37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Roletové skrine typu STUDIO
kancelársky nábytok, skriňa
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky nábytok pre TalentCentrum
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Objednávateľ požaduje dodanie roletových skríň typu STUDIO určených pre vybavenie kancelárskych priestorov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Roletová skriňa STUDIO vo vzhľade podľa priloženého obrázka | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Šírka: 1200 mm, výška: 1000 mm, hĺbka: 420 mm | |
| Farba skeletu: svetlošedá RAL 7035 | |
| Farba roletových dverí: čierna | |
| Zámok na kľúč | |
| Materiál: oceľový plech hrúbky 0,7 mm | |
| Počet políc: 2 | |
| Nosnosť police: 50 kg |
| Názov |
| Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov. |
| Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok ani zálohovú platbu. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7azákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje zrealizovať dodávku do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania (Starohájska 10, 917 01 Trnava) kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. |
| Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade so zmluvou. V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať. |
| V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
| Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
| V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s výmenou tovaru znáša dodávateľ. |
| Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom, úplnom dodaní. |
| Zmluvné a platobné podmienky: lehota splatnosti faktúry je 30 dní od dňa je doručenia objednávateľovi, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk |
| Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
| Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
16.12.2025 13:30 — 30.12.2025 12:00
3,00 ks
1 361,61
1 107,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2025 13:14
15.12.2025 13:15
15.12.2025 13:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.12.2025 14:01 - Vstupná ponuka | 1 361,06 | € | Cena s DPH |
| 10.12.2025 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 361,06 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: