• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 09:50

Detail zákazky Z20255828

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2025 09:50

Základné údaje

Z20255828

OF-303657

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11456719

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36501921

Kovsmol, s.r.o.

Družstevná 34, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál

profilová oceľ, plechy, betonárska oceľ, jäkel, pásovina, profil I, profil L, profil U, rúra oceľová, kari betonárska sieťovina

  • 44330000-2 - Tyče, prúty, drôty a profily používané v stavebníctve
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profilová oceľ
Funkcia
1. Predmetom zákazky je nákup hutného materiálu a príslušenstva na zabezpečenie prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa podľa určených požiadaviek. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
2. Predmetom zákazky je dodanie tovaru vrátane dopravy do jednotlivých stredísk Správy ciest Košického samosprávneho kraja ( stredisko SC KSK Spišská Nová Ves, stredisko SC KSK Rožňava, stredisko SC KSK Moldava nad Bodvou, stredisko SC KSK Michalovce, stredisko SC KSK Trebišov ).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Guľatina - tyče kruhového prierezu 6 mm, rozmer: 6 000 mm m 52
2. Guľatina - tyče kruhového prierezu 10 mm, rozmer: 6 000 mm m 53
3. Guľatina - tyče kruhového prierezu 12 mm, rozmer: 6 000 mm m 47
4. Guľatina - tyče kruhového prierezu 14 mm, rozmer: 6 000 mm m 15
5. Guľatina - tyče kruhového prierezu 20 mm, rozmer: 6 000 mm m 15
6. Guľatina - tyče kruhového prierezu 30 mm, rozmer: 6 000 mm m 18
7. Guľatina - tyče kruhového prierezu 40 mm, rozmer: 6 000 mm m 29
8. Guľatina - tyče kruhového prierezu 50 mm, rozmer: 6 000 mm m 18
9. Guľatina - tyče kruhového prierezu 80 mm, rozmer: 6 000 mm m 6
10. Guľatina - tyče kruhového prierezu 100 mm, rozmer: 6 000 mm m 6
11. Jäklov profil 20/20/2 rozmer: 6 000 mm m 91
12. Jäklov profil 30/30/2 rozmer: 6 000 mm m 134
13. Jäklov profil 35/35/2 rozmer: 6 000 mm m 102
14. Jäklov profil 40/20/2 rozmer: 6 000 mm m 121
15. Jäklov profil 40/40/2 rozmer: 6 000 mm m 54
16. Jäklov profil 40/40/3 rozmer: 6 000 mm m 114
17. Jäklov profil 50/50/2 rozmer: 6 000 mm m 45
18. Jäklov profil 60/40/2 rozmer: 6 000 mm m 51
19. Jäklov profil 60/40/3 rozmer: 6 000 mm m 98
20. Jäklov profil 100/100/3 rozmer: 6 000 mm m 1
21. Jäklov profil 120/60/5 rozmer: 6 000 mm m 27
22. Pásová oceľ 20/3 rozmer: 6 000 mm m 109
23. Pásová oceľ 25/5 rozmer: 6 000 mm m 47
24. Pásová oceľ 30/4 rozmer: 6 000 mm m 82
25. Pásová oceľ 40/4 rozmer: 6 000 mm m 35
26. Pásová oceľ 40/5 rozmer: 6 000 mm m 64
27. Pásová oceľ 50/5 rozmer: 6 000 mm m 81
28. Pásová oceľ 80/5 rozmer: 6 000 mm m 30
29. Tyče prierezu I 80 rozmer: 6 000 mm m 320
30. Tyče prierezu I 100 rozmer: 6 000 mm m 248
31. Tyče prierezu L 20/20/3 rozmer: 6 000 mm m 8
32. Tyče prierezu L 25/25/3 rozmer: 6 000 mm m 46
33. Tyče prierezu L 30/30/3 rozmer: 6 000 mm m 145
34. Tyče prierezu L 35/35/4 rozmer: 6 000 mm m 46
35. Tyče prierezu L 40/40/4 rozmer: 6 000 mm m 142
36. Tyče prierezu L 50/50/4 rozmer: 6 000 mm m 86
37. Tyče prierezu L 50/50/5 rozmer: 6 000 mm m 91
38. Tyče prierezu L 60/60/6 rozmer: 6 000 mm m 46
39. Tyče prierezu L 100/100/10 rozmer: 6 000 mm m 50
40. Tyče profilu U 40 rozmer: 6 000 mm m 33
41. Tyče profilu U 65 rozmer: 6 000 mm m 21
42. Tyče profilu U 80 rozmer: 6 000 mm m 146
43. Tyče profilu U 100 rozmer: 6 000 mm m 134
44. Tyče profilu U 120 rozmer: 6 000 mm m 26
45. Rúra oceľová 20/1,8 rozmer: 6 000 mm m 18
46. Rúra oceľová 22/2 rozmer: 6 000 mm m 20
47. Rúra oceľová 25/2 rozmer: 6 000 mm m 98
48. Rúra oceľová 28/2 rozmer: 6 000 mm m 30
49. Rúra oceľová 40/2 rozmer: 6 000 mm m 84
50. Rúra oceľová 48,3/2 rozmer: 6 000 mm m 122
51. Rúra oceľová 60,3/2 rozmer: 6 000 mm m 428
52. Rúra oceľová 76x3 rozmer: 6 000 mm m 20
53. Rúra oceľová 89x3 rozmer: 6 000 mm m 18
54. Rúra oceľová pozinkovaná 60,3/3,2 rozmer: 6 000 mm m 86
55. Rúra oceľová bez pozinku 48,3/3,2 rozmer: 6 000 mm m 78
56. Tyč šesťhranná 24 rozmer: 6 000 mm m 19
57. Tyč šesťhranná 32 rozmer: 6 000 mm m 29
58. Tyč šesťhranná 36 rozmer: 6 000 mm m 19
59. Tyč závitová M20x100 rozmer : 1 000 mm ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- výrobky z profilovej ocele je potrebné dodať z konštrukčnej ocele S235 áno
 2. Plechy
Funkcia
Potreba nákupu plechov na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
60. Plech pozinkovaný v tavenine EN 10143, EN 10346, zn. DX51D+Z200-N-A, hr. 0,55 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 1
61. Plech valcov. za studena EN 10131, EN 10130, zn. DC01-A-m, matný, nemastený, hr. 0,8 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 1
62. Plech valcov. za studena EN 10131, EN 10130, zn. DC01-A-m, matný, nemastený, hr. 1,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 15
63. Plech valcov. za studena EN 10131, EN 10130, zn. DC01-A-m, matný, nemastený, hr. 1,5 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 21
64. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, hr. 2,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 23
65. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, hr. 2,5 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 20
66. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, hr. 3,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 20
67. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, hr. 4,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 1
68. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, hr. 5,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 1
69. Plech pozinkovaný v tavenine EN 10143, EN 10346, zn. DX51D+Z200-N-A, hr. 1,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 10
70. Plech pozinkovaný v tavenine EN 10143, EN 10346, zn. DX51D+Z200-N-A, hr. 1,5 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 6
71. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, hr. 10,0 mm rozmer: 1000x2000 mm ks 1
72. Plech vlnitý pozinkovaný hr. 0,55 mm rozmer: 800x2000 mm ks 5
 3. Betonárska oceľ
Funkcia
Potreba nákupu betonárskej ocele na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
73. Roxor 6 mm, rozmer: 6 000 mm m 244
74. Roxor 8 mm, rozmer: 6 000 mm m 438
75. Roxor 10 mm, rozmer: 6 000 mm m 90
76. Roxor 12 mm, rozmer: 6000 mm m 227
77. Roxor 14 mm, rozmer: 6 000 mm m 208
78. Roxor 16 mm, rozmer: 6 000 mm m 74
79. Roxor 20 mm, rozmer: 6 000 mm m 10
80. Kari betonárska sieťovina 4x4/150x150 rozmer: 2000x3000 mm ks 11
81. Kari betonárska sieťovina 6x6/150x150 rozmer: 2000x3000 mm ks 60
82. Kari betonárska sieťovina 8x8/150x150 rozmer: 2000x3000 mm ks 44
83. Kari betonárska sieťovina typ: KY 49, 8x8/100x100 rozmer: 2000x3000 mm ks 28
84. Viazací drôt priemeru 1,0 mm kg 49
85. Viazací drôt priemeru 2,0 mm kg 68
86. Viazací drôt priemeru 3,1 mm kg 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Miesto dodania: Správa ciest KSK Lastomírska 6, 071 01 Michalovce, Správa ciest KSK Hviezdoslavova 48, 045 01 Moldava nad Bodvou, Správa ciest KSK Betliarska 9, 048 01 Rožňava, Správa ciest KSK Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves, Správa ciest KSK Ruskovská 3, 075 01 Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4. a.) podrobný rozpis ocenených položiek uvedené na max. dve desatinné miesta a v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Hutný materiál"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v súlade s aktuálnymi STN, EN, všetkými prislúchajúcimi predpismi a vyhláškami platnými v SR.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním názvu položky, množstva, ceny, termín a miesto dodania.
8. a.) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať tovar podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky je len predpokladané, orientačné.
8. b.) Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru a v zmysle tejto dohody.
8. c.) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladané množstvo jednotlivých položiek tovaru podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne.
8. d.) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa.
9. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky dodávateľom t.j. cena za dopravu, vrátane balenia, obalov, paliet, naloženia a vyloženia tovaru v mieste dodania ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť tovar podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas.
9. a.) Jednotkové ceny, vrátane všetkých nákladov spojených s dopravou, sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Technická a cenová špecifikácia - Príloha č. 1 ).
10. a.) K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Lehota dodania tovaru:
11. a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní od doručenia objednávky. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
11. b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán min. 1 deň vopred v rámci určenej lehoty dodania.
11. c.) Minimálny odber na 1 objednávku pre stredisko je 500 kg.
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu a vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
13. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný.
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. a.) V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 5 pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. Nedodržanie tejto povinnosti považujú zmluvné strany za podstatné porušenie dohody s právom objednávateľa od tejto dohody odstúpiť.
15. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky predpísané príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky počas celej doby platnosti tejto rámcovej dohody.
15.  a.) Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri jeho prevzatí.
16. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. Ak pracovníci objednávateľa zistia pri jeho vyložení z dopr. prostriedku zjavné poškodenie dodávaných tovarov, resp. nesúlad s priloženými dokladmi, dodávateľ odmietne takýto tovar prevziať.
17. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, s deklarovanými parametrami tovaru a je poškodený.
18. Pokiaľ počas platnosti tejto dohody dôjde u dodávateľa k vyradeniu niektorých tovarov, ktoré sú špecifikované v Prílohe č. 1 z portfólia tovarov alebo skladových zásob dodávateľa, je dodávateľ povinný bezodkladne túto zmenu oznámiť objednávateľovi. Dodávateľ po vzájomnej dohode s objednávateľom je povinný predmetný tovar nahradiť iným tovarom v minimálne rovnakej alebo lepšej kvalite a maximálne v takej kúpnej cene, ako bola dohodnutá na pôvodný tovar.
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
19. a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
19. b.) nedodržanie kvality/parametrov dodaného tovaru,
19. c.) nedodržanie jednotkových cien,
19. d.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
19. e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
19. f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
20. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
21. FAKTURAČNÉ PODMIENKY:
21. a.) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou.
21. b.) Prílohou faktúry budú potvrdené dodacie listy oboma zmluvnými stranami potvrdzujúce prevzatie tovaru.
21. c.) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
21. d.) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
21. e.) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V zmysle bodu č. 2 osobitných požiadaviek na plnenie, ktorá tvorí prílohu č. 1, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

25 631,59

25 631,59

Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 4 a č. 5 osobitných požiadaviek na plnenie podľa tohto objednávkového formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.10.2025 10:03

17.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 289
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2025 11:25 - Vstupná ponuka 25 631,59 € Cena bez DPH
10.10.2025 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 25 631,59 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS