30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Opravy komponentov hydraulických systémov vozidiel, strojov a zariadení.
Oprava, Hydraulický žeriav
Služba
|
1. Oprava Taktického mobilného pristávacieho systému (TMPS)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je oprava Taktického mobilného pristávacieho systému (TMPS) Hydraulický žeriav T-815 S HR- PM 40022 SP, VIN : GA 750188, EČV: 5826470. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rozsah opravy: 1. porucha úniku oleja - zalamovací valec, 2. výmena majáka | zákazka | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Uplatnenie reklamácie opravy | do 48 hod. |
| Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis hydraulických systémov. |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu objednávky. |
| Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie. |
| Úhrady za vykonané služby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na tieto úhrady. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti s dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa. |
| Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení. |
| Zmluvná strana je povinná zabezpečiť, aby boli vykonané všetky príslušné preventívne opatrenia na zaistenie bezpečnosti a predchádzanie poškodeniu, strate alebo zničeniu osobných údajov. Pokiaľ sa osobné údaje jednej zmluvnej strany stanú dostupnými pre neoprávnenú osobu alebo ich takáto osoba získa, druhá zmluvná strana je povinná bezodkladne upovedomiť dotknutú zmluvnú stranu o danom neoprávnenom prístupe a postupovať v súčinnosti s dotknutou zmluvnou stranou pri výkone akýchkoľvek opatrení s cieľom zmierniť následky straty alebo neoprávneného prístupu k osobným údajom. |
| Konečná cena zahŕňa všetky náležitosti spojené s požadovanou službou vrátane dopravy do miesta plnenia. |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.10.2025 08:00 — 28.11.2025 10:00
1,00 zákazka
3 900,00
3 145,35
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2025 09:45
14.10.2025 10:00
15.10.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.10.2025 14:19 - Vstupná ponuka | 3 874,50 | € | Cena s DPH |
| 14.10.2025 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 873,27 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: