• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2025 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 10:50

Detail zákazky Z20256040

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2025 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 10:50

Základné údaje

Z20256040

OF-304004

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11489952

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Plastová nádoba na odpad 1100 l, na BIO odpad , kanister, obalový materiál

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový kontajner 1100 l na triedený odpad
Funkcia
Plastové kontajnery 1100 l na triedený odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebné prevedenie: žltá ks 1
Farebné prevedenie: čierna ks 1
Farebné prevedenie: modrá ks 1
Objem l 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál použitý vysokohustotný polyethylén, odoláva mechanickému namáhaniu, mnohým chemikáliám, UV žiareniu, nízkym i vysokým teplotám
Použiteľnosť vysypú ju všetky zvozové spoločnosti na Slovensku
Kolieska celogumové kolieska sú otočné, dve z nich naviac brzdené
Kontajnery zodpovedajú normám EN 840 -3, -5, -6 áno
Madlá po obvode áno
 2. Plastový kontajner 1100 l na BIO odpad
Funkcia
Určený na zber BIO odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový kontajner 1100 l na BIO odpad ks 1
Objem l 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál polyetylén s vysokou hustotou (HDPE), odolné voči UV žiareniu, chemickým a biologickým vplyvom alebo mrazu
Kolieska celogumové kolieska sú otočné, dve z nich naviac brzdené
Kontajnery v hnedej farbe sú vybavené vetracími otvormi, ktoré umožňujú dokonalé odvetranie odpadu áno
Kontajner zodpovedajú normám EN 840 áno
 3. Plastový kanister 5 l
Funkcia
Plastový kanister na pohonné hmoty PHM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový kanister 5 l ks 30
Objem l 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsahuje plastovú výlevku a prepadovú maticu s tesnením, ktorú možno naskrutkovať na kanister a ktorá zaručuje 100 % tesnosť áno
Materiál plat
Certifikovaný UN a ADR na transport nebezpečných látok, UN kód 3H1/Y/120 áno
Kanistre sú určené na prepravu a skladovanie pohonných hmôt. ańo
Pevná konštrukcia zaručuje dlhú životnosť. áno
 4. Potravinová fólia
Funkcia
Fólia je určená na styk s potravinami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Potravinová fólia ks 14
šírka cm 45
dĺžka m 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vhodná na balenie predmetov, desiat, potravín a pokrmov áno
Potravinová fólia je vhodná do chladničky aj mrazničky áno
 5. Kvalitná pevná hliníková fólia- extra-silná
Funkcia
Udržujte čerstvosť pokrmov .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alu fólia extra-silná ks 6
šírka cn 59
dĺžka m 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sila fólie 17 µm
Jednotlivo balená áno
Kvalitná pevná hliníková fólia áno
Hygienicky nezávadný materiál áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú a podrobnú cenovú špecifikáciu s uvedením presných obchodných názvov, jednotkových cien bez DPH, výšky DPH, jednotkových cien s DPH x množstvo, celkovej zmluvnej ceny bez DPH a celkovej zmluvnej ceny s DPH potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 6:00 do 13:00 hod.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje predložiť návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká súp. č. 1043, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

27.10.2025 08:00 — 27.11.2025 08:00

1,00 jeden celok

2 000,00

1 623,77

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2025 11:16

24.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 698
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 19:43 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
24.10.2025 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS