• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 10:50

Detail zákazky Z20255862

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 10:50

Základné údaje

Z20255862

OF-279341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11456778

Objednávateľ

36119385

Nemocnica s poliklinikou Ilava, n.o.

Štúrova 3, Ilava, 01901, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom odparovacej stanice

Medicinálny kvapalný kyslík, prenájom odparovacej stanice

  • 24111900-4 - Kyslík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom odparovacej stanice
Funkcia
Dodávka medicinálneho kvapalného kyslíka a prenájom odparovacej stanice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Medicinálny kvapalný kyslík kg 80000
Prenájom zásobovacieho zariadenia mesiacov 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásobovacie zariadenie Zásobník na kvapalný med. kyslík s objemom vnútornej nádoby 4750 litrov s telemetriou (diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži na počítači určenom verejným obstarávateľom) a vzduchovým odparovačom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Ilava).
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa.
Množstvo plynu uvedené v opisnom formulári je len orientačné na základe predpokladu spotreby na zmluvné obdobie. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať v zmluvnom období celé uvedené množstvo, pričom predávajúcemu nevzniká nárok na žiadnu sankciu či právo na iné plnenie zo strany kupujúceho.
Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy do troch dní /72 hodín/ od doručenia objednávky (emailom alebo telefonicky).
Verejný obstarávateľ požaduje prenajať zásobovacie zariadenie – zásobník na kvapalný med. kyslík s objemom vnútornej nádoby 4750 litrov s telemetriou (diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži na počítači určenom verejným obstarávateľom) a vzduchovým odparovačom s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bolo možné diaľkovo sledovať stav kvapaliny v nádrži na počítači určenom verejným obstarávateľom.
Počas trvania zmluvy dodávateľ zabezpečí opravu zásobníka do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečí do 24 hodín náhradné zásobovanie.
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia. Nájomné je splatné mesačne pozadu na základe faktúry, ktorú vystaví prenajímateľ nájomcovi po uplynutí každého kalendárneho mesiaca.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru a súvisiacich služieb podľa tejto zmluvy je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % z kúpnej ceny tovaru/služieb, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal, a to za každý deň omeškania.
Dodávka medicinálneho kvapalného kyslíka bude prebiehať podľa potreby kupujúceho na základe čiastkových objednávok, cca 4000 kg jedna dodávka.
Vrátane bezplatnej inštalácie zásobovacieho zariadenia na existujúce rozvody v mieste plnenia zmluvy.
Vrátane odborného zaškolenia personálu určeného verejným obstarávateľom.
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach.
Po skončení nájmu je prenajímateľ povinný prísť prevziať predmet nájmu na miesto inštalácie a na svoje náklady demontovať (odinštalovať) a odviezť. Demontáž predmetu nájmu vykonáva výlučne prenajímateľ v primeranej lehote, ktorú určí verejný obstarávateľ po skončení tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vysúťažená cena je konečná a dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak urobí, tieto budú fakturované v nulovej hodnote.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Rozhodnutie alebo povolenie MZ SR na zaobchádzanie s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doklad ŠÚKL o registrácii dodávaného humánneho lieku kyslík medicinálny kvapalný Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: podrobný technický opis ponúkaného zásobovacieho zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného zariadenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: graficky znázornenú vysúťaženú cenu zákazky (cena za 1 t med. kyslíka, ADR poplatok, cestovný poplatok, cena za mesačný nájom zariadenia a všetky ostatné poplatky) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ľ. Štúra 388/3, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2025 10:00 — 25.10.2027 10:00

80 000,00 kg

45 500,00

45 500,00

.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2025 08:49

17.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2025 07:36 - Vstupná ponuka 45 499,00 € Cena bez DPH
14.10.2025 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka 45 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS