• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2025 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2025 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2025 13:25

Detail zákazky Z20255790

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2025 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2025 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2025 13:25

Základné údaje

Z20255790

OF-303477

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11430487

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

interiérové vybavenie, skrinka, skrinka na kľúče, schránka na kľúče

  • 39200000-4 - Zariadenie interiéru
  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Presklená skrinka na kľúče
Funkcia
Presklená skrinka na kľúče - na 160 kľúčov, vyrobená z veľmi kvalitného oceľového plechu s povrchovou úpravou práškovým lakom, uzamykateľná cylindrickým zámkom (vrátane dvoch kľúčov).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: 990 x 620 x 105 mm (v x š x h)
Počet háčikov: 160
Typ zámku cylindrický
Farba sivá/čierna
 2. Schránka na kľúče s pečaťou (viď prílohu)
Funkcia
Kovová krabička na uschovanie kľúčov s možnosťou pečatiť pomocou pečate alebo plastelíny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Kov
Rozmery cca 70 x 120x 55 (š x d x v)
 3. Plastové štítky na kľúče
Funkcia
Plastové kľúčové visačky farebne odlíšené v červenej farbe. Ku každému štítku je dodávaný aj krúžok na upevnenie kľúčov. Plastový štítok je tiež vybavený priehľadným okienkom, takže každý kľúč môže byť označený vhodným popisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové štítky na kľúče (balenie obsahuje 50 ks) bal 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba červená
Spolu s krúžkom na upevnenie
Vybavený priehľadným okienkom na popis
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01 Prešov , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.10.2025 13:00 — 14.11.2025 15:00

58,00 ks/bal

1 344,08

1 344,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2025 11:21

13.10.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 91
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2025 13:00 - Vstupná ponuka 1 344,00 € Cena bez DPH
12.10.2025 20:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 341,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS