• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 12:55

Detail zákazky Z20255725

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 12:55

Základné údaje

Z20255725

OF-303715

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11422845

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44015682

Grex SK, s.r.o.

Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

diagnostika, oprava, údržba kopírovacích strojov

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50310000-1 - Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava porúch fotokopírovacieho stroja Kyocera MFP 4006ci
Funkcia
Oprava multifunkčného zariadenia Kyocera MFP 4006ci  resp. servis (v zmysle prílohy č. 1 k tomuto opisnému formuláru) s dodaním potrebných dielov, ich výmena, funkčné preskúšanie a doprava do miesta plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera MFP 4006ci ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa na vykonanie opravy
Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy
Požaduje sa diagnostika- špecifikovanie poruchy stroja osobitne s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy
Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi do 2 pracovných dní od realizácie diagnostiky.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce.
Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu miesta plnenia zmluvy
Opravu požadujeme vykonať firmou autorizovanou na dané úkony.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Miesto plnenia služby je: Bratislava, Regrútska 1
Miestom plnenia služby je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu a vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

14.10.2025 08:00 — 07.11.2025 13:00

1,00 položky opisného formulára

775,72

630,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2025 09:51

10.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 133
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2025 12:12 - Vstupná ponuka 769,98 € Cena s DPH
10.10.2025 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 758,91 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS