• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 10:35

Detail zákazky Z20255711

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 10:35

Základné údaje

Z20255711

OF-302707

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11422804

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky písací stôl, kontajner k písaciemu stolu, kancelárske kreslo

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Funkcia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa nižšie uvedenej technickej špecifikácie a príloh tohto formulára k predmetu zákazky, tovar zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116.
Pri kancelárskom kresle SUPERIOR bude dodávka 2 kresiel v rámci akcie 1+1 zadarmo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo SUPERIOR 1+1 zadarmo, alebo ekvivalent (viď. prílohu), farba slonová kosť ks 1
šírka vrátane opierky rúk cm 68
hĺbka sedadla cm 54
výška sedu cm 47 57
celková výška kresla cm 118 128
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba slonová kosť
poťahový materiál eko koža
materiál kríža kov
zvýšené operadlo chrbta áno
nosnosť do 150 kg
typ koliesok na mäkké podlahy a koberce
 2. Kancelársky písací stôl
Funkcia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa nižšie uvedenej technickej špecifikácie a príloh tohto formulára k predmetu zákazky, tovar zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky písací stôl MIRELLI, 160x80 cm alebo ekvivalent (viď. prílohu) odtieň čerešňa ks 1
dĺžka cm 160
hĺbka cm 80
výška cm 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie (farba) čerešňa
 3. Kontajner ku kancelárskemu písaciemu stolu
Funkcia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa nižšie uvedenej technickej špecifikácie a príloh tohto formulára k predmetu zákazky, tovar zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky mobilný kontajner MIRELLI, 4 zásuvky alebo ekvivalent (viď. prílohu) odtieň čerešňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie (farba) čerešňa
Pojazdný kontajner z laminovanej drevotriesky, 3 zásuvky, vybavený kolieskami, nosnosť 20 kg, centrálne zamykanie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8.00 h. do 12.00 h.
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 kalendárnych dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke.
Objednávateľ požaduje oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred, kedy upresní miesto plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a s rovnakými parametrami.
V prípade zistenia nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116.
Úspešný uchádzač ako dodávateľ musí zobrať na vedomie a rešpektovať, že zákazku plánuje verejný obstarávateľ financovať z nenávratných finančných prostriedkov a preto úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný sa zaviazať, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratných finančných prostriedkov uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom prostriedkov za účelom financovania predmetu zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov
SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: Vykonávateľ, Sprostredkovateľ, NIKA, Úrad vládneho auditu, Ministerstvo financií SR, Najvyšší kontrolný úrad SR, Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Protimonopolný úrad SR, Európska komisia, Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), Európsky dvor audítorov (EDA), Európska prokuratúra (EPPO),
Úrad pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

22.10.2025 12:00

3,00 ks

687,43

558,89

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 kalendárnych dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2025 15:04

10.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 86
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2025 15:14 - Vstupná ponuka 687,42 € Cena s DPH
08.10.2025 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 670,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS