• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2025 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 09:05

Detail zákazky Z20255953

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2025 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 09:05

Základné údaje

Z20255953

OF-303831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11456815

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46571566

Peter Sádecký - SADESPORT

Mošteníkova 519/31, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestný bicykel s príslušenstvom - 6 ks

bicykel

  • 34430000-0 - Bicykle
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestný bicykel s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný bicykel s príslušenstvom ks 2   (veľkosť S (54) )
Cestný bicykel s príslušenstvom ks 2   (veľkosť M (56) )
Cestný bicykel s príslušenstvom ks 2    (veľkosť L (58) )
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
RÁM: composite alebo hliník
Rám - veľkosť  a počet S (54) - 2ks,  M (56) - 2ks,  L (58) - 2ks
Vidlica composite
POHON:
radenie Shimano 105
prešmykač Shimano 105
prehadzovačka Shimano 105
brzdy Shimano 105
brzdové páky Shimano 105
kazeta Shimano 105
kľuky Shimano
kolesá composite alebo hliník
záručná doba a záručný servis 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy, záruky 24 mesiacov, záručného servisu 24 mesiacov, vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne a vrátane všetkých súvisiacich nákladov k plneniu zákazky.
Objednávateľ požaduje do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy na email objednávateľa predložiť  kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru - technický list v slovenskom alebo českom jazyku a položkovitý rozpočet s vysúťaženými jednotkovými  cenami   v Eur s DPH a bez DPH.
Pri nedodržaní technických požiadaviek má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, na základe čoho môže vystavíť negatívnu referenciu.
Akceptuje sa nový tovar, nie používaný. Dodávka musí obsahovať kompletný originálny obsah balenia.
Dodávku  tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Záručný servis sa vzťahuje na vady výrobku, nie na bežné opotrebenie materiálu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s 30-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom, záručným listom a technickou špecifikáciou v slovenskom alebo českom jazyku.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia. Zálohová faktúra nie je akceptovateľná.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka 71/2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.10.2025 08:00 — 12.12.2025 14:00

6,00 ks

9 263,41

9 263,41

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.10.2025 13:45

17.10.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 151
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2025 14:57 - Vstupná ponuka 9 263,41 € Cena bez DPH
13.10.2025 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 9 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS