• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2025 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2025 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2025 09:40

Detail zákazky Z20255807

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2025 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2025 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2025 09:40

Základné údaje

Z20255807

OF-303002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11430507

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

57094837

FanVia Group s. r. o.

Stolárska 2678/1, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevoobrábacie stroje a príslušenstvo

drevoobrábací stroj, elektrická kmeňová pásová píla

  • 42642100-9 - Obrábacie stroje na drevo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická kmeňová pásová píla na drevo
Funkcia
Stacionárna kmeňová pásová píla je určená na rezanie dreveného materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrická kmeňová pásová píla na drevo ks 2
Menovitý výkon kW 7,5
Napájanie V/Hz 400/50
Max. priemer kmeňa mm 750
Max. šírka trámu (dosky) mm 600
Max. zdvih pílového pásu mm 620
Šírka rezu mm 600
Celková požadovaná rezná dĺžka m 5
Max. rýchlosť jazdy (vpred / vzad) m/min 10
Dĺžka pílového pásu mm 4000
Výška pílového pásu mm 32 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motorický posuv do rezu a späť s reguláciou rýchlosti áno.
Možnosť rozšíriť dĺžku rezu áno.
Možnosť použitia bimetalových pílových pásov áno.
Náhradný pílový pás áno.
Montáž áno.
Zaškolenie obsluhy áno.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a zaškolenia obsluhy.
Dodávateľ na vlastné náklady zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením, stratou až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti v plnej miere zodpovedá dodávateľ.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu s uvedením presných obchodných názvov a cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, v požadovanom množstve, s návodom na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä identifikačné údaje zmluvných strán, číslo zmluvy, dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude dodací list. Objednávateľ žiada zasielať  faktúru na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je určená obchodným zákonníkom (30 kalendárnych dní).
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Dňom doručenia novej, opravenej faktúry objednávateľovi začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

15.10.2025 09:00 — 01.12.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

34 071,00

27 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.10.2025 14:39

13.10.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 61
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2025 06:35 - Vstupná ponuka 34 070,00 € Cena s DPH
13.10.2025 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 34 009,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS