• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 12:35

Detail zákazky Z20255990

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 12:35

Základné údaje

Z20255990

OF-303774

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11456817

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51653176

HARIMO s.r.o.

Kamenné pole 4557/12, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny a príslušenstvo

koberec záťažový

  • 39531000-3 - Koberce
  • 39531400-7 - Kobercovina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koberec
Funkcia
koberec do kancelárskych priestorov so strednou záťažou vrátane nalepenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo m2 60 65
výška vlasu mm 3 5
celková výška mm 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiálové zloženie polyamid
typ vlasu slučka
podklad action back (AB)
trieda záťaže 32
farba na výber z aspoň 4 farieb
dodanie, odstránenie starého koberca a celoplošné nalepenie koberca na existujúci podklad vrátane potrebného materiálu
rozmery miestností 7,1x5,9m a 3,5x5,9m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť  kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne zamerať jednotlivé miestnosti a predložiť  vzorkovník na výber farby koberca.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky bude dohodnutý s dodávateľom po uzavretí zmluvy. Požaduje sa realizácia počas pracovných dní v čase od 7:00 do 15:00.
Požaduje sa odvoz a likvidácia vzniknutých odpadov (pôvodného koberca) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia po dodaní tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb. Objednávateľ požaduje vyhotoviť faktúru v 3 výtlačkoch ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.11.2025 10:01 — 07.11.2025 10:01

1,00 zákazka

2 430,00

2 190,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2025 10:03

17.10.2025 11:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 11:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 87
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2025 16:18 - Vstupná ponuka 2 429,00 € Cena bez DPH
15.10.2025 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS