• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2025 14:55

Detail zákazky Z20255974

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2025 14:55

Základné údaje

Z20255974

OF-303897

zazmluvnená

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT (prenosný počítač s príslušenstvom) pre účely projektu LIFE IP – Zlepšenie kvality ovzdušia

počítačové zariadenia, notebook, monitor, klávesnica, myš, kancelársky softvér

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 33195100-4 - Monitory
  • 30237270-2 - Puzdrá na prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač – notebook
Funkcia
Prenosný počítač – notebook pre projekt LIFE IP – Zlepšenie kvality ovzdušia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač – notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia Prenosný počítač – notebook, Podsvietená klávesnica s numerickou klávesnicou, Lokalizácia klávesnice SK+CZ, Touchpad, Balenie obsahuje napájací adaptér
Typ monitora Veľkosť uhlopriečky min. 16", rozlíšenie min. 1920 x 1200, nedotykový matný IPS displej s antireflexnou úpravou
Procesor CPU benchmark min. 24 800 bodov, Typ procesora min. Intel Core Ultra 7 155H alebo ekvivalent, Počet jadier min. 16
Operačná pamäť Operačná pamäť min. 32 GB DDR5, Minimálna frekvencia 5,6 GHz, Pamäťové sloty min. 2 SODIMM, Možnosť zvýšenia pamäte až na 64 GB
Úložisko Typ primárneho disku M.2 SSD PCIe NVme, Primárny disk min. kapacita 1 TB
Grafická karta GPU benchmark min. 5 450 bodov, Integrovaná bez vlastnej pamäte
Porty a konektory Min. 2 porty USB-C (podpora DisplayPort 1.4, prenosová rýchlosť signálu min. 20 Gb/s, napájanie notebooku), Min. 2 porty USB 3.2, Min. 1 HDMI 2.1 (s rozlíšením 4K)
Porty a konektory Min. 1 kombinovaný port slúchadlá/mikrofón, Min. 1 LAN port
Sieťové rozhranie Integrovaná sieťová karta (10/100/1000 Mbps), Bezdrôtová karta s podporou WiFi 6E 802.11ax, Bluetooth min. 5.3
Webová kamera a audio webkamera s rozlíšením min. Full HD a krytkou, Integrované stereo reproduktory a mikrofón
Operačný systém Predinštalovaný Windows 11 Pro 64-bit
Bezpečnosť Čítačka odtlačkov prstov, Hardvérové vypnutie webovej kamery, Disponuje podporou TPM (Trusted Platform Module) 2.0, Podporuje šifrovanie Microsoft Bitlocker
Bezpečnosť Otvor pre bezpečnostný zámok, HP Tamper Lock
Rozmery, hmotnosť a farebné prevedenie Rozmery max. 36,5 x 25,5 x 2 cm (šírka x hĺbka x výška), Váha max. 1,8 kg, Farba strieborná
Napájanie a batéria Sieťový adaptér zdroj min. 65 W alebo ekvivalent, Výdrž batéria min. 12 hodín
Záruka a podpora Záruka min. 3 roky, Možnosť rozšírenia záruky a technickej podpory
Doplňujúce požiadavky Ekologický certifikát pre zariadenie a výrobný proces (napr. EPEAT, TCO a iné), Certifikácia pre kancelárske použitie s nízkou hlučnosťou a spotrebou energie (napr. ENERGY STAR)
Doplňujúce príslušenstvo Taška na 16-palcový notebook, Rozmery max. 40,5 × 5 × 30,5 cm (š x h x v), Hmotnosť výrobku max. 490 g, Farba čierna alebo tmavo sivá, Materiál polyester 600D, Odolnosť voči vode, Záruka min. 2 roky,
Doplňujúce príslušenstvo Referenčný model: Taška HP Everyday 16" Odyssey Gray Laptop Briefcase, Referenčný part number: P/N – A08JTA
Referenčný model HP ProBook 460 G11
 2. Monitor pre dokovanie notebooku
Funkcia
Monitor pre dokovanie notebooku pre projekt LIFE IP – Zlepšenie kvality ovzdušia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor pre dokovanie notebooku ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ monitora Veľkosť uhlopriečky min. 27", Rozlíšenie min. 2560 x 1440 QHD, Nedotykový matný IPS displej s antireflexnou úpravou a technológiou Flicker Free  a Low Blue Light
Typ monitora Jas min. 350 nits (cd/m2), Kontrastný pomer min 1500:1 (typický) a 10 000 000:1 (dynamický), Čas odozvy max. 5 ms, Pomer strán 16:9
Video vstupy a výstupy Min. 1 vstup HDMI 2.0, Min. 1 vstup DisplayPort 1.4 (podpora HDCP), Min. 1 USB-C (s funkciou DisplayPort 1.4)
Porty a konektory Min. 1 USB-C (s napájaním do 100 W), min. 1 USB-C (s napájaním do 15 W), Min. 3 USB 3.2,  1 x USB Type-B, 1 x zvukový vstup/výstup (3.5 mm jack), Min. 1 LAN port Gigabit
Multimédiá Interné reproduktory s výkonom 4× 3 W, Infrared 5 MP kamera s podporou Windows Hello, Integrovaný mikrofón
Ergonomické nastavenia monitora Náklon min. - 5 až + 20°, Natáčanie min. ±45°, Otáčanie okolo stredu min. ±90° (Pivot), Výškovo nastaviteľný stojan min. 150 mm
Napájanie Pohotovostný režim max. 0,5 W
Záruka a podpora Záruka min. 3 rokym Možnosť rozšírenia záruky a technickej podpory
Doplňujúce požiadavky Ekologický certifikát pre zariadenie a výrobný proces (napr. TCO certifikát), Certifikácia pre kancelárske použitie s nízkou hlučnosťou a spotrebou energie (napr. ENERGY STAR
Doplňujúce požiadavky TÜV Low Blue Light Hardware Solution certified)
Referenčný model HP Series 5 Pro 27" QHD Conferencing Monitor - 527pm
 3. Klávesnica a myš
Funkcia
Bezdrôtová klávesnica a myš pre projekt LIFE IP – Zlepšenie kvality ovzdušia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdrôtová klávesnica a myš ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery a hmotnosť klávesnica max. 44,2 × 15 × 2,9 cm / max. 500g, myš max. 6,5 × 11,8 × 3,8 cm / max. 60g, farba čierna
Balenie obsahuje Klávesnica, Myš, Prijímač USB, 2× AAA batérie (klávesnica), 1× AA batéria (myš)
Záruka a podpora Záruka min. 2 roky, Možnosť rozšírenia záruky a technickej podpory
Referenčný model Bezdrôtová klávesnica a myš HP 230
 4. Kancelársky softvér
Funkcia
Softvér Microsoft Office 2024 Home and Business SK (box) pre projekt LIFE IP – Zlepšenie kvality ovzdušia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Softvér Microsoft Office 2024 Home and Business SK (box) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ softvéru: Kancelársky softvér, Jazyková verzia: všetky jazyky EÚ, Orig. produkt Microsoft (nejde o druhotnú licenciu), Spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), Kompatibilita s operačným systémom Windows
Balík aplikácií textový program (napr. Word), tabuľkový program (napr. Excel), program na tvorenie prezentácií (napr. PowerPoint), program na správu osobných informácii: email, kalendár,... (napr. Outlook)
Počet zariadení a licencia Počet zariadení 1, Dĺžka predplatného: bez obmedzení, Spôsob licencovania: trvalá licencia, Typ licencie: prenosná
Referenčný softvér Microsoft Office 2024 Home and Business SK (box)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave, v prvej akostnej triede s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
Referenčné modely, údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ sú uvádzané len pre ilustráciu a ako pomôcka pre uchádzačov pri predkladaní ponuky. Objednávateľ bude akceptovať ekvivalent požadovaných tovarov podľa vyššie uvedenej technickej špecifikácie, ktoré však musia spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel. Dodávateľ je povinný jasne vyznačiť použitie ekvivalentných tovarov v podrobnom aktualizovanom rozpočte s uvedením názvu ekvivalentného predmetu za názvom pôvodne požadovaného predmetu.
Uvádzaná záruka zahŕňa všetky náklady spojené s technickou podporou a so záručným servisom.
Kontaktnú osobu zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt predmetu zákazky oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou zodpovedného pracovníka objednávateľa jednotlivých projektov a dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. Spracovateľom protokolu bude kontaktná osoba zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s výmenou tovaru znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia jednou dodávkou v požadovanom množstve.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. Termín dodania predmetu zákazky je do 6 týždňov od uzavretia zmluvy.
Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov.
Objednávateľ zrealizuje úhradu finančných prostriedkov na účet dodávateľa na základe faktúry vystavenej dodávateľom po zabezpečení celého predmetu zmluvy.
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov.
Na faktúre musí byť uvedený Objednávateľ v tomto znení: Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava. Identifikácia projektu: LIFE 18 IPE/SK/000010 – Zlepšenie kvality ovzdušia
Vystavenú faktúru dodávateľ najskôr pošle elektronicky na e-mailovú adresu kontaknej osoby zodpovedného pracovníka objednávateľa/projekt. Po jej odsúhlasení zašle dodávateľ faktúru spolu s prílohami elektronicky na e-mailovú adresu faktury@trnava-vuc.sk. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom.
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu. V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Kupujúci neposkytne dodávateľovi preddavok ani zálohovú platbu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.10.2025 09:00 — 28.11.2025 09:00

4,00 ks

1 650,62

1 341,97

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2025 08:42

17.10.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 856
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2025 09:44 - Vstupná ponuka 1 650,62 € Cena s DPH
15.10.2025 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 648,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS