30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31566634
VEP, spol. s r.o.
A. Hlinku 13, Bojnice, 97201, SVK
Výstroj - Balistické vložky
Balistické vložky
Tovar, Služba
|
1. Balistická vložka pre nosič plátov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| ochrana príslušníkov PZ, VP pri výkone služby |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Mäkká balistická vložka III.A do nosiča plátov | ks | 232 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie jedného kompletu (ks) : | Predná a zadná balistická vložka s kosenými hornými hranami a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Veľkostný sortiment balistických vložiek dodá objednávateľ po dodaní dokladov | |
| Mäkká balistika | Určená pre profesionálne použitie |
| Ochrana proti | Pištoľovým strelám a črepinám a bodným zbraniam |
| Konštrukcia | Prispôsobivá telu |
| Cieľ | Zastaviť strelu a minimalizovať účinky na telo |
| Testované podľa normy | US NIJ STANDARD 0101.04, III.A, NIJ 0115.00 alebo CSN 395360 TON II. - Balistické skúšky vykonané za bežných klimatických a prevádzkových podmienok |
| Vodotesný obal | Ochrana pred vplyvmi prostredia |
| Testované strelami | 9x19mm 124gr FMJ: 436 m/s 44 Remington 240gr SJHP: 436 m/s 7.62x25 Tokarev 85gr FMJ: 469 m/s |
| Tvar plátov predná a zadná časť pre veľkosť S/M | 300 mm x 320 mm +-3mm, so zrezanými rohmi a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Tvar plátov predná a zadná časť pre veľkosť L | 310 mm x 340 mm +-3mm, so zrezanými rohmi a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Tvar plátov predná a zadná časť pre veľkosť XL | 340 mm x 360 mm +-3mm, so zrezanými rohmi a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Obal na mäkkú balistiku pre veľkosť S/M | 304 mm x 324 mm +-3mm, so zrezanými rohmi a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Obal na mäkkú balistiku pre veľkosť L | 314 mm x 344 mm +-3mm, so zrezanými rohmi a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Obal na mäkkú balistiku pre veľkosť XL | 344 mm x 364 mm +-3mm, so zrezanými rohmi a vykrojenými bočnými tvarmi podľa prílohy |
| Hrúbka balistickej vložky každého dielu | maximálne 7,0 mm |
| Balistická vložka je vyrobená z materiálu: | aramidová tkanina (na báze aramidového vlákna) a uzavretá vo vode odolnom materiály, ktorý je po celom obvode zvarený. |
| Plošná hmotnosť | od 5 kg/1m2 do 7 kg/1m2 |
| Osobitné technické parametre: | Plocha balistickej vložky je v malom rozmere, kde sa predpokladá väčšia náročnosť splnenia technickej požiadavky na povolenú traumu sú balistické testy vykonané na vzorke s parametrami: |
| Rozmer skúšanej vzorky: | maximálne 400 mm x 400 mm alebo menší |
| Hrúbka skúšanej vzorky: | maximálne 7,0 mm |
| Plošná hmotnosť skúšanej vzorky: | od 5 kg/1m2 do 7 kg/1m2 |
| Názov |
| Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na adresu objednávateľa: - oprávnenie obchodovať v zbrojnom priemysle. |
| - opis technických parametrov ponúkaného tovaru, |
| - fotokópiu protokolu o skúškach balistickej odolnosti podľa NIJ 0101.04, NIJ 0115.00 alebo CSN 395360 TON II. za bežných klimatických klimatických a prevádzkových podmienok. |
| - potvrdenie, že ponúkaný tovar je certifikovaný podľa NIJ 0101.04, NIJ 0115.00 alebo CSN 395360 TON II. autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami, |
| - fotokópiu materiálových listov od výrobcu použitých tkanín na obal |
| Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| Vytvoriť zoznam oprávnených osôb na komunikáciu a iné požiadavky. |
| Vzorky, najneskôr do 14 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
| Dopravu tovaru do miesta dodania zabezpečí predávajúci na vlastné náklady a nebezpečenstvo tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti v plnej miere zodpovedá predávajúci. |
| Predávajúci je povinný písomne a telefonicky vyrozumieť kupujúceho o lehote dodania tovaru najmenej tri pracovné dni vopred. Kupujúci vykoná kontrolu dodaného tovaru a pri prevzatí tovaru podpisom potvrdí dodací list a preberací zápis. Kupujúci je oprávnený tovar odmietnuť, nepodpísať dodací list a preberací zápis, ak bude mať tovar zjavné vady (napr. chýbajúce množstvo podľa dodacieho listu, poškodený tovar, tovar nevyhovujúci podmienkam tejto kúpnej zmluvy) a túto skutočnosť zapíše do preberacieho zápisu. |
| Dodanie tovaru sa uskutoční v pracovných dňoch, v čase od 08:00 do 14:00 hod. |
| Predávajúci sa zaručuje, že dodaný tovar je novo vyrobený (rok výroby 2024/2025) v 1. akosti, doteraz nepoužívaný a spĺňa všetky parametre a vlastnosti - technické požiadavky uvedené v tejto zmluve a zodpovedá príslušným technickým predpisom/normám EÚ a SR. |
| Súčasťou dodávaného tovaru musí byť spolu so záručným listom aj sprievodná dokumentácia v slovenskom jazyku. |
| Prevzatie tovaru v mieste dodania bude potvrdené podpisom oprávnenej osoby kupujúceho a to na dodacom liste a preberacom zápise, ktoré vyhotoví predávajúci. V dodacom liste musí byť okrem iného uvedená jednotková cena tovaru a cena tovaru spolu vrátane DPH. Pri prevzatí tovaru kupujúcim v mieste dodania, predávajúci potvrdí záručný list k tovaru. |
| Po prevzatí tovaru kupujúcim v mieste dodania vyhotoví predávajúci faktúru, ktorá musí obsahovať náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, číslo tejto kúpnej zmluvy, číslo dodacieho listu a číslo preberacieho zápisu. Predávajúci doručí faktúru kupujúcemu do 15 dní od dodania tovaru, najneskôr však do 30.12.2025 na adresu dodania tovaru v dvoch vyhotoveniach. K faktúre je predávajúci povinný priložiť dodací list a preberací zápis (v súlade s čl. IV. tejto zmluvy) potvrdené podpismi oprávnených osôb zmluvných strán. |
| Kupujúci neposkytne preddavok na kúpnu cenu. Kupujúci uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry vyhotovenej predávajúcim za dodanie tovaru je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Platobná povinnosť kupujúceho sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná fakturovaná suma za riadne dodaný tovar v prospech účtu predávajúceho. |
| Kodifikácia |
| Predávajúci sa zaväzuje, že dodá návrh kodifikačných údajov na tovar v súlade so STANAG 4177 podľa § 13 zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 11/2004 Z. z.“) a vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 476/2011 Z. z., ktorou sa ustanovujú |
| podrobnosti o metodike spracúvania návrhu kodifikačných údajov, o programovom vybavení na spracúvanie návrhov kodifikačných údajov, o návrhu kodifikačných údajov a o povinnostiach dodávateľa produktu v znení neskorších predpisov na vlastné náklady podľa príslušných právnych a technických noriem, najneskôr do termínu plnenia predmetu zmluvy. |
| Predávajúci spracuje návrh kodifikačných údajov v súlade s Metodickým pokynom na spracovanie návrhu kodifikačných údajov o produkte v aplikácii MCC WEB uvedeným na webovom sídle www.uosksok.sk v časti Odbor kodifikácie. |
| Predávajúci môže o spracovanie návrhu kodifikačných údajov požiadať agentúru pre kodifikáciu podľa § 11 zákona č. 11/2004 Z. z. Zoznam agentúr pre kodifikáciu je uvedený na webovom sídle www.uosksok.sk v časti Odbor kodifikácie. |
| Dodanie návrhu kodifikačných údajov je splnené potvrdením dodacieho listu úradom. Predávajúci po potvrdení dodacieho listu oznámi túto skutočnosť na adresu kupujúceho. |
| V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nadobudnutie vlastníckeho práva a nebezpečenstvo škody: Predávajúci znáša nebezpečenstvo škody na tovare a zostáva vlastníkom tovaru až do okamihu jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. Prevzatie tovaru potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán podpisom príslušného dodacieho listu a preberacieho zápisu. Prevzatím tovaru kupujúcim v mieste dodania prechádza vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho. |
| Štátne overovanie kvality v zmluvách s dodávateľmi so sídlom na území Slovenskej republiky |
| Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci požiada o vykonanie štátneho overovania kvality Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality, Trenčín (ďalej len „úrad“) v súlade so zákonom č. 11/2004 Z. z. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení tejto zmluvy sa v prípade rozhodnutia úradu o vykonaní štátneho overovania kvality a za podmienok stanovených v tejto zmluve uplatní štátne overovanie kvality v súlade so štandardizačnou dohodou aliancie NATO STANAG 4107 o vzájomnom štátnom overovaní kvality dodávok a uplatňovaní spojeneckých štandardov rady AQAP a predávajúci umožní štátne overovanie kvality vykonať. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade so štandardizačnou dohodou aliancie NATO STANAG 4107, príslušný úrad v krajine výrobcu stanoví rozsah, postup a podmienky na vykonanie štátneho overovania kvality. |
| Ak úrad rozhodne o vykonaní štátneho overovania kvality predávajúci nemôže odovzdať tovar bez Certifikátu o zhode podľa štandardizačnej dohody aliancie NATO STANAG 4107 a spojeneckého štandardu AQAP 2070 potvrdeného zástupcom pre štátne overovanie kvality v krajine predávajúceho. |
| Certifikát o zhode podľa štandardizačnej dohody aliancie NATO STANAG 4107 potvrdený zástupcom pre štátne overovanie kvality nezbavuje predávajúceho zodpovednosti za nezhodný produkt ani za škody spôsobené nezhodným produktom. |
| V prípade, že predávajúci zmarí vykonanie štátneho overovania kvality nesplnením svojich záväzkov uvedených v tejto zmluve, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy a má právo na náhradu všetkých škôd vzniknutých v súvislosti s týmto odstúpením. |
| Sankcie a odstúpenie od zmluvy |
| Ak predávajúci nedodá tovar (vrátane všetkých dohodnutých dokladov, sprievodnej dokumentácie a/alebo dokladov potrebných pre štátneho overovania kvality) riadne alebo včas podľa tejto zmluvy, zaplatí kupujúcemu zmluvnú pokutu v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie. |
| Ak predávajúci nedodá návrh kodifikačných údajov o tovare v zmysle článku VI. tejto zmluvy včas, zaplatí kupujúcemu zmluvnú pokutu v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie. |
| Ak kupujúci neuhradí predávajúcemu faktúru riadne a včas, je predávajúci oprávnený si od kupujúceho nárokovať zaplatenie úroku z omeškania z dlžnej sumy v súlade s ustanovením § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
| Ak dôjde k omeškaniu predávajúceho s dodaním tovaru preukázateľne z dôvodu pôsobenia vyššej moci, t.j. z dôvodu pôsobenia okolností vylučujúcich zodpovednosť, tak ako sú tieto definované v § 374 Obchodného zákonníka, lehota na dodanie tovaru neplynie po dobu trvania tejto objektívnej skutočnosti. Túto skutočnosť musí predávajúci riadne preukázať a bez zbytočného odkladu oznámiť kupujúcemu. |
| Túto zmluvu je možné ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od tejto zmluvy jednej zo zmluvných strán. Zmluvné strany môžu od tejto zmluvy odstúpiť v súlade s § 346 až 351 Obchodného zákonníka. |
| Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné. V písomnom oznámení o odstúpení od zmluvy musí byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom, kedy bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane. |
| Za podstatné porušenie tejto zmluvy v súlade s § 345 Obchodného zákonníka sa na strane predávajúceho považuje najmä: - nedodržanie záväzku dodať tovar riadne a včas vrátane dokladov podľa tejto zmluvy, - neodstránenie vád tovaru v lehote dohodnutej na vybavenie reklamácie, - opakovaná reklamácia tovaru podľa tejto zmluvy, - nesplnenie povinností predávajúcim : dodanie návrhu kodifikačných údajov a vykonanie štátneho overovanie kvality. |
| Za podstatné porušenie tejto zmluvy v súlade s § 345 Obchodného zákonníka sa na strane kupujúceho považuje:- omeškanie kupujúceho s úhradou faktúry o viac ako 30 kalendárnych dní. |
| Nadobudnutie vlastníckeho práva a nebezpečenstvo škody: Predávajúci znáša nebezpečenstvo škody na tovare a zostáva vlastníkom tovaru až do okamihu jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania v súlade s článkom IV. tejto zmluvy. Prevzatie tovaru potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán podpisom príslušného dodacieho listu a preberacieho zápisu. Prevzatím tovaru kupujúcim v mieste dodania prechádza vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho. |
| KODIFIKAČNÁ DOLOŽKA ZMLUVY (Znenie tohto článku kúpnej zmluvy sa uplatní v tom prípade, ak predávajúci bude z členského štátu NATO) |
| Predávajúci sa zaväzuje, že v súlade so STANAG 4177 - Jednotný systém získavania údajov, s procesmi ACodP -1 - Príručka NATO na kodifikáciu a so zákonom č. 11/2004 (§ 13) Z. z. obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany pre výrobky, ktoré sú predmetom zmluvy, dodá: a) Skladové čísla NATO (NSN), b) Technické údaje na identifikáciu dodaných výrobkov podľa Kodifikačného systému NATO (aj pre výrobky na údržbu a prevádzku), ktorým nie sú priradené skladové čísla NATO, c) Obrázky pre všetky produkty, ako sú definované v zmluve a v prílohách |
| Požadované údaje dodá na vlastné náklady v súlade s príslušnými právnymi a technickými normami do dátumu plnenia predmetu zmluvy na adresu: Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality, Martina Rázusa 7, 91101 Trenčín, Slovenská republika, e-mail: codify@mil.sk. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
24.10.2025 10:02 — 12.12.2025 10:02
232,00 ks
49 430,63
40 187,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2025 10:03
17.10.2025 10:05
17.10.2025 10:20
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.10.2025 13:35 - Vstupná ponuka | 49 430,63 | € | Cena s DPH |
| 14.10.2025 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 947,85 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: