00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Kancelársky nábytok
kancelársky písací stôl, kontajner k písaciemu stolu, kancelárske kreslo
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske kreslo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa nižšie uvedenej technickej špecifikácie a príloh tohto formulára k predmetu zákazky, tovar zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
| Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116. |
| Pri kancelárskom kresle SUPERIOR bude dodávka 2 kresiel v rámci akcie 1+1 zadarmo. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárske kreslo SUPERIOR 1+1 zadarmo, alebo ekvivalent (viď. prílohu), farba slonová kosť | ks | 1 | ||
| šírka vrátane opierky rúk | cm | 68 | ||
| hĺbka sedadla | cm | 54 | ||
| výška sedu | cm | 47 | 57 | |
| celková výška kresla | cm | 118 | 128 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba | slonová kosť |
| poťahový materiál | eko koža |
| materiál kríža | kov |
| zvýšené operadlo chrbta | áno |
| nosnosť | do 150 kg |
| typ koliesok | na mäkké podlahy a koberce |
|
2. Kancelársky písací stôl
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa nižšie uvedenej technickej špecifikácie a príloh tohto formulára k predmetu zákazky, tovar zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
| Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky písací stôl MIRELLI, 160x80 cm alebo ekvivalent (viď. prílohu) odtieň čerešňa | ks | 1 | ||
| dĺžka | cm | 160 | ||
| hĺbka | cm | 80 | ||
| výška | cm | 75 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| prevedenie (farba) | čerešňa |
|
3. Kontajner ku kancelárskemu písaciemu stolu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa nižšie uvedenej technickej špecifikácie a príloh tohto formulára k predmetu zákazky, tovar zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
| Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky mobilný kontajner MIRELLI, 4 zásuvky alebo ekvivalent (viď. prílohu) odtieň čerešňa | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| prevedenie (farba) | čerešňa |
| Pojazdný kontajner z laminovanej drevotriesky, 3 zásuvky, vybavený kolieskami, nosnosť 20 kg, centrálne zamykanie |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8.00 h. do 12.00 h. |
| Objednávateľ požaduje v termíne do 3 kalendárnych dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru. |
| Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke. |
| Objednávateľ požaduje oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred, kedy upresní miesto plnenia. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a s rovnakými parametrami. |
| V prípade zistenia nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
| Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Projekt financovaní z Programu Slovensko - SK - EFRRI/KF/FST/ESF+ v rámci Výzvy PSK-MIRRI-925-2024-TP-EFRR - Financovanie projektov technickej pomoci oprávneného prijímateľa MIRRI SR a oprávnených partnerov udržateľného mestského rozvoja, kód projektu 401701A116. |
| Úspešný uchádzač ako dodávateľ musí zobrať na vedomie a rešpektovať, že zákazku plánuje verejný obstarávateľ financovať z nenávratných finančných prostriedkov a preto úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný sa zaviazať, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratných finančných prostriedkov uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom prostriedkov za účelom financovania predmetu zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov |
| SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: Vykonávateľ, Sprostredkovateľ, NIKA, Úrad vládneho auditu, Ministerstvo financií SR, Najvyšší kontrolný úrad SR, Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Protimonopolný úrad SR, Európska komisia, Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), Európsky dvor audítorov (EDA), Európska prokuratúra (EPPO), |
| Úrad pre verejné obstarávanie. |
| Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
22.10.2025 12:00
3,00 ks
687,43
558,89
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 kalendárnych dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2025 15:04
10.10.2025 09:00
10.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.10.2025 15:14 - Vstupná ponuka | 687,42 | € | Cena s DPH |
| 08.10.2025 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 670,35 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: