35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36706311
VSK MINERAL s.r.o.
Južná trieda 125, Košice, 04001, SVK
3. Kamenivo na posyp ciest - Krompachy
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest, kamenivo na posyp
Tovar, Služba
|
1. Kamenivo na posyp ciest
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup kameniva na zimný posyp ciest vrátane dopravy a vyloženia do miesta dodania, s odberom podľa priebežných mailových objednávok objednávateľa. |
| Prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest – požadované frakcie: frakcia 4/8 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Druh/frakcia kameniva: prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest, frakcia: 4/8 | tona | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| a) pevnosť: | - podľa skúšky otĺkavosti (max. 50 %) s požiadavkou na minimálnu „drviteľnosť“ (8 - 9 %), odolnosť proti mrazu - (min. 5 cyklov) |
| b) pevnosť: | - podľa skúšky mrazuvzdornosti s určením počtu cyklov (podľa počtu cyklov záporných a kladných teplôt v konkrétnej oblasti) prípadne skúšky na nasiakavosť (max. 3 %) |
| c) objemová hmotnosť: | min. 2000 kg/m3 - odporúča sa používať len hutné kamenivo min. 2000 kg/m2 |
| d) tvarovosť: | - doporučený tvarový index 3 a väčší (kubický tvar zŕn) |
| e) zrnitosť: | - požiadavka na minimalizáciu obsahu podsitných fraktúr: Podiel zŕn do 1 mm: max do 5% váhy |
| f) neprípustné: | - dodávať drvený riečny štrk |
| g) požiadavka na kvalitu: | Pre inertný posyp sa môže používať iba taký materiál, ktorého výluhy nezaťažujú pôdu a vodu, ktorý nezvyšuje prašnosť, pričom ho možno po zimnom období pozbierať a recyklovať. |
| h) kamenivo musí spĺňať predpisy: | KLK 1/2021: „Katalógové listy kameniva (KLK)“, Kapitola V, vydaných Ministerstvom dopravy výstavby a regionálneho rozvoja SR zo 09/2021 |
| i) ) kamenivo musí spĺňať predpisy: | TP 039: „Technické podmienky používanie posypových materiálov na zimnú údržbu pozemných komunikácií“ vydaných Ministerstvom dopravy výstavby a regionálneho rozvoja SR zo 07/2022 |
| - | Uvedené predpisy sú k dispozícii na stránke: www.ssc.sk v oddieli: Technické predpisy rezortu |
| - | V prípade novelizácie noriem, predpisov a zákonov platí ich najnovšia/aktuálna platná verzia. |
| Názov |
| 1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia rámcovej dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
| 3. Miesto plnenia - Krompachy. |
| 4. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru vrátane dopravy. Cena za naloženie, dopravu do miesta plnenia a vyloženie z dopravného prostriedku bude zahrnutá v jednotkovej cene za tovar. |
| 5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia: |
| 5. a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1. Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky (ďalej len "príloha č. 1"), s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdený dodávateľom (Meno, priezvisko, pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla. |
| - v prílohe č. 1, bude uvedený názov/miesto lomu, odkiaľ sa bude navážať kamenivo, |
| 5. b) platný doklad/certifikát výrobku vydaný príslušným certifikačným orgánom, ktorým sa preukazuje zhoda vlastností materiálu s požiadavkami uvedenými v KLK 1/2021 a v TP 039. |
| 6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží: |
| 6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém ET informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
| 6. b) s predmetom e-mailovej správy "3. Kamenivo na posyp ciest - Krompachy" |
| 6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
| 6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému ET. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPEP-e, v rámcovej dohode (ďalej len "dohoda") a príslušnej čiastkovej objednávke. |
| 8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach s uvedením druhu/parametra predmetu zákazky, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
| 9. Celkové množstvo predmetu zákazky je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu zákazky, ale vyhradzuje si právo na odber množstva podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne. |
| 10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1). |
| 11. Lehota dodania predmetu plnenia: |
| 12. a) - do100 ton: do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| - od 101 do 200 ton: do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| - od 201 - 500 ton - do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| - nad 500 ton - do 14 (štrnástich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 12. b) Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) pracovný deň vopred. |
| 12. c) V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany, |
| 13. Reklamácia: |
| 13. a) Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa príslušných platných technických noriem a predpisov v zmysle predložených dokladov. |
| 13. b) Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar, |
| 13. c) Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady, |
| 13. d) Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 2 (dvoch) pracovných dní od uznania reklamácie. |
| 14. Dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar z iného lomu/od iného výrobcu, než od toho, ktorý je uvedený v prílohe: „Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky“ od ktorého predložil všetky požadované dokumenty preukazujúce vlastnosti a bezpečnosť tovaru v súlade s požiadavkami objednávateľa. |
| 15. Dodávateľ je oprávnený dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony, vyhlášky a nariadenia. Počas celej platnosti dohody je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti tovaru a kedykoľvek ich vie preukázať platnými dokladmi preukazujúcimi zhodu s parametrami určenými v TP 039 a KLK 1/2021. |
| 16. V zmysle TP 039 musí byť súčasťou každej dodávky skúšobný protokol o chemickom zložení materiálu, nie starší ako 2 (dva) roky vydaný akreditovaným laboratóriom. |
| 17. Objednávateľ môže požiadať kedykoľvek o kontrolnú skúšku zhody materiálu s certifikátom. Ak je materiál zhodný s certifikátom, objednávateľ je povinný znášať náklady na overenie. V opačnom prípade náklady na overenie platí dodávateľ. |
| 18. Ak tento materiál nespĺňa požiadavky Technických podmienok TP 039, nemôže byť použitý ako posypový materiál. |
| 19. V zmysle KLK 1/2021 musí výrobca Zhodu vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými v tejto KLK dokladať protokolmi o skúškach vykonávaných najmenej v početnosti uvedenej v tab. B.1 STN EN 13043. |
| 20. Dodávateľ je povinný pri ktorejkoľvek dodávke tovaru na požiadanie objednávateľa preukázať jeho vlastnosti príslušnými platnými dokumentami v zmysle KLK 1/2021 do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti. |
| 21. Objednávateľ požaduje dodávky tovaru v predpísanej kvalite a požadovanom množstve v zmysle objednávky. |
| 22. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
| 23. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami. |
| 24. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky kameniva s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať kamenivo na rozbor akreditovanému laboratóriu. |
| 25. Objednávateľ pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry. |
| 26. Fakturačné a platobné podmienky: |
| 26. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo predmetu plnenia. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. |
| 26. b) Prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo predmetu plnenia. |
| 26. c) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie dohody. |
| 26. d) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
| 26. e) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
| 27. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie dohody a dôvod na odstúpenie od dohody: |
| 27. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia, |
| 27. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia, |
| 27. c) nedodržanie jednotkových cien, |
| 27. d) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
| 27 e.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 5. Osobitné požiadavky na plnenie, |
| 27. f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
| 28. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 808,20
5 808,20
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prílohy č. 1 - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky, tohto objednávkového formulára.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2025 14:40
13.10.2025 10:00
13.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.10.2025 12:36 - Vstupná ponuka | 5 800,00 | € | Cena bez DPH |
| 13.10.2025 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 795,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: