• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2025 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 08:50

Detail zákazky Z20255923

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2025 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 08:50

Základné údaje

Z20255923

OF-303920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484051

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53252632

Octopol s.r.o.

Stará Bašta 64, Stará Bašta, 98034, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

Ostatné interiérové vybavenie

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39172000-8 - Pulty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Recepčný pult
Funkcia
Recepčný pult
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 1
Výška pultu cm 100 120
Hĺbka pultu cm 50 70
Šírka pultu cm 100 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čerešňa (odtiene podobné čerešni po schválení kupujúcim)
Typ pultu s plnou zadnou stenou (možnosť postavenia do priestoru)
Ďalšie požiadavky police z vnútornej strany pultu
Ďalšie požiadavky S nadstavbou na vrchnej časti alebo bez (tz. rovná horná doska pultu)
VZOR V PRÍLOHE VIĎ FOTO VZOR V PRÍLOHE VIĎ FOTO
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať fotografiu a špecifikáciu pultu kupujúcemu na schválenie Dodávateľ sa zaväzuje zaslať fotografiu a špecifikáciu pultu kupujúcemu na schválenie
 2. Recepčný pult
Funkcia
Recepčný pult
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 1
Výška pultu cm 100 120
Hĺbka pultu cm 50 80
Šírka pultu cm 55 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čerešňa (odtiene podobné čerešni po schválení kupujúcim)
Typ pultu s plnou zadnou stenou (možnosť postavenia do priestoru)
Ďalšie požiadavky police z vnútornej strany pultu
Ďalšie požiadavky S nadstavbou na vrchnej časti alebo bez (tz. rovná horná doska pultu)
VZOR V PRÍLOHE VIĎ FOTO VZOR V PRÍLOHE VIĎ FOTO
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať fotografiu a špecifikáciu pultu kupujúcemu na schválenie Dodávateľ sa zaväzuje zaslať fotografiu a špecifikáciu pultu kupujúcemu na schválenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať fotografiu a špecifikáciu pultu kupujúcemu na schválenie
Vrátane dopravy tovaru na miesto plnenia
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch nasledovne: v pondelok až štvrtok v časoch od 8:00 do 11:30 alebo 13:00 do 15:00 a v piatok v čase od 8:00 do 11:30. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru a vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo akejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

27.10.2025 08:00 — 05.12.2025 11:00

1,00 súbor podľa opisného formulára

493,94

493,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.10.2025 09:43

23.10.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2025 07:38 - Vstupná ponuka 493,90 € Cena bez DPH
23.10.2025 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 493,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS