• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 10:55

Detail zákazky Z20256062

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 10:55

Základné údaje

Z20256062

OF-304019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484055

Objednávateľ

00165620

Okresný súd Dunajská Streda

Jesenského č.2, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do troch odberných miest (OM) špecifikovaného odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchylku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č.251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č.423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č.24/2013 Z.z.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysoká tarifa (VT) na OM MWh 65
Nízka tarifa (NT) na OM MWh 10
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na rok 2026 MWh 75
Tolerancia odberu elektrickej energie % 75 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 3
Číslo odberného miesta (ČOM) 3101037343; 3110042134; 3101034766
EIC kód 24ZZS1037343000R; 24ZZS4000046404M; 24ZZS1034766000X
Adresa odberného miesta Okresný súd Dunajská Streda, Jesenského 2, 929 01 Dunajská Streda
Zmluvné obdobie - začiatok 00:00 SEČ dňa 01.01.2026
Zmluvné obdobie - koniec 24:00 SEČ dňa 31.12.2026
OM - EIC 24ZZS1037343000R; OM - EIC 24ZZS4000046404M; OM - EIC 24ZZS1034766000X Napäťová úroveň NN, istič A 3x63, 3x160, 3x20, počet fáz 3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je dodanie elektrickej energie (ďalej len "elektriny") v zmluvnom období od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026 vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č.24/13 Z.z. ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné právne predpisy. Dodávka elektriny na základe Zmluvy je garantovaná.
Dodávateľ sa zaväzuje:
1. Dodávať elektrinu, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta a zabezpečiť distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy do OM odberateľa.
2. Dodať dohodnuté celkové množstvo elektriny.
3. Zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa.
4. Upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa na žiadosť odberateľa, bez manipulačných poplatkov.
5. Zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa na náklady dodávateľa.
6. Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
7. Že je oprávneným dodávateľom elektrickej energie, má platné povolenie na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazy.
Úroveň minimálneho množstva elektrickej energie v množstva zazmluvneného, ktoré zákazník zaväzuje odobrať, je 75%.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektriny/ objednanej rezervačnej kapacity. Dodávateľ bude zúčtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodania elektriny v rozpore s touto Zmluvou a splatnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Požaduje sa, aby výsledná suma predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty predkladania ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Ponúkaná celková cena bude za 1 MWh elektriny bez DPH a spotrebnej dane - samostatná cena za dodávku elektrickej energie, cena za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, odmena obchodníka a ďalšie súvisiace platby na strane obchodníka. Nesúťaží sa cena za služby súvisiace s distribúciou (ceny za prenos elektriny, distribúcia elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa platného rozhodnutia ÚRSO a aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase dodania plnenia.
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzne platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky platby obchodníka súvisiace s dodaním elektriny, týkajúce sa jeho služieb;
b) nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu. Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodanie elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámení dodávateľovi zo strany PDS.
Faktúra za ukončený mesiac musí byť odberateľovi doručená do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia odberateľovi. Faktúra bude zaslaná odberateľovi poštou na adresu odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia.
Faktúra dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitosti podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t.j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v KWH (VT a NT), spolu bez DPH, sadzba DPH a celková cena s DPH.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry / jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa prechádzajúcej vety bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatné.
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je dodávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2. písm. i/ čl. VIII "Ukončenie zmluvy" 2. časti Všeobecné zmluvné podmienky "Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami / resp. inými predpismi dodávateľa.
Do 10 dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky (nie z dôvodu overenia podmienok účasti) a rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek ( spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina, atď.), ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Rozpis jednotlivých fakturačných položiek bude v štruktúre - jednotková cena za 1 kWh bez DPH, sadzba DPH, výška DPH jednotkovej ceny, jednotková cena s DPH, celková cena za predpokladané množstvo bez DPH, výška DPH celkovej ceny, celková zmluvná cena za predpokladané množstvo s DPH, všetky sumy v EUR.
Ak predloží rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s čl. XVIII bod 18.2. písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia.
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod. 18.2., písm. a) VZP OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Odberateľ je povinný akceptovať prevádzkový poriadok prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ako aj technické podmienky distribučnej sústavy v zmysle zákona č. 251/2012 Z.z.
Meranie dodávok elektriny, vrátane vyhodnocovania výsledkov merania zabezpečí prevádzkovateľ distribučnej sústavy.
Odberateľ je povinný umožniť prevádzkovateľovi distribučnej sústavy prístup k meraciemu zariadeniu za účelom kontroly, odpočtu, údržby, výmeny, montáže alebo odobratia meracieho zariadenia.
Ak odberateľ zistí, že meracie zariadenie je poškodené alebo nefunkčné, vyzve v zmysle prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy na jeho opravu resp. výmenu.
V prípade poruchy určeného meradla alebo mimo určeného termínu odpočtu, sa množstvo odobratej elektriny v OM odberateľa určí s podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy uvedenými v Prevádzkovom poriadku.
Dodávateľ je povinný písomne informovať odberateľa o termíne plánovanej výmeny meradla najmenej 15 dní vopred. To neplatí, ak odberateľ súhlasí s neskorším oznámením termínu plánovanej výmeny meradla. Pri neplánovanej výmene určeného meradla bezodkladne oznámi odberateľovi termín výmeny určeného meradla.
Dodávateľ je pri výmene meradla povinný informovať odberateľa o stave odobratého množstva elektriny a zároveň je povinný oznámiť stav meradla pred výmenou a stav nového meradla po výmene. Ak sa odberateľ nezúčastní výmeny meradla je dodávateľ povinný písomne informovať odberateľa o výmene, stave meradla pred výmenou a stave nového meradla po výmene a zabezpečiť uskladnenie demontovaného meradla najmenej 60 dní z dôvodu umožnenia kontroly stavu meradla odberateľom.
Dôvody výmeny určeného meradla môžu byť:
a) výmena určeného meradla pred skončením platnosti overenia,
b) výmena určeného meradla pri požiadavke na preskúšanie určeného meradla,
c) výmena určeného meradla, ak nastala porucha na určenom meradle,
d) výmena určeného meradla z dôvodu zmeny zmluvných podmienok.
Pri riešení stavu núdze a obmedzujúcich opatreniach zamedzujúcich ich vzniku sú dodávateľ a odberateľ povinní postupovať podľa všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. Vyhl. Ministerstva pôdohospodárstva SR č. 416/2012 Z.z.)
Dodávka elektriny do odberného miesta odberateľa môže vyť prerušená alebo obmedzená v prípadoch a za podmienok stanovených v zákone č. 251/12 Z.z. a v súvisiacich predpisoch.
Odberateľ v prípade porúch na OM na časti vymedzeného územia príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete bude kontaktovať dodávateľa bez zbytočného odkladu.
Dodávateľ vyhlasuje, že za odberateľa preberá počas celej doby trvania zmluvného vzťahu založeného príslušnou Zmluvou zodpovednosť za odchýlku v plnom rozsahu.
Dodávateľovi nevzniká nárok na úhradu nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny podľa Zmluvy. Cena zohľadňuje poukázateľné náklady a primeraný zisk dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenského 2, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00

65 500,00 kWh

25 000,00

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2025 09:02

23.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2025 14:04 - Vstupná ponuka 18 397,40 € Cena s DPH
22.10.2025 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka 18 397,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS