• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2025 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 10:14
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 11:45

Detail zákazky Z20255876

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2025 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 10:14
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 11:45

Základné údaje

Z20255876

OF-303781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11456760

Objednávateľ

00654230

Stredná odborná škola dopravy a služieb, Jesenského 1, Nové Zámky

Jesenského 1, Nové Zámky, 94062, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

elektronické stravovacie karty, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky / jednotky je vo výške 6,60 EUR a je asociovaná ku stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152  zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravovacej jednotky EUR 6,60
počet stravovacích jednotiek ks 17430
počet stravovacích kariet ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravovacia karta obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty
stravovacia karta obsahuje meno a priezvisko držiteľa karty
stravovacia karta je platná 12 mesiacov odo dňa jej vydania
stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie PIN-kódu
miesto dodania stravovacích kariet Slovenská republika, Nové Zámky
Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena pri max.  predpokladanom počte stravných jednotiek cena za 17 430 ks . nominálna hodnota +/- provízia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výška provízie sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek / nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek / a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania: vydania, nevydania, aktivácie, blokácie, personalizácie, dodávky do miesta plnenia. Priradenie stravovacích jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zaslanie SMS, a pod. )
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednoty sú započítané do provízie dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí priradenie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 1 pracovného dňa od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, nominálnu hodnotu objednaných stravovacích jednotiek a meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie jednotky objednávané. Objednávku na priradenie objednaných stravovacích jednotiek k stravovacím kartám objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ stanovuje požiadavku na predmet zákazky, aby dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptácii jeho stravovacej karty. V zozname osobitne uvedie minimálne 15 prevádzok / zmluvných stravovacích zariadení dodávateľa / v okrese Nové Zámky.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
Zmluva zaniká uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorý je uvedený v zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli. že zmena ceny za poskytnutie služieb je možná iba v prípade, ak z dôvodu zmeny právnych predpisov upravujúcich výšku sadzby DPH dôjde k zmene aktuálnej sadzby DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenského 1, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.11.2025 00:00 — 31.10.2026 00:00

17 430,00 ks

115 038,00

115 038,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2025 10:16

17.10.2025 10:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 10:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 48
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2025 11:44 - Vstupná ponuka 115 037,00 € Cena s DPH
13.10.2025 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 115 036,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS