• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 17:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2025 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2025 10:05

Detail zákazky Z20256022

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 17:50
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2025 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2025 10:05

Základné údaje

Z20256022

OF-303810

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11464113

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice - ochranné pomôcky, ochranné rúško

ochranné pomôcky, rukavice, rúško

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové rukavice, rúško
Funkcia
Ochrana rúk, úst pri práci v zdravotníckom zariadení  určená na vyšetrenia, práca s pacientami, prevencia a hygiena.
Miesto dodania: Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave, sklad MTZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jednorazové nepudrované nitrilové rukavice z extra pevného materiálu s vysokou odolnosťou a tesnosťou, citlivosť hmatu. Využitie v zdravotníctve, laboratóriách . Povrch: hladký + textúra končekov prstov, tvar: univerzálny, vhodný pre ľavú aj pravú ruku, úprava manžety: rolovaná manžeta veľkosť: M, 100ks/bal. bal. 100
2. Jednorazové nepudrované nitrilové rukavice z extra pevného materiálu s vysokou odolnosťou a tesnosťou, citlivosť hmatu. Využitie v zdravotníctve, laboratóriách . Povrch: hladký + textúra končekov prstov, tvar: univerzálny, vhodný pre ľavú aj pravú ruku, úprava manžety: rolovaná manžeta veľkosť: L, 100ks/bal. bal. 60
3. Jednorazové ochranné rúško trojvrstvové, priedušné s filtrom z jemnej polypropylénovej netkanej textílie -, (unisex), farba: modrá, 50ks/bal. bal. 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - v cenovej ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady, vrátane dopravy na miesto plnenia.  Adresa: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, 833 03 Bratislava
Dodávku tovaru realizovať  v pracovných dňoch pondelok - štvrtok v čase od 8,00 hod do 13,00 hod., piatok 08,00 hod do 12,00 hod.,
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, zodpovedajúcej kvality podľa opisu a špecifikácii predmetu zákazky, doposiaľ nepoužitý,
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy spolu s certifikátom kvality a pôvodom výrobku. Kupujúci požaduje predložiť rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH,
Predávajúci sa zaväzuje, že faktúra bude vyhotovená a obsahovať odvolanie na číslo kúpnej zmluvy z EKS,  na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby, lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Do poznámky prosíme uviesť sklad MTZ.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, resp. opisným formulárom,
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť  Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa,
Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a/alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

22.10.2025 13:00 — 28.10.2025 14:00

1,00 sada

1 185,00

1 185,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2025 17:50

20.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 55
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2025 08:26 - Vstupná ponuka 1 180,00 € Cena bez DPH
20.10.2025 07:23 - Najvýhodnejšia ponuka 740,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS