• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2025 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2025 07:39

Detail zákazky Z20256028

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.10.2025 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2025 07:39

Základné údaje

Z20256028

OF-303785

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11470761

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52700763

RAMOTECH s. r. o.

Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebné materiály

nopová fólia

  • 44111500-6 - Izolátory a izolačné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nopová fólia
Funkcia
Nopová fólia určená na izoláciu voči prenikaniu vlhkosti do konštrukcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nopová fólia balenie 24
Počet metrov fólie v balení m 20
Šírka fólie m 2
Výška nopu mm 8 10
Gramáž g/m² 480
Pevnosť  v tlaku N/m² 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebné vyhotovenie fólie čierna
Materiálové vyhotovenie vysokohustotný polyetylén (HDPE) odolný voči roztrhnutiu, prerastaniu koreňov, hnilobe a pod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zmluvy. Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením až do prevzatia tovaru oprávnenou osobou kupujúceho v mieste dodania. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti zodpovedá v plnej miere predávajúci.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky ekonomicky oprávnené náklady alebo výdavky (náklady na dopravu a balenie predmetu zmluvy) dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží Objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením jeho obchodného názvu a podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba Objednávateľa po doručení uvedených dokladov, ponuku Dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa.
Všetky predkladané dokumenty vrátane návodu na obsluhu/použitie musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy v zmysle platných STN.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 1 pracovný deň vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste dodania na základe dodacieho listu poverenou osobou Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená po dodaní a prevzatí predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je Objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť Dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste dodania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod lesom 1582, Ľubica, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

23.10.2025 09:00 — 28.11.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 353,59

1 100,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.10.2025 08:32

20.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 31
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2025 12:37 - Vstupná ponuka 1 353,00 € Cena s DPH
20.10.2025 01:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 340,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS