• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2025 09:27
  •    Zrušenie zákazky
    15.10.2025 09:29

Detail zákazky Z20255825

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2025 09:27
  •    Zrušenie zákazky
    15.10.2025 09:29

Základné údaje

Z20255825

OF-303803

zrušená

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie do kuchyne MŠ Bohrova 1

pracovné stoly, podstavec pod hrnce

  • 39141000-2 - Kuchynský nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. pracovný stôl z nerezovej ocele
Funkcia
Robustný stôl so silnou pracovnou doskou, ľahko sa čistí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosnosť kg 150 - 200 kg
materiál  pracovnej dosky so zahnutými okrajmi nerez
materiál nôh a spodná polica nehrdzavejúca oceľ
nastaviteľné štvorcové nohy 40 x 40 mm    +- 3 mm
maximálna výška 850 až 900 mm
rozmer pracovnej plochy 1000 x 600 mm  +- 2 mm
jednoduchá inštalácia- náradie súčasťou balenia
 2. nerezový stôl s posuvným dvierkami
Funkcia
rôzne kuchynské využitie stabilného stola
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosnosť 70 kg     +- 2 kg
materiál nehrdzavejúca oceľ
výška nastaviteľných nožičiek 160 mm,   nastaviteľnosť     +-25 mm
stenový lem 40 mm     +- 0,2 mm
rukoväte dvierok plast
rozmer 800 x 600 x 850 mm     +- 5 mm
psuvné dvierka
pracovná doska vystužená laminovanou vodotesnou doskou
 3. pracovný stôl - nástenný
Funkcia
profesionálny pracovný stôl využiteľný v kuchyni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosnosť 70 kg   +- 2 kg
materiál nehrdzavejúca oceľ
nastaviteľné štvorcové  nožičky nastaviteľnosť +-25 mm
rozmer stola 800 x 600 x 850 mm  +-5 mm
stenový lem 40 mm +- 0,2 mm
 4. pracovný stôl so zadným lemom
Funkcia
profesionálny pracovný stôl využiteľný v kuchyni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosnosť 150 - 200 kg
nerezová pracovná doska rozmer 600  x 600 mm    +- 5 mm
materiál výškovo nastaviteľných nôh nehrdzavejúca oceľ
nastaviteľné štvorcové nohy 40 x 40 mm +- 3 mm
maximálna výška 850 až 900 mm
Pracovný stôl so zadným lémom
 5. podstavec pod hrnce
Funkcia
pre profesionálne kuchyne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nehrdzavejúca oceľ
rozmer 550 x 550 x 450 mm   +-5mm
nastaviteľné štvorcové nohy 40 x 40 mm +- 3 mm
nosnosť 100 kg  +-  2 kg
 6. pracovný stôl
Funkcia
Praktický kus nábytku s prístupom k pracovnej ploche zo všetkých strán, vhodný na ťažké kuchynské práce alebo ako podstavec pre malé spotrebiče
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nehrdzavejúca oceľ
rozmer 1200 x 600 x 850 mm +- 5 mm
nastaviteľné štvorcové nohy 40 x 40 mm +- 3 mm
nosnosť 70 kg +- 2 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy (ŠJ MŠ v MČ Petržalka)
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, sprevádzkovaním tovaru na mieste plnenia, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdení dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa.
Nedodržanie požiadavky č. 1,2 a 3 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SJ MŠ Bohrova 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

17.10.2025 09:29 — 25.11.2025 09:30

1,00 celok

1 310,98

1 065,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2025 09:32

15.10.2025 09:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2025 09:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 250
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS