35546131
Základná umelecká škola
Bernolákova 26, Košice, 04011, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou kartou
elektronická karta na stravovanie
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej karty
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických kariet alebo ekvivalentom vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musú bť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 6,60 | ||
| Predpokladaný počet stravných jednotiek mesačne | ks | 900 | 1400 | |
| Počet stravných jednotiek ročne | ks | 10800 | 16800 | |
| Počet elektronických kariet | ks | 60 | 77 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektronická karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač kariet |
| Elektronická karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu |
| Stravná poukážka vo forme elektronickej karty obsahuje | meno držiteľa karty |
| Stravná poukážka vo forme elektronickej karty | umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie PIN-om |
| Názov |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
| Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
| Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam minimálne 30 stravovacích zariadení v Košiciach, kde sa dá platiť elektronickou kartou, 400 stravovacích zariadení v Košickom kraji a minimálne piatich potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou celú SR. |
| Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie. |
| Celková cena za stravnú jednotku bude tvorená nominálnou hodnotou 6,60 €. |
| Dodávateľ zabezpečí akceptáciu elektronických kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
| Dodávateľ zabezpečí bezplatné prvé vydanie karty do sídla objednávateľa do 15 dní od objednávky. |
| Dodávateľ zabezpečí minimálnu platbu kartou 0,01 €. |
| Objednávka bude realizovaná prostredníctvom internetu, mailovou formou, osobne alebo poštou v zmysle zákona o ochrane osobných údajov. |
| Pri stravných poukážkach vo forme kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
| Pri stravných poukážkach vo forme kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej karte objednávateľa. |
| Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode. |
| Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.11.2025 do 31.10.2026, celková cena bude vrátane DPH. |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
| Názov | Upresnenie |
| Dobra platnosti stravných kariet | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Interval objednávania | raz mesačne |
Bernolákova 26, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
16 800,00 ks
110 880,00
110 880,00
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam minimálne 30 stravovacích zariadení v Košiciach, kde sa da platiť elektronickou kartou na stravovanie, 500 stravovacích zariadení v Košickom kraji a minimálne piatich potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou celú SR. Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie. Celková cena za stravnú jednotku bude tvorená nominálnou hodnotou 6,60 €. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. Dodávateľ zabezpečí bezplatné prvé vydanie stravnej karty do sídla objednávateľa do 15 dní od objednávky. Dodávateľ zabezpečí minimálnu platbu stravnou kartou 0,01 €. Objednávka bude realizovaná prostredníctvom internetu, mailovou formou, osobne alebo poštou v zmysle zákona o ochrane osobných údajov. Pri stravných poukážkach vo forme elektronických kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. Pri stravných poukážkach vo forme elektronických kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej karte objednávateľa. Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode. Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.11.2025 do 31.10.2026, celková cena bude vrátane DPH. Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.10.2025 13:49
14.10.2025 13:41
14.10.2025 13:56
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.10.2025 15:15 - Vstupná ponuka | 110 879,00 | € | Cena s DPH |
| 09.10.2025 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 110 870,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: