00682357
BIBIANA-medzinárodný dom umenia pre deti
Panská 41, Bratislava-Staré Mesto, 81539, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK
Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced
Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced, antivírusový softvér
Tovar, Služba
|
1. Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pre zabezpečenie činností objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced | kus | 42 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Prechod na vyšší produkt ESET PROTECT Advanced | |
| 2. Predĺženie licencií na obdobie 36 mesiacov | |
| 3. Licenčné obdobie: | 17.10.2025 - 16.10.2028 |
| 4. Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) | |
| 5. Jazyk produktov a technická podpora: | slovenský jazyk |
| 6. Operačný systém: | Windows |
| V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t. j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t. z. sídla Objednávateľa). |
| 2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
| 3. Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je certifikovaným partnerom spoločnosti ESET v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo výrobca produktov). |
| 4. Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| 5. Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi disponovanie certifikátmi ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) a ISO22301:2019 (systém manažérstva kontinuity podnikania) vzhľadom aj na skutočnosť, že Obstarávateľ potrebuje chrániť svoje systémy a dáta vo väčšom rozsahu používané v oblasti zdravotníctva, duševného vlastníctva a verejného sektora. |
| 6. Objednávateľ posúdi podklady predložené Dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
| 6.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
| 6.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo |
| 6.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu. |
| 7. Ak Dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 8. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
| 9. Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 10. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa. |
| 11. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby Objednávateľa). |
| 12. Splatnosť faktúry: do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
| 13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Panská 41, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.10.2025 09:00 — 17.10.2025 11:00
1,00 celá zákazka - 1 položka
3 500,00
2 845,53
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2025 11:49
10.10.2025 15:00
10.10.2025 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.10.2025 15:56 - Vstupná ponuka | 3 198,00 | € | Cena s DPH |
| 10.10.2025 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 730,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: