• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2025 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2025 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2025 12:50

Detail zákazky Z20255791

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2025 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2025 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2025 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2025 12:50

Základné údaje

Z20255791

OF-303751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11443376

Objednávateľ

317667

Mesto Považská Bystrica

Centrum 2/3, Považská Bystrica, 01713, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LCD monitory

LCD , monitor

  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LCD monitory
Funkcia
LCD monitory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LCD monitor 24" Philips  243V7QJABF alebo ekvivalent ks 15
LCD monitor 32" Samsung Odyssey G30D alebo ekvivalent ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD 24" - Typ povrchu displeja Matný
LCD 24" - Rozlíšenie obrazovky 1920x1080
LCD 24" - Pomer strán 16:9
LCD 24" - Doba odozvy 5 ms
LCD 24" - Obnovovacia frekvencia 60 Hz
LCD 24" - Typ obrazovky IPS
LCD 24" - Jas 250 cd / m²
LCD 24" - Spotreba energie pri štandardnom dynamickom rozsahu (SDR) na 1000 h 18 kWh
LCD 24" - Konektivita DisplayPort, HDMI, VGA
LCD 24" - Integrované reproduktory Ano
LCD 24" - Filter modrého svetla Ano
LCD 24" - Farba Čierna
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LCD 32" - Technológia Flicker Free Ano
LCD 32" - Typ povrchu displeja Matný
LCD 32" - Rozlíšenie obrazovky 1920x1080
LCD 32" - Pomer strán 16:9
LCD 32" - Doba odozvy 1 ms
LCD 32" - Obnovovacia frekvencia 180 Hz
LCD 32" - Typ obrazovky IPS
LCD 32" - Jas 250 cd / m²
LCD 32" - Spotreba energie pri štandardnom dynamickom rozsahu (SDR) na 1000 h 26 kWh
LCD 32" - Uhol pohľadu - horizontálne, vertikálne 178°
LCD 32" - Konektivita HDMI a DisplayPort
LCD 32" - Pivot Ano
LCD 32" - Filter modrého svetla Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávka je vrátane dopravy na miesto plnenia po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nevybalený
Bremeno dokazovania ekvivalentu je na strane dodávateľa
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia.
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadavok na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum, 2/3, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

20.10.2025 11:33 — 24.10.2025 08:49

20,00 ks

2 218,69

1 803,81

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2025 08:50

15.10.2025 11:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2025 11:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 53
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2025 17:57 - Vstupná ponuka 2 218,69 € Cena s DPH
14.10.2025 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka 2 050,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS