35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36216054
EUROMAR spol s .r.o.
Námestie Iglovia 2880/4, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Ekologický materiál na posyp ciest
soľ, posyp ciest
Tovar, Služba
|
1. Ekologický materiál na posyp ciest
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Predmetom zákazky je nákup ekologického materiálu na posyp ciest. Počas trvania RD bude presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia špecifikované v čiastkových písomných objednávkach. |
| 2. Predmetom zákazky je dodanie tovaru vrátane dopravy do strediska Správy ciest Košického samosprávneho kraja ( stredisko SC KSK Rožňava, Betliarska 9, 048 01 Rožňava ). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Ekologický materiál na posyp ciest ( chlorid horečnatý ) balenie Big Bag vaky ( 1 000 kg ) | tona | 200 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Všeobecné a funkčné požiadavky na posypové materiály na báze chloridu horečnatého: | |
| - Chlorid horečnatý (MgCl2) je vhodné používať: | pri teplotách nižších ako -9 °C, max. do -34 °C. |
| - Ide o silne hygroskopickú látku a vďaka tomu je účinný aj pri plusových teplotách. | áno |
| - Používa sa ako roztok alebo vo forme kryštálov nastriekaných na cestu. | áno |
| - Posypový materiál na báze chloridu horečnatého má protiprašné účinky. | áno |
| - V porovnaní s chloridom sodným je oveľa šetrnejší k životnému prostrediu, nepoškodzuje rastliny a predstavuje zlomok korozívneho účinku chloridu sodného. | áno |
| 2. Požiadavky na chemické zloženie kryštalickej formy chloridu horečnatého: | |
| - Špecifikácia chemického zloženia kryštalickej formy chloridu horečnatého: | |
| Zloženie: | |
| MgCl2 | chlorid horečnatý min 46,50 % |
| NaCl | chlorid horečnatý max. 0,90 % |
| CaCl2 | chlorid horečnatý max. 0,10 % |
| KCl | chlorid horečnatý max. 0,80 % |
| MgSO4 | chlorid horečnatý max. 0,60 % |
| Obsah ťažkých kovov vo všetkých typoch posypových materiálov: | |
| - Zloženie: | Povolené hodnoty ťažkých kovov: |
| Br | max. 0,70 % |
| Fe | max. 15,00 mg.kg-1 |
| As | max. 0,10 mg.kg-1 |
| Cd | max. 0,10 mg.kg-1 |
| Pb | max. 1,00 mg.kg-1 |
| Zn | max. 0,50 mg.kg-1 |
| Ni | max. 1,00 mg.kg-1 |
| Cr | max. 0,30 mg.kg-1 |
| Cu | max. 0,50 mg.kg-1 |
| Hg | max. 0,01 mg.kg-1 |
| Názov |
| Zdôvodnenie požiadavky: Zabezpečenie ekologickej soli na báze MgCl2 používanej počas zimnej údržby na vymedzených úsekoch ciest ako protinámrazový a rozmrazujúci prostriedok. |
| 1.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 2. Miesto dodania: Správa ciest KSK Betliarska 9, 048 01 Rožňava. |
| 3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
| 4. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
| 4. a.) podrobný rozpis ocenených položiek uvedené na max. dve desatinné miesta a v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia presných názvov (obchodný názov / výrobca ) nacenených výrobkov a veľkosti ponúkaných balení potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
| 4. b.) certifikát: Zhodu s požiadavkami uvedenými v TP 039 dokladuje dodávateľ materiálu certifikátom výrobku vydaným príslušným certifikačným orgánom. TP039 „Používanie posypových materiálov na zimnú údržbu pozemných komunikácií", vydalo Ministerstvo dopravy a výstavby SR Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií s účinnosťou od: 01.07.2022. |
| 4. c.) príloha k certifikátu: Protokol o skúške tovaru/záverečný protokol ako doklad vydaný akreditovaným certifikačným orgánom tvorí prílohu k certifikátu. |
| 4. d.) protokoly o vykonaní skúšok: v prípade, že v záverečnom alebo kontrolnom protokole nie sú uvedené namerané hodnoty, uchádzač predloží aj príslušné protokoly o vykonaní skúšok. |
| 4. e.) karty bezpečnostných údajov v minimálnom rozsahu: identifikácia látky a výrobcu, informácia o zložení, údaje o nebezpečnosti látky, pokyny pre prvú pomoc, pokyny pre manipuláciu a skladovanie, ochrana osôb, stabilita a reaktivita, toxikologické informácie a informácie o zneškodnení, preprave a právnych predpisoch. |
| 4. f.) technologický postup aplikácie posypového materiálu na výkon zimnej údržby v slovenskom jazyku. |
| 4. g.) referencie: Dodávateľ preukáže dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky referenciami s minimálnym objemom vo výške 100 t za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Predložené referencie musia jednoznačne obsahovať meno, adresu zmluvného odberateľa, IČO, predmet plnenia, zmluvnú cenu a meno kontaktnej osoby zmluvného odberateľa s uvedením jej telefónneho čísla, lehotu dodania. |
| 4. h.) V prípade, ak dodávateľ nie je priamo originálnym výrobcom tovaru, predloží dôkazný dokument o zmluvnom vzťahu medzi predajcom a výrobcom, z ktorého bude vyplývať oprávnenie od predajcu dodávať predmet zákazky v čase uzatvorenia zmluvy. Predmet obstarania musí mať pôvod u subjektu, pre ktorý boli vydané vyššie požadované dokumenty. |
| 5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
| - elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania |
| - s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Ekologický materiál na posyp ciest" |
| - vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
| - najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v súlade s aktuálnymi STN, EN, všetkými prislúchajúcimi predpismi a vyhláškami platnými v SR. |
| 8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nepoškodený, neotvorený v ucelených baleniach v zmysle objednávky, zabalený v originálnych obaloch/baleniach od jednotlivých výrobcov sortimentu požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia. |
| 8. a.) Požadované balenie: vo veľkoobjemových vakoch (Big Bag) 1 000 kg s vnútornou ochrannou zabraňujúcou jeho navlhnutiu. |
| 9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním názvu položky, množstva, ceny, termín a miesto dodania. |
| 9. a.) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať tovar podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky je len predpokladané, orientačné. |
| 9. b.) Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru a v zmysle tejto dohody. |
| 9. c.) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladané množstvo jednotlivých položiek tovaru podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne. |
| 9. d.) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
| 10. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky dodávateľom t.j. cena za dopravu, vrátane balenia, obalov, paliet, naloženia a vyloženia tovaru v mieste dodania ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť tovar podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas. |
| 10. a.) Jednotkové ceny, vrátane všetkých nákladov spojených s dopravou, sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
| 11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Technická a cenová špecifikácia - Príloha č. 1 ). |
| 11. a.) K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
| 12. Lehota dodania tovaru: |
| 12 a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od doručenia objednávky. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
| 12 b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán min. 1 deň vopred. |
| 13. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu a vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
| 13. a.) Doba exspirácie dodaného tovaru musí byť minimálne 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru na miesto plnenia. |
| 14. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný. |
| 15. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 15. a.) V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí vybavenie reklamácie do 5 pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. Nedodržanie tejto povinnosti považujú zmluvné strany za podstatné porušenie dohody s právom objednávateľa od tejto dohody odstúpiť. |
| 16. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky predpísané príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky, pričom je povinný počas celej doby platnosti tejto rámcovej dohody garantovať pôvod a kvalitu tovaru v súlade s predloženými certifikátmi a ostatnými dokladmi. |
| 16. a.) Objednávateľ si vyhradzuje právo po uzavretí rámcovej dohody vyžiadať od dodávateľa vzorky tovaru. |
| 16. b.) Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri jeho prevzatí. |
| 16. c.) Objednávateľ požaduje pri každej dodávke tovaru aj skúšobný protokol o chemickom zložení materiálu nie starší ako dva roky vydaný akreditovaným laboratóriom. |
| 16. d.) Objednávateľ môže požiadať kedykoľvek o kontrolnú skúšku zhody materiálu s certifikátom. Ak je materiál zhodný s certifikátom, objednávateľ je povinný znášať náklady na overenie. V opačnom prípade náklady na overenie platí dodávateľ. Ak tento materiál nespĺňa požiadavky TP 039, nemôže byť použitý ako posypový materiál. |
| 16. e.) Dodávateľ je povinný pri ktorejkoľvek dodávke tovaru na požiadanie objednávateľa predložiť dokument o jeho pôvode do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti. |
| 17. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. Ak pracovníci objednávateľa zistia pri jeho vyložení z dopr. prostriedku zjavné poškodenie dodávaných tovarov, resp. nesúlad s priloženými dokladmi, dodávateľ odmietne takýto tovar prevziať. |
| 18. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, s deklarovanými parametrami tovaru a je poškodený. |
| 19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
| 19. a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
| 19. b.) nedodržanie kvality/parametrov dodaného tovaru, |
| 19. c.) nedodržanie jednotkových cien, |
| 19. d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4., |
| 19. e.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
| 19. f.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| 19. g.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
| 20. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
| 21. FAKTURAČNÉ PODMIENKY: |
| 21. a.) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. |
| 21. b.) Prílohou faktúry budú potvrdené dodacie listy oboma zmluvnými stranami potvrdzujúce prevzatie tovaru. |
| 21. c.) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
| 21. d.) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
| 21. e.) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
V zmysle bodu č. 2 osobitných požiadaviek na plnenie, ktorá tvorí prílohu č. 1, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
87 500,00
87 500,00
Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 4 a č. 5 osobitných požiadaviek na plnenie podľa tohto objednávkového formuláru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2025 08:47
10.10.2025 09:00
10.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.10.2025 11:23 - Vstupná ponuka | 87 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 09.10.2025 18:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 85 900,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: