• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2025 09:17

Detail zákazky Z20255693

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2025 09:17

Základné údaje

Z20255693

OF-303660

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11436881

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba poľnohospodárskych strojov a zariadení

servis, krovinorez, STIHL FS120, FS240, motorová kosačka HONDA

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie servisu (ročnej údržby): 2 ks krovinorezov: STIHL FS 120
Funkcia
Vykonanie ročnej údržby (servisu) na 2ks benzínových krovinorezov Stihl FS 120 + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby (len originál diely dodávane výrobcom STIHL).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena vzduchového filtra služba 2
výmena zapaľovacej sviečky služba 2
výmena palivovej hadičky + hrubý čistič paliva v nádrži služba 2
Výmena žacej hlavy služba 2
Výmena a doplnenie prevádzkových náplni služba 2
Výmena popruhov služba 2
 2. Vykonanie servisu (ročnej údržby): 2 ks krovinorez: STIHL FS 240
Funkcia
Vykonanie ročnej údržby (servisu) na 2ks benzínových krovinorezov Stihl FS 240 + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby (len originál diely dodávane výrobcom STIHL).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena vzduchového filtra služba 2
Výmena zapaľovacej sviečky služba 2
Výmena palivovej hadičky + hrubý čistič paliva v nádrži služba 2
Výmena žacej hlavy služba 2
Výmena a doplnenie prevádzkových náplni služba 2
 3. Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom): 2 ks Motorová kosačka HONDA 536C1
Funkcia
Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Umytie, vypustenie a výmena náplni služba 2
výmena vzduchového filtra služba 2
výmena zapaľovacej sviečky služba 2
výmena palivovej hadičky služba 2
výmena  žacích nožov služba 2
nastavenie a premazanie pohonu služba 2
Kontrolná skúška funkčnosti služba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade potreby obmeny náhradných dielov: len originálne ND stanovené výrobcom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: Prešov, Čapajevova 38.
Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu Námestie Legionárov 4, Prešov.
Prevzatie  vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po  predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Objednávateľ si vyhradzuje  právo nevyčerpať celú výšku finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.10.2025 12:31 — 28.11.2025 12:31

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

877,73

713,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2025 12:35

10.10.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 59
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2025 11:35 - Vstupná ponuka 877,73 € Cena s DPH
09.10.2025 17:37 - Najvýhodnejšia ponuka 869,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS