• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2025 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 11:55

Detail zákazky Z20255788

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2025 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2025 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2025 11:55

Základné údaje

Z20255788

OF-303765

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11489943

Objednávateľ

00328693

Mesto Revúca

Námestie slobody 13/17, Revúca, 05080, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie využitia prídavkov na deti vyplácaných v zmysle zákona č. 600/2003 Z.z. o prídavku na dieťa

sociálne poukážky, sociálne kupóny, inštitút osobitného príjemcu,

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 75330000-8 - Rodinné prídavky
  • 75340000-1 - Detské prídavky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sociálne poukážky v kombinácií s elektronickým sociálnymi poukážkami.
Funkcia
Zabezpečenie sociálnych poukážok, ktoré sú určené na nákup potravín (okrem alkoholu, kávy a tabakových výrobkov), ošatenia, obuvi, školských a hygienických potrieb. Sociálne poukážky sú viazané na konkrétny účel použitia štátnej sociálnej dávky v zmysle zákona č. 600/2023 Z.z. o prídavku na dieťa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uplatniteľnosť sociálnej poukážky a elektronickej sociálnej poukážky v potravinových reťazcoch ks 2
Uplatniteľnosť sociálnej poukážky a elektronickej sociálnej poukážkyv drogériách ks 2
Uplatniteľnosť sociálnej poukážky a a elektronickej sociálnej poukážky v lekárňach ks 2
Uplatniteľnosť sociálnej poukážky a elektronickej sociálnej poukážky v obchodoch s oblečením a obuvou ks 1
Nominálna hodnota sociálnej poukážky a elektronickej sociálnej poukážky € 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sociálna poukážka obsahuje: názov: "Sociálna poukážka" alebo ekvivalent.
Sociálna poukážka obsahuje: názov a logo dodávateľa (prípadne aj logo objednávateľa)
Sociálna poukážka obsahuje: ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Sociálna poukážka obsahuje: nominálna hodnota sociálnej poukážky
Sociálna poukážka obsahuje: rok platnosti sociálnej poukážky
Sociálna poukážka obsahuje: poučenie pre spotrebiteľa (text bude presne definovaný objednávateľom)
Sociálna poukážka obsahuje: číselný resp. čiarový kód
Elektronická sociálna poukážka obsahuje: názov a logo dodávateľa (prípadne aj logo objednávateľa)
Elektronická sociálna poukážka obsahuje: meno a priezvisko držiteľa karty
Elektronická sociálna poukážka obsahuje: je platná min. 3 roky odo dňa jej vydania
Elektronická sociálna poukážka obsahuje: umožňuje bezkontaktné použitie
Elektronická sociálna poukážka obsahuje: je použiteľná výhradne len na účel použitia štátnej sociálnej dávky, v zmysle zákona č. 600/2003 Z.z. o prídavku na dieťa.
Elektronická sociálna poukážka obsahuje: obsahuje dátum expirácie (rok, mesiac)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Sociálne poukážky, ktoré sú viazané na konkrétny účel použitia štátnej sociálnej dávky, v zmysle zákona č. 600/2003 Z.z. o prídavku na dieťa.
Mesačné množstvo odobraných – objednaných sociálnych poukážok a elektronických poukážok sa uskutočňuje na základe čiastkových objednávok objednávateľa, pričom pomer medzi počtom sociálnych poukážok a elektronických sociálnych poukážok určuje objednávateľ podľa svojich potrieb.
Sociálne poukážky budú dodávateľom dodané na základe záväznej objednávky objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní.
Elektronické sociálne poukážky budú dodávateľom dobíjané na základe elektronickej personalizovanej objednávky  najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Objednávateľ požaduje, aby sociálne poukážky  a elektronické sociálne poukážky mohol spotrebiteľ uplatniť vo viacerých obchodných reťazcoch na území mesta Revúca.
Predajné miesta, v ktorých je možné zakúpiť všetok určený tovar viazaný na konkrétny účel štátnej sociálnej dávky, v zmysle zákona č. 600/2003 Z.z. o prídavku na dieťa sú definované ako predajne typu: potraviny (okrem alkoholu, kávy a tabakových výrobkov), drogéria, obuv, rozličný tovar, papiernictvo, lekáreň.
Objednávateľ požaduje, aby bolo možné  sociálne poukážky a elektronické sociálne poukážky použiť vo viacúčelových obchodných reťazcoch a zároveň dodávateľ umožňuje, aby dané sociálne poukážky boli uplatniteľné v minimálne 2 rôznych potravinových reťazcoch, v 2 rôznych drogériách, v 2 rôznych lekárňach, v 1 obchode s oblečením a obuvou.
Jedna sociálna poukážka a elektronická sociálna poukážka je použiteľná na jednom predajnom mieste, bez možnosti vydania finančných prostriedkov v hotovosti z nominálnej hodnoty poukážky.
Zoznam akceptačných miest, v ktorých je možné sociálne poukážky a elektronické sociálne poukážky uplatniť musí byť súčasťou predloženia ponuky.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Financovanie bude realizované prostredníctvom rozpočtu verejného obstarávateľa, pričom sa jedná o rozpočtovú položku Mesta Revúca, ktorá je čerpaná na základe prípisu finančných prostriedkov zo štátnej pokladnice. Úrad práce sociálnych vecí a rodiny prostredníctvom  inštitútu osobitného príjemcu realizuje transfer štátnej sociálnej dávky oprávnenej osoby.
Výška poplatku za poskytnuté služby objednávateľovi je bezodplatná a nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. Odplata za vydanie sociálnych poukážok je vo výške 0,00 % a výška odplaty za spracovanie, balenie a doručenie objednávky je bez poplatku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sociálnych poukážok a elektronických sociálnych poukážok je povinný uzatvárať zmluvy so zmluvnými prevádzkovateľmi a dodávateľmi tovarov a služieb, u ktorých držitelia sociálnych poukážok budú môcť sociálne poukážky použiť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu sociálnej poukážky a elektronickej sociálnej poukážky počas platnosti zmluvy v závislosti od zmien legislatívy.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo sociálnych poukážok a elektronických sociálnych poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

13/17 Námestie slobody, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika

12.11.2025 10:00 — 30.11.2028 10:00

3 500,00 ks

210 000,00

170 731,71

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.10.2025 11:20

24.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 133
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2025 12:09 - Vstupná ponuka 209 999,99 € Cena s DPH
09.10.2025 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 209 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS