• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 14:55

Detail zákazky Z20255908

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2025 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 14:55

Základné údaje

Z20255908

OF-303880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11456789

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na propagáciu

propagačný, materiál

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pero kovové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
gulôčkové pero stláčacie so sponou
dĺžka pera 13 cm ± 10%
materiál kov
farebné vyhotovenie zelené
farba tuhy modrá
branding potlač 1 farba (čierna alebo biela), text: www.vojenskaprofesia.sk
 2. Ceruzka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zastrúhaná grafitová ceruzka s gumou
dĺžka 18 cm ± 10 %
materiál drevo
farebné vyhotovenie prírodná
branding potlač 1 farba (čierna), text: www.vojenskaprofesia.sk
 3. Reflexný pásik
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
flourescenčný pásik so zamatovou podšívkou samonavíjacia páska
rozmer 3 x 30 cm ± 10 %
materiál plast
farebné vyhotovenie zelený alebo žltý
branding potlač 1 farba (čierna), text: www.vojenskaprofesia.sk
 4. Silikónový náramok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
náramok pre dospelých
šírka 11 mm ± 10 %
materiál silikón
farebné vyhotovenie zelený alebo modrý
branding potlač 1 farba (čierna alebo biela), text: www.vojenskaprofesia.sk
 5. Osviežovač vzduchu do auta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1050
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
papierový osviežovač vzduchu s ovocnou vôňou a s gumičkou na zavesenie možnosť výberu tvaru
materiál papier
rozmer 10 x 6,5 cm  ± 10 %
farebné vyhotovenie zelený, modrý
branding potlač 1 farba (čierna alebo biela), text: www.vojenskaprofesia.sk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane brandingu (potlače určeným textom).
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a fotografie požadovaného tovaru (bez potlače) alebo iné vyobrazenie, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovary podľa tejto kúpnej zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi na pripomienky grafický náhľad požadovanej potlače všetkých druhov propagačných predmetov najneskôr do 10 pracovných dní od od uzavretia zmluvy, a to v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje predložiť dodávateľovi pripomienky ku grafickému náhľadu potlače propagačných predmetov bezodkladne, najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa doručenia grafického náhľadu  propagačných predmetov. Dodávateľ je povinný posúdiť predložené pripomienky a tieto pripomienky do grafického náhľadu propagačných predmetov zapracovať a upravený grafický náhľad propagačných predmetov doručiť objednávateľovi a to najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa predloženia pripomienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje vyhotoviť faktúru v 2 výtlačkoch ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Objednávateľ požaduje  vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu minimálne 1 deň pred dodaním. Požaduje sa doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

27.10.2025 08:00 — 28.11.2025 08:00

1,00 celok

4 694,91

3 817,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.10.2025 08:34

17.10.2025 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 52
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2025 12:23 - Vstupná ponuka 4 372,65 € Cena s DPH
15.10.2025 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka 4 241,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS