• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:55

Detail zákazky Z20255980

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2025 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2025 12:55

Základné údaje

Z20255980

OF-303851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11519246

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

35714271

A.S.E.P., spol. s r.o.

Lamačská cesta 111, Bratislava, 841 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farebné tlačiarne formátu A3

Farebné tlačiarne formátu A3, Tlačiarne

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebné tlačiarne formátu A3 so systémom Optimidoc
Funkcia
15 kusov farebných multifunkčných zariadení s licenciami pre systém Optimidoc a príslušenstva na doplnenie existujúceho riešenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebné tlačiarne formátu A3 ks 15
Čítačka kariet – Multi Card Reader Common RFID-KIT ks 15
OptimiDoc Server - Capture&Print - 1 device license ks 15
OptimiDoc Server - Capture&Print - NVS - 1 year - 1 device license ks 15
OptimiDoc Server - Capture&Print - NVS – 1/2 year - 1 device license ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rýchlosť Minimálne parametre: 25 str./min čiernobielo i farebne
Pracovná záťaž Minimálne parametre: 107 000 strán/mesiac
Doporučený mesačný objem Minimálne parametre: 5 500 strán/mesiac
Procesor Minimálne parametre: 1,05 GHz dvojjadrový
Pamäť Minimálne parametre: 4 GB pamäti
Pripojenie Minimálne parametre: Ethernet 10/100/1000 Base-T, vysokorýchlostné USB 3.0, Wi-Fi® a Wi-Fi Direct® s voliteľnou súpravou Wi-Fi, NFC Tap-to-Pair
Jazyky popisu stránky Minimálne parametre: PCL® 5e/PCL 6/PDF/XPS/TIFF/JPEG/HP-GL/voliteľne Adobe® PostScript® 3™
Automatická obojstranná tlač Štandardne
Rozlíšenie kopírovania Minimálne parametre: 600 × 600 dpi
Rýchlosť kopírovania prvej strany Minimálne parametre: 9,2 sekúnd farebne/6,8 sekúnd čiernobielo
Rozlíšenie tlače Minimálne parametre: 1 200 x 2 400 dpi
Rýchlosť vytlačenia prvej strany Minimálne parametre: 9,2 sekúnd farebne/6,8 sekúnd čiernobielo
Režim skenovania Minimálne parametre: 24bitové farby / 8bitové odtiene šedej
Cieľové umiestnenia skenovania Minimálne parametre: Skenovanie do domovskej zložky, skenovanie na USB, skenovanie do e-mailu, skenovanie do siete (FTP/SMB)
Podporované formáty skenovania Minimálne parametre: JPG, TIFF/XPS/PDF (jednostránkový a viacstránkový),
Podporované formáty skenovania Minimálne parametre:  prehľadávateľné PDF, PDF chránené heslom, linearizovaný formát PDF (nastavený prostredníctvom zabudovaného webového servera), PDF/A
Podávač predlôh Minimálne parametre: Obojstranný jednoprechodový podávač dokumentov (DADF): 130 listov: rýchlosť: až do 80 obrazov/min.
Ručný podávač Minimálne parametre: 100 listov; vlastné veľkosti: 89 x 98 mm až 297 x 432 mm, 60 až 216 g/m²
Zásobník papiera Minimálne parametre: Zásobník 1 a 2 : 520 listov; vlastné veľkosti: 140 x 182 mm až 297 x 432 mm, 60 až 256 g/m2
Zásobník papiera Minimálne parametre: Modul s veľkokapacitnými zásobníkmi : zásobník 3: 870 listov A4, zásobník 4: 1130 listov A4 60 až 256 g/m²
Kapacita výstupu Minimálne parametre: Stredný zásobník na 500 listov
Iná funkcionalita Minimálne parametre: Plná podpora a integrovateľnosť do sieťového spracovania dokumentov a riadenia prístupu Optimidoc, online a offline autentifikácia užívateľov.
Záruka Minimálne parametre: 4 roky s opravou v mieste inštalácie
Inštalácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Všetky zariadenia musia nové, nepoužité, nerozbalené a nerepasované

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2025 10:00

75,00 kus podľa technickej špecifikácie

75 681,90

61 530,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET. Nesplnenie technických parametrov vlastného návrhu na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité odstúpenie od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2025 09:28

30.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 166
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2025 10:14 - Vstupná ponuka 75 681,90 € Cena s DPH
27.10.2025 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka 74 905,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS