• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2025 09:50

Detail zákazky Z20255685

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2025 09:50

Základné údaje

Z20255685

OF-303549

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11430409

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok 2

nábytok, kancelária, kancelársky nábytok

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa kancelárska (800x400x1200mm)
Funkcia
kancelárska skriňa s dverami,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
monžstvo ks 2
šírka mm 800
výška mm 1200
hĺbka mm 400
počet políc ks 2
vzdialenosť medzi policami cm 34 36
nosnosť police kg 29 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
laminovaná drevotrieska s odolnou plastovou 2 mm ABS hranou áno
korpus z lamina hrúbky min. 16 mm áno
hrúbka hornej dosky 25 mm
zamykanie s dvoma kľúčmi áno
úchyty z lešteného hliníka áno
pohľadový chrbát skrine umožňuje postavenie nábytku do priestoru áno
typ dverí - krídlové áno
farba orech
referenčný model B2B Partner MIRELLI model: 437155
interné číslo materiálu 615120000098_00
 2. Skriňa policová  (800x400x1800mm)
Funkcia
kancelárska policová skriňa s dverami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 800
výška mm 1800
hĺbka mm 400
množstvo ks 1
počet dverí ks 2
počet políc ks 4
nosnosť police kg 29 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
laminovaná drevotrieska s odolnou plastovou 2 mm ABS hranou áno
hrúbka dosky 18 mm
hrúbka hornej dosky 25 mm
zamykanie s dvoma kľúčmi áno
úchytky z lešteného hliníka áno
pohľadový chrbát skrine umožňujúci postavenie nábytku do priestou áno
typ dverí 2 x krídlové
farba orech
súčasťou dodávky je montážna súprava do steny (2x hmoždinka, 2x hák) áno
referenčný model B2B Partner Mirelli 437276
interné číslo materiálu 615120000097_00
 3. Kontajner mobilný kancelársky 400x480x650 mm
Funkcia
kancelársky mobilný kontajner
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 400
hĺbka mm 480
výška mm 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
laminovaná drevotrieska s odolnou plastovou 2 mm ABS hranou áno
hrúbka dosky korpusu 16 mm
hrúbka hornej dosky 25 mm
kolieska 4 ks
centrálne zamykanie s dvoma kľúčmi áno
úchytky z lešteného hliníka áno
4 zásuvky na kovových guľôčkových pojazdoch s 80% výsuvom áno
farba orech
referenčný model B2B Partner MIRELLI model: 437144
interné číslo materiálu 615120000092_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný písomne (e-mailom) alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien so zaokrúhlením na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie - z matemat. dôvodov).
Dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. Súčasťou faktúry musí byť dodací list, na ktorom objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane MONTÁŽE nábytkov na mieste plnenia na pracovisku objednávateľa.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.10.2025 07:00 — 12.12.2025 14:00

1,00 celok

555,00

555,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2025 11:00

13.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2025 14:40 - Vstupná ponuka 554,00 € Cena bez DPH
07.10.2025 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 554,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS