• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2025 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2025 14:40
  •    Zrušenie zákazky
    14.10.2025 14:43

Detail zákazky Z20255899

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2025 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2025 14:40
  •    Zrušenie zákazky
    14.10.2025 14:43

Základné údaje

Z20255899

OF-303864

zrušená

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

Kancelársky papier, papier na písanie, papier do tlačiarní, kancelárske potreby, papier na fotokopírovanie

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hustota papiera g/m2 80
počet listov v balíku ks 500
počet balíkov papiera ks 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A4
cena zahŕňa dovoz
 2. Kancelársky papier A3
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hustota papiera g/m2 80
počet listov v balíku ks 500
počet balíkov papiera ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A3
cena zahŕňa dovoz
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávka tovaru v pracovných dňoch od 8-14 hod.
Osoba dodávajúca tovar je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s distribúciou tovaru do miesta dodania (napr. dovoz, balné, prípadné náklady na vybavenie reklamácie a pod.).
Navrhovaná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v eurách, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ znáša všetku zodpovednosť za chyby tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy tovaru a jeho dodávky na miesto plnenia (pozn. podľa Občianskeho aj obchodného zákonníka je predávajúci zodpovedný za vadu veci/tovaru až do okamihu riadneho prevzatia tovaru na mieste plnenia-keď si kupujúci tovar prevezme a skontroluje).
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky (osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky). Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle Obchodných podmienok el. platformy (ďalej len "VZP OPEP") odstúpiť od Zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak najnižšia ponuka bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany nadriadeného orgánu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.10.2025 14:28 — 17.04.2026 14:29

1,00 celok

1 095,93

891,00

Požadujem vlastný návrh plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2025 14:32

14.10.2025 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 323
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS