• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:40

Detail zákazky Z20255654

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:40

Základné údaje

Z20255654

OF-303624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11416560

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

75“ LED TV panel so Signage systémom

TV panel

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 75“ LED TV panel so Signage systémom
Funkcia
75“ LED TV panel so Signage systémom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
75“ LED TV panel so Signage systémom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka 75", Rozlíšenie 3840 x 2160 (4K UHD) Povrch displeja: Glass Haze 2 %, Pomer strán 16:9, Nedotykový, Displej typ: LCD / VA / WVA / MVA / PVA, Matný, Odozva 8 ms , Obnovovacia frekvencia 60 Hz, Kontrast 4000:1, Jas 350 cd/m2, Pozorovacie uhly (Horizontál/Vertikál): 178/178, interné reproduktory Spôsob použitia: Komerčné/Vzdelávacie; Záruka min. 2 roky Špecifikácia
Grafické: minimálne 3x HDMI, Verzia HDMI 2.0, 1 x Display port Minimálne 2x USB, IR vstup, Audio výstup: Stereo Mini Jack, Sériové porty: RS232 vstup, RS232 výstup RJ45 (LAN), WiFi, Bluetooth Konektory
MagicInfo, Schedule, Web browser, Custom Home, Screen Mirroring, Workspace, SMARTVIEW+, APPS Funkcie
Príručka rýchlym nastavením, Napájací kábel, Batérie (AAA x 2), Diaľkové ovládanie Adaptér RS232C Základná výbava
Šírka: 1685 mm, Výška: 961 mm, Hĺbka: 50 mm, Hmotnosť 39 kg VESA: 400 x 400 mm Maximálne rozmery
Danej špecifikácii vyhovuje napr. 75" Samsung QB75C čierna, alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Dodávateľ môže dodať tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky bez DPH
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v pracovnej stanici
Objednávateľ odporúča dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany objednávateľa o kladnom výsledku kontroly procesu verejného obstarávania
Splatnosť faktúry je 60 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Záručná doba min. 24 mesiacov
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade, keď proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany inštitúcie sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola kupujúcemu doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania.
Predmet zmluvy je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, preto sa predávajúci zaväzuje, že umožní výkon kontroly, auditu alebo iného obdobného overovania v súvislosti s predmetom a plnením zákazky a poskytne všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám.
Oprávnenými osobami sú najmä: a) Vykonávateľ: Úrad vlády Slovenskej republiky, b) Sprostredkovateľ: Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, c) Národná implementačná a koordinačná autorita, d) Úrad vládneho auditu, e) Ministerstvo financií SR, f) Najvyšší kontrolný úrad SR, g) Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
h) Protimonopolný úrad SR, i) Európska komisia, j) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l) Európsky dvor audítorov (EDA), m) Európska prokuratúra (EPPO), n) Úrad pre verejné obstarávanie, a/alebo každá osoba poverená v súlade s Právnym rámcom niektorým z vyššie uvedených subjektov.
K prechodu vlastníckeho práva k hnuteľným veciam, ktoré tvoria dodávku tovaru, dochádza dňom odovzdania a prevzatia.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica 1. mája 32, Žilina 010 26, Fakulta bezpečnostného inžinierstva, Miestnosť MA206, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

13.10.2025 08:00 — 30.01.2026 14:00

1,00 ks

2 029,17

2 029,17

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2025 08:00

09.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 125
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2025 08:43 - Vstupná ponuka 2 029,00 € Cena bez DPH
08.10.2025 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 2 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS