• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2025 10:55

Detail zákazky Z20255822

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2025 10:55

Základné údaje

Z20255822

OF-303436

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11450470

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

35804262

NTT Slovakia s. r. o.

Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie a podpora bezpečnostných systémov

Informačná bezpečnosť

  • 48100000-9 - Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie a podpora bezpečnostných systémov
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie nasledujúcich licencií a podpory služieb Checkpoint na obdobie 12 mesiacov, a to od 1.11.2025 do 31.10.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Licencia Box - Next Generation Threat Prevention and Sandblast for additional 1 year for 6200 Base Appliance ks 2
2. Licencia Box - Next Generation Firewall Package for additional 1 year for 6200 Base Appliance ks 2
3. Licencia Box - SmartEvent, SmartReporter and Compliance blades for 5 gateways (Smart-1 and open server) 1 year subscription ks 1
4. HW Support - 6200 Base Appliance with SandBlast subscription package for 1 year ks 4
5. HW Support - Next Generation Security Management Software for 5 gateways (SmartEvent and Compliance 1 year) ks 1
6. Licencia Endpoint - Harmony Endpoint Basic- Including Web Protection, Attack Investigation, Threat Prevention, Access Control and Threat Intelligence with - service package for 1 year ks 0 150
7. Licencia Endpoint - Harmony Email and Collaboration - Complete Protect Anti-Phishing, Anti-Malware and Data Loss Prevention (DLP) protection for incoming, internal and outgoing Office 365 and Google Suite email with - service package for 1 year ks 0 150
8. Podpora človekodeň (MD) 0 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
CENA
1. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za jednu licenciu na 1 užívateľa za mesiac v eur bez DPH a cenu podporných služieb za jeden človekodeň (MD) v eur bez DPH.
2. Platnosť aktuálne využívaných licencií je do 31.10.2025.
3. Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
4. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa.
5. Dodávateľ je povinný mať oprávnenie/partnerstvo s výrobcom daných licencií na poskytovanie služieb/licencií, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
6. Licencie budú poskytnuté v elektronickej forme priamo do účtu odberateľa založenom za účelom správy licencií na webovom sídle spoločnosti Checkpoint.
7. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby na obdobie trvania tejto zmluvy. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu.
8. Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie podporných služieb. Celkový počet človekodní nemôže prekročiť maximálny zmluvný počet.
9. Termín dodania licencií je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky.
10. Termín dodania/poskytnutia podporných služieb bude pre jednotlivé objednávky podľa harmonogramu, ktorý bude tvoriť súčasť objednávky.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
12. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod.
13. Cena za licencie zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
14. Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek zákazky

60 000,00

60 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.10.2025 13:15

16.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2025 10:40 - Vstupná ponuka 59 999,00 € Cena bez DPH
13.10.2025 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 59 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS