• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 10:55

Detail zákazky Z20255833

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2025 10:55

Základné údaje

Z20255833

OF-302972

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11484083

Objednávateľ

00165875

Okresný súd Bardejov

Partizánska 1, Bardejov, 08575, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie od 01.01.2026 do 31.12.2026 do jedného odberného miesta (OM) špecifikovaného odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v tomto OM a zabezpečenie u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa distribúciu elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest OM ks 1
Predpokladaný celkový rozsah odberu EE za OM č.1 kWh 30000
Veľkosť ističa za OM A 50
Počet fáz za OM č.1 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód za OM 24ZVS00000581027
Distribučná sadzba za OM X3 - C2
Napäťová úroveň OM NN
Začiatok plnenia 01.01.2026 - 00:00
Koniec plnenia 31.12.2026 - 24:00
Adresa odberného miesta Hviezdoslavova 1,  Bardejov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do dvoch OM podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a kvalitu energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS za dodržania platných právnych predpisov.
Odberateľ  sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť za jej dodávku  a za distribučné služby cenu podľa zmluvy
Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v odberných miestach v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesta odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa elektrickej energie dodávateľ je povinný na svoje vlastné náklady zabezpečiť všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných odberných miest v distribučnej sieti. Odpojenie elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do distribučnej sústavy, čím umožní odberateľovi kontrolu spotreby a prístup k ďalším informáciám o odberných miestach.
Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečí pre objednávateľa konzultanta s ktorým bude objednávateľ môcť v prípade potreby konzultovať otázky týkajúce sa otázok dodávok elektrickej energie.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa zvolenej doby jej trvania. Deň začatia dodávky elektrickej energie je od 01.01.2025 od 00.00 hod. a deň skončenia dodávky elektrickej energie je do 31.12.2025 do 24.00 hod. .
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa a to cenu za elektrinu, cenu za poskytnutie distribučných služieb a to prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, služby súvisiace s revíziou rozvodu a siete a zabezpečovanie ich prevádzkových schopností a všetky ostatné položky vrátane regulovaných ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase
pokračovanie: predloženia ponuky a v tom čase platných cenových rozhodnutí ÚRSO . DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných predpisov. Ak v priebehu zmluvného vzťahu dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane alebo k zavedeniu iných daní a poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú  uplatňované v čase uzavretia zmluvy dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy a je povinný takúto zmenu písomne oznámiť objednávateľovi.
Fakturačným obdobím je jeden mesiac, vyúčtovanie sa bude vykonávať  bezhotovostným platobným stykom mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca pre každé odberné miesto samostatne.
Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi za dodávku elektrickej energie  faktúry za opakované dodanie tovaru a služieb vrátane DPH, spotrebnej dane a distribučných poplatkov pravidelne 1x mesačne so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac za každé odberné miesto samostatne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie špecifikovanej v tejto zmluve.
Dodávateľ vyhotoví pre každé odberné miesto samostatne vyúčtovaciu faktúru za spotrebu elektrickej energie k poslednému dňu príslušného mesiaca v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu elektrickej energie a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto samostatne je 30  dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie suma, kedy bola fakturovaná odpísaná z účtu odberateľa na účet dodávateľa.
Faktúry - preddavková a vyúčtovacia - budú obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky ktoré vzniknú na základe tejto zmluvy nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Zmluvu je možné ukončiť kedykoľvek na základe zmluvných strán písomným oznámením. V prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s jej ukončením žiadne sankcie.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky tak objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ do 5 dní dodá: vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy a ktorú po zazmluvnení zašle (e-mailom) dodávateľovi odberateľ.
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy: Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike z.č.251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy originál: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené ) a dátumom jej uzatvorenia a doby platnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 1, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 01.01.2027 00:00

30 000,00 kWh

8 000,00

6 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2025 10:49

23.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 96
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2025 10:54 - Vstupná ponuka 7 840,28 € Cena s DPH
23.10.2025 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 7 114,42 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS