• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2025 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2025 11:40

Detail zákazky Z20255820

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2025 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2025 11:40

Základné údaje

Z20255820

OF-303439

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11450508

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

51127989

Torreol, s. r. o.

Budova ORBIS, Rajská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Dodávka zemného plynu, jeho preprava a distribúcia, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávky zemného plynu vrátane zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Dodávka zemného plynu vrátane prepravy, distribúcie a všetkých súvisiacich služieb spojených s dodávkou zemného plynu a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete plynu na obdobie 24 mesiacov, a to od 1.2.2026 od 6:00 hod. do 1.2.2028 do 6:00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba zemného plynu (ďalej aj "ZP") na 24 mesiacov MWh 1300
Pretlak ZP pred meraním spotreby kPa 90
Maximálny denný odber ZP (tzv. DMM) m3/deň 900
Ročný podiel spotreby na mesiac - január % 22
Ročný podiel spotreby na mesiac - február % 16
Ročný podiel spotreby na mesiac - marec % 9
Ročný podiel spotreby na mesiac - apríl % 6
Ročný podiel spotreby na mesiac - máj % 1
Ročný podiel spotreby na mesiac – jún % 0
Ročný podiel spotreby na mesiac - júl % 0
Ročný podiel spotreby na mesiac - august % 0
Ročný podiel spotreby na mesiac - september % 1
Ročný podiel spotreby na mesiac - október % 5
Ročný podiel spotreby na mesiac - november % 17
Ročný podiel spotreby na mesiac - december % 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto - OM 300000061
Charakter odberu v OM K
POD kód SKSPPDIS000130020052
Distribučná sadzba S
Typ merania B
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať zemný plyn do odberného miesta podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok stanovených všeobecne záväznými platnými predpismi.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie, prepravy a skladovania, aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za zemný plyn, za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, prepravou a skladovaním, poplatkov za odberné miesto, spotrebnú daň DPH.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len ak si ho uplatní distribučná spoločnosť ( podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, tzn. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiacich s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacimi s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu. Požadovaná tolerancia čerpania: mínus 10,00 % až plus 10,00 %.
Dodávateľ si za prekročenie, resp. nedočerpanie zmluvného množstva zemného plynu bude môcť účtovať poplatky v zmysle Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP).
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so službami obchodníka s dodaním tovaru, ceny za komoditu ako takú, distribúciu, spotrebnú daň, DPH, poplatkov za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného prevádzkovateľ a distribučnej sústavy (PDS) a platného v čase predloženia ponuky.
Dodávateľ predloží pred samotným plnením zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Faktúry budú dodávateľom vystavované a doručované objednávateľovi do jeho sídla v elektronickej forme.
Fakturačné podmienky pre odberné miesto: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať platby na základe faktúry (nie preddavkovej)  vystavenej a doručenej Objednávateľovi najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými požadovanými dokladmi a zmluvami pre riadne plnenie predmetu zákazky počas lehoty trvania tejto zmluvy.
Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny Dodávateľa zemného plynu. Úspešný Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle platného zákona o Verejnom obstarávaní, ktoré sú potrebné na uzatvorenie a plnenie zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky ZP 01.02.2026, 06:00hod.
Deň skončenia dodávky ZP 01.02.2028 06:00 hod.
Miesto plnenia Sídlo odberateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2026 06:00 — 01.02.2028 06:00

1 300,00 MWh

120 000,00

120 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.10.2025 13:15

16.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 108
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2025 10:45 - Vstupná ponuka 119 990,00 € Cena bez DPH
16.10.2025 06:24 - Najvýhodnejšia ponuka 93 002,42 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS