• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2025 15:20

Detail zákazky Z20256056

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2025 15:20

Základné údaje

Z20256056

OF-304034

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11477725

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33958751

Ing.Róbert Križan EUROCAR

Lipová 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie autobusov

Autobus, IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M

  • 50113100-1 - Oprava autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a vykonanie STK,EK IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M r.v. 2009 VPZ: 5998825 vin.: VNESFR1600M007051
Funkcia
Oprava autobusu a vykonanie STK,EK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VYMENA FILTROV PALIVA A OVZDUSNENIE úkon 1
VYMENA MOTOROVEHO OLEJA A FILTRA OLEJA úkon 1
VYMENA AIRBOXU úkon 1
VYMENA ZADNEHO NARAZNIKA úkon 1
VYMENA ZADNEJ KAPOTY+PREHODENIE DIELOV úkon 1
D-M ZADNYCH SVETIEL úkon 1
D-M ZADNEHO OKNA úkon 1
ROVNANIE ZADNEHO CELA PS+VYMENA CASTI RAMU úkon 1
VYMENA FILTRA VGT úkon 1
DIAGNOSTIKA UNIKU VZDUCHU+VYMENA MECHOV PRUZENIA Z úkon 3
VYMENA FILTRA VZDUCHU úkon 1
DIAGNOSTIKOVANIE ZATEKANIE STRECHY+PRETESNENIE úkon 1
VYMENA CHLADIACEJ ZMESY úkon 1
VYMENA FILTRA ODVETRANIA MOTORA úkon 1
VYMENA FILTRA SERVA úkon 1
VYMENA HADICE VODY-KOLENO úkon 1
VYMENA PATRONY VYSUSACU+ODKALENIE A NALIATIE WABCO úkon 1
UMYTIE CASTI MOTORA A DIAGNOSTIKOVANIE UNIK OLEJA úkon 1
VYMENA FILTROV AD BLUE úkon 1
KONTROLA PRED STK/EK úkon 1
VYMENA FILTRA PELU 1KS úkon 1
PREMAZANIE NAPRAVY úkon 1
DIAGNOSTIKA MOTORA+PEROVANIA úkon 1
LAKOVANIE ZAD KAPOTA+ZAD NARAZNIK+ZAD CELO+ LAMINOVANIE úkon 1
TEST BŔZD NA BRZDOVEJ STOLICI úkon 1
KONTROLA A DOPLNENIE KLIMY+SERVIS KLIMY úkon 1
PO VYKONANÍ OPRAVY STK,EK úkon 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujeme originálne náhradné diely a prevádzkové kvapaliny na daný typ techniky určenej výrobcom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami (servisná prehliadka, revízia tlakových zariadení).
Miesto plnenia - do 50 km od mesta Hlohovec.
Objednávateľ služby požaduje vystavenie faktúru a dodací list na predmetnú službu v 3 výtlačkoch. Ak faktúra slúži ako dodací list, uviesť  poznámku na faktúru.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Záruka na náhradné diely 12 mesiacov, záruka na vykonanú opravu 6 mesiacov
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

24.10.2025 07:28

1,00 ks

11 995,12

11 995,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2025 08:00

22.10.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2025 08:42 - Vstupná ponuka 11 990,00 € Cena s DPH
20.10.2025 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 11 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS