od účinnosti zmluvy.
Uchádzač naceňuje maximálnu predpokladanú spotrebu plynu.
1. Zmluvné obdobie je 12 mesiacov, od 01.01.2026 do 31.12.2026.
2. Obstarávateľ môže bez sankcií od zmluvy odstúpiť v prípade závažného porušenia zmluvy druhou zmluvnou stranou s výpovednou dobou 2 kalendárne mesiace.
3. Obstarávateľ môže kedykoľvek a bez sankcií vyradiť odberné miesto zemného plynu v rozsahu poskytovaných služieb Predmetu súťaže z dôvodu:
- predaja alebo prevodu objektu, ktorému prináleží odberné miesto zemného plynu,
- zrušenia odberného miesta zemného plynu,
- zmeny Obstarávateľa na tomto odbernom mieste zemného plynu na inú právnickú alebo fyzickú osobu.
Obstarávateľ a Poskytovateľ služby budú udržiavať technickú špecifikáciu aktuálnu a vždy po každej zmene je zmluvná strana, ktorá takúto zmenu vyvolala tento zoznam aktualizovať a oznámiť ho druhej strane bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní po vzniku takejto zmeny.
Obstarávateľ alebo Splnomocniteľ môžu počas zmluvného obdobia priradiť k bilančnej skupine Poskytovateľa služby 10 odberných miest zemného plynu neuvedených v technickej špecifikácií. Túto skutočnosť Obstarávateľ oznámi Poskytovateľovi služby e-mailom a doplnia technickú špecifikáciu.
Poskytovateľ služby bude dodávať predmet služby novo priradeným odberným miestam zemného plynu za rovnakých podmienok ako boli vysúťažené pre odberné miesta zemného plynu uvedené v technickej špecifikácii.
Predpokladaný ročný odber zemného plynu nie je pre Obstarávateľa záväzný, nakoľko sa množstvo odobratej zemného plynu počas zmluvného vzťahu môže meniť. Poskytovateľ služby zachová podmienky vrátane jednotkovej ceny aj v prípade zmeny objemu odobratej zemného plynu.
Súčasťou Predmetu súťaže je zabezpečenie distribúcie zemného plynu a s tým súvisiacich služieb zo strany Poskytovateľa služby spôsobom a za podmienok stanovených v tejto súťaži, platnej legislatíve a v cenových rozhodnutiach príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Poskytovateľ služby nepripustí neopodstatnené ukončenie alebo prerušenie distribúcie zemného plynu na odbernom mieste zemného plynu uvedenom v technickej špecifikácii na čas dlhší ako 2 hodiny s výnimkou prerušenia distribúcie zemného plynu z dôvodov vyvolaných na strane prevádzkovateľa distribúcie zemného plynu (najmä plánované odstávky).
Poskytovateľ služby pred účinnosťou zmluvy oznámi Obstarávateľovi meno a kontaktné údaje zodpovednej osoby, ktorá bude riešiť ich požiadavky a reklamácie. Poskytovateľ služby sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30 kalendárnych dní od prijatia reklamácie.
Cena predmetu zmluvy bude Obstarávateľovi garantovaná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu pre všetky odberné miesta zemného plynu, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii.
Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že dohodnutá cena za zemný plyn, prevzatie zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie ďalších služieb v rozsahu tejto výzvy je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním zemného plynu vrátane nákladov za služby súvisiace s jej dodávkou t.j. nebude Obstarávateľovi účtovať žiadne iné poplatky s výnimkou služieb distribúcie zemného plynu a služieb s tým spojených.
Obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Poskytovateľa služby.
Fakturačné podmienky:
a) Na odberné miesta s ročným vyúčtovaním bude Poskytovateľ služby fakturovať mesačne preddavkové platby vo výške 1/12 predpokladaných nákladov.
b) Faktúry s mesačným vyúčtovaním vystaví Poskytovateľ služby do 15. dňa nasledujúceho mesiaca.
c) Splatnosť faktúr je 21 kalendárnych dní od dátumu vystavenia, v prípade ak kalendárny deň pripadne na víkend, alebo deň pracovného voľna bude splatnosť faktúry posunutá na najbližší pracovný deň.
d) Splatnosť faktúr uvedená v bode c. má prednosť pred prípadnými inými splatnosťami uvedenými na faktúrach Poskytovateľa služby.
e) Poskytovateľ služby zabezpečí agregáciu faktúr podľa požiadaviek Obstarávateľa.
f) Poskytovateľ služby bude zasielať faktúry Obstarávateľovi poštou. Doručenie poštou je nutné pre akceptáciu faktúr Obstarávateľom. Do 30 dní po skončení zúčtovacieho obdobia je Dodávateľ povinný zaslať Odberateľom súhrnné faktúry vo formáte PDF.
Nesplnenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených podmienok zo strany Poskytovateľa služby sa považuje za závažné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenského 2, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00

215 000,00 kWh

25 000,00

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2025 09:06

23.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 444
 69
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2025 09:50 - Vstupná ponuka 24 600,00 € Cena s DPH
22.10.2025 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 24 477,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS