• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:55

Detail zákazky Z20255664

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:55

Základné údaje

Z20255664

OF-303628

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11416528

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

53331494

Ambrela-Solution s. r. o.

Hviezdoslavova 3007/33, Palárikovo, 94111, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

DELL Latitude 14-5450

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Notebook s dôrazom na vysokú produktivitu, bezpečnosť a trvácnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook DELL Latitude 14-5450 kód produktu NOTD9055 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook DELL Latitude 14-5450 kód produktu NOTD9055
Operačný systém Licencia a nainštalovaný Windows 11 PRO SK 64 bit s možnosťou pripojenia do domény, aktivovaný výrobcom
Procesor typ Intel Core i5
Model procesoru Intel Core i5-1335U (3,40-4,60GHz)  (vyrovnávacia pamäť 12 MB, 10 jadier, počet vlákien 12), Raptor Lake
Passmark CPU benchmarking minimálne 14556b
Displej - uhlopriečka 14,0 palcov
Displej - rozlíšenie 1920x1080 (Full HD)
Displej - typ Matný IPS displej, 60 Hz, LED podsvietenie, Full HD rozlíšenie, AntiGlare 250 nits (cd/m2)
Pamäť - veľkosť 16 GB  DDR5 5600MHz
Pamäť - celkový počet slotov 2
Pamäť - voľné pamäťové sloty 1
Pamäť - maximálna kapacita 64 GB
Disk - typ SSD 512 GB M.2 PCIe
Disk - kapacita SSD (GB) 512
Grafická karta integrovaná
Grafická karta - model Intel Iris Xe Graphics
Bezpečnostné prvky áno, TPM 2.0
USB-C 2x USB Type-C Thunderbolt™ 4.0 with Power Delivery & DisplayPort
USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) (1x with Power share) 2 ks
Výstup HDMI áno, 2.1
Konektor RJ45 áno
Výstup slúchadiel kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón
Kamera FHD HDR Camera, Temporal Noise Reduction, s krytkou
Čítačka odtlačkov prstov áno
WiFi WiFi 802.11ax, Intel® AX211 WiFi 6E (2x2)
Bluetooth áno, 5.3
Gigabit ethernet Integrovaná gigabitová sieťová karta, štandardný konektor RJ-45
Čítačka kariet Smart Card áno, čítačka kariet Smart Card
Klávesnica Podsvietená klávesnica, bez numerickej časti, SK lokalizácia
Kapacita batérie 54,0 Wh
Farba sivá
Rozmery 32,14 × 21,20 × 1,91 cm vpredu/2,10 cm vzadu (ŠxHxV)
Hmotnosť 1,40 kg
Zdroj 65W AC Adapter
Polohovacie zariadenie TouchPad
Materiál notebooku Kov, plast
Optická mechanika bez optickej mechaniky
Záručná doba 3 roky  ProSupport On-Site Next Business Day u zákazníka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Špecifikované technické vlastnosti je potrebné považovať za minimálne s ohľadom na výkon alebo rýchlosť.
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú technickú špecifikáciu (zaslať emailom).
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Túto podmienku musí splniť dodávateľ v prípade ponuky ekvivalentu.
Dodávateľ je povinný do 14 pracovných dní od účinnosti zmluvy, na vlastné náklady, doručiť do sídla objednávateľa plne funkčnú vzorku predmetu kúpy, túto predviesť a ponechať objednávateľovi min. po dobu 72 hodín na otestovanie a skontrolovanie dodržania podmienok a parametrov. Túto podmienku musí splniť dodávateľ v prípade ponuky ekvivalentu.
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie alebo vzorky oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky spĺňa požadované parametre.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadaviek na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovný deň v čase od 08:00 hod. do 15.00 hod. po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom verejného obstarávateľa.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia i zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Predmet zákazky musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerepasovaný, zabalené v originálnych baleniach výrobcu s uvedenými výrobnými číslami, nevybalené.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Termín dodania - do 30 kalendárnych dní od emailového odsúhlasenia technickej špecifikácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

24.11.2025 12:00

2,00 ks

2 070,00

1 682,93

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Túto podmienku musí splniť dodávateľ v prípade ponuky ekvivalentu. Dodávateľ je povinný do 14 pracovných dní od účinnosti zmluvy, na vlastné náklady, doručiť do sídla objednávateľa plne funkčnú vzorku predmetu kúpy, túto predviesť a ponechať objednávateľovi min. po dobu 72 hodín na otestovanie a skontrolovanie dodržania podmienok a parametrov. Túto podmienku musí splniť dodávateľ v prípade ponuky ekvivalentu. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie alebo vzorky oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky spĺňa požadované parametre. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia i zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2025 08:07

09.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 82
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2025 01:24 - Vstupná ponuka 2 060,25 € Cena s DPH
08.10.2025 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka 2 050,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS