• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2025 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2025 10:18
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2025 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2025 11:15

Detail zákazky Z20256031

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2025 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2025 10:18
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2025 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2025 11:15

Základné údaje

Z20256031

OF-303864

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11464069

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

53123727

pre Vás, s. r. o.

Hviezdoslavova 524/58, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

Kancelársky papier, papier na písanie, papier do tlačiarní, kancelárske potreby, papier na fotokopírovanie

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hustota papiera g/m2 80
počet listov v balíku ks 500
počet balíkov papiera ks 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A4
cena zahŕňa dovoz
 2. Kancelársky papier A3
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hustota papiera g/m2 80
počet listov v balíku ks 500
počet balíkov papiera ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A3
cena zahŕňa dovoz
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávka tovaru v pracovných dňoch od 8-14 hod.
Osoba dodávajúca tovar je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s distribúciou tovaru do miesta dodania (napr. dovoz, balné, prípadné náklady na vybavenie reklamácie a pod.).
Navrhovaná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v eurách, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ znáša všetku zodpovednosť za chyby tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy tovaru a jeho dodávky na miesto plnenia (pozn. podľa Občianskeho aj obchodného zákonníka je predávajúci zodpovedný za vadu veci/tovaru až do okamihu riadneho prevzatia tovaru na mieste plnenia-keď si kupujúci tovar prevezme a skontroluje).
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky (osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky). Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle Obchodných podmienok el. platformy (ďalej len "VZP OPEP") odstúpiť od Zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak najnižšia ponuka bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany nadriadeného orgánu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.10.2025 09:17 — 22.04.2026 09:20

1,00 celok

1 443,71

1 173,75

Požadujem vlastný návrh plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2025 09:26

20.10.2025 10:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2025 10:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 10
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2025 16:11 - Vstupná ponuka 1 442,79 € Cena s DPH
16.10.2025 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 400,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS