• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2025 10:50

Detail zákazky Z20255651

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2025 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2025 10:50

Základné údaje

Z20255651

OF-302919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11436869

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

29205336

IS4U, s.r.o.

Roubalova 383/13, Brno, 60200, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Implementácia nových modulov v Univerzitnom informačnom systéme pre podporu hlavných činnosti Konzorcia

informačný systém, podpora

  • 48190000-6 - Softvérový balík pre oblasť vzdelávania
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modul - Platobná brána
Funkcia
Rýchle online platby za produkty a služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Modul - Platobná brána súbor 1
Testovanie a Implementácia modulu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- úlohou je v existujúcom module Prijímacie konanie zabezpečiť nasledovné: administratívny poplatok za prijímacie konanie bude možné uhradiť kartou online,
- v elektronickej prihláške bude mať uchádzač možnosť prejsť zo stránky s informáciami o platbe priamo na platobnú bránu, kde zadá svoje údaje a vykoná platbu,
- UIS bude mať okamžitú spätnú väzbu o vykonaní platby a takáto prihláška sa označí priamo ako zaplatená,
- možnosť uhradiť svoj záväzok voči vysokej škole okamžitou platobnou metódou umožní zo strany školy skrátiť rozhodovací reakčný čas uchádzača/študenta na minimum,
- čím sa minimalizuje prijať opačné rozhodnutie (napr. nezaplatiť prihlášku alebo termín skúšky),
- úlohou je v existujúcom module Financovanie  zabezpečiť nasledovné: online platba musí byť dostupná aj vo všetkých agendách tohto modulu v rovnakej forme ako v module Prijímacie konanie bez ďalších externých modulov - napr. úhrada školného, malých poplatkov a pokút,
- aplikácia umožní stanoviť, ktoré poplatky je možné hradiť platobnou kartou a do akého finančného limitu,
- následne zo strany študenta bude možné zvoliť jednu alebo viacero platieb a tieto uhradiť na zvolenej platobnej bráne,
- systém zaznamená spätne všetky vykonané transakcie a zabezpečí periodickú kontrolu nedokončených transakcií na platobnej bráne,
- súčasne systém zabezpečí v zobrazení možnosti úhrad financovania platobnou kartou personalizáciu zodpovedajúcu požiadavkám platobných brán (logá kariet a brán, pokyny pre používateľov),
- systém musí byť prepojený s platobnou bránou Štátnej pokladnice a interne so systémom Sofia na účtovanie vykonaných operácií,
- modul umožní aj vrátenie poplatku študenta za financovanie alebo za e-prihlášku na platobnú kartu, pričom pôvodný poplatok bude zrušený záporným poplatkom v rovnakej výške,
- úlohou je v existujúcom module Ubytovanie zabezpečiť nasledovné: umožní platby online platobnou kartou na platobnej bráne pre všetky potrebné transakcie,
- ubytovaný si zvolí, akú sumu chce stiahnuť z platobnej karty a online si tak prednabije svoj účet využívaný na platbu kaucie, nájomné či pokuty,
K aktivácii modulu Platobná brána je potrebné, aby vysoká škola mala uzavretú zmluvu s platobnou bránou a poznala svoje identifikačné a prihlasovacie údaje. áno
Termín plnenia: najneskôr do 15.12.2025
 2. Modul - EWP (Erasmus Without Papers)
Funkcia
Modul pre prepojenie k ostatným vysokoškolským inštitúciám v rámci Európskeho vzdelávacieho priestoru, ktoré pristúpili na myšlienku elektronickej výmeny kontraktov a údajov o odchádzajúcich a prichádzajúcich študentoch medzi inštitúciami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Modul - EWP (Erasmus Without Papers) súbor 1
Testovanie a Implementácia modulu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
-  úlohou je v existujúcom module Zahraničné oddelenie zabezpečiť nasledovné: UIS bude možné priamo prepojiť s európskou sieťou EWP na zabezpečenie medzinárodnej mobility študentov,
- UIS v sieti EWP bude figurovať ako server ponúkajúci základné katalógové informácie o vysokej škole – pracoviská a predmety,
- bude fungovať ako plnohodnotný server/klient v module Inter Institutional Agreements,
- čiže uzatváranie dvojstranných zmlúv medzi univerzitami vrátane podmienok výmenného pobytu a predpisov ponúkaných možností na školách, tzv. factsheety,
- a v module Learning Agreements, t.j zabezpečenie zmluvy o vyslaní/prijatí konkrétneho študenta alebo zamestnanca na konkrétny výmenný pobyt,
- neoddeliteľnou súčasťou modulu budú aj reportingové nástroje na vykazovanie štatistík zbieraných priamo na úrovni EÚ,
- a taktiež zapojenie do registračného katalógu služieb EWP v EÚ, aby ostatné inštitúcie mohli „nájsť“ vysokú školu aj v digitálnom svete,
- Rozsah podporovaných API sietí EWP bude nasledovný: Discovery Manifest API, Echo API, Registry API, File API, Institutions API, Organizational Units API, Courses API, Inter-institutional Agreements API, Inter-institutional Agreements CNR API,
- Inter-institutional Agreements Approval API, Inter-institutional Agreements Approval CNR API, Mobility Factsheet API, Outgoing Mobility Learning Agreements API,
- Outgoing Mobility Learning Agreements CNR API,
Termín plnenia: najneskôr do 15.12.2025
 3. Modul - Dátová analytika (príprava pre BI)
Funkcia
Pre potreby získania, zobrazenia dát a ukazovateľov vzdelávacej činnosti, pre informovanie verejnosti v kontexte otvorených dát "open data" a aj pre univerzity Konzorcia pri nábore študentov na spoločné odbory a vzdelávacie aktivity je potrebné vybudovať dátovú analytiku nad databázou UIS. Výstup je vo forme "databázy pre analytiku" so zjednodušeným formátom dát vhodným pre bežne dostupné analytické a vizualizačné webové nástroje (napr. superset, powerBI a pod.).
Nad touto "databázou pre analytiku" bude následne spustený webový analytický a vizualizačný nástroj v ktorom vytvoríme jednotlivé analytiky a vizualizácie požadovaných dát a ukazovateľov, ktoré môžu byť sprístupnené podľa požiadavky pre vybraných užívateľov, skupiny alebo verejnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Modul - Dátová analytika (príprava pre BI) súbor 1
Testovanie a implementácia modulu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- dopracovanie špecifikovaných entít pre BI analytiku:
- D.1 Organizačná štruktúra (hier), D.2 Akademický čas (hier), D.3 Pasportizácia (hier), D.4 Osoby a ich roly (pozície voči TUZVO, hier), D.5 Študijné zaradenia (programy apod., hier),
- D.6 Spôsob ukončenia štúdia, D.7 Stav štúdia, D.8 Štátne občianstvo, D.9 Kód financovania, D.10 Kód rozhodnutia v prijímacom konaní, D.11 Funkčné zaradenie pracovníka, D.12 Pohlavie, D.13 Predmety,
- D.14 Typ záverečnej práce, D.15 Stav spracovania a odovzdania záverečnej práce, D.16 Typ zahraničnej mobility, D.17 Dohoda/partnerská inštitúcia/štát (hier), D.18 Mobilitná schéma,
- D.19 Kategória mobility, F.20 Druhy projektov, D.21 Programy rozpočtu pro tvorivú činnosť, D.22 Stavy projektov,
- D.23 Dimenzionálny pohľad na projekty z F.10, ale v štruktúre druh/stav/projekt, aby to bolo možné agregovať (hier), D.24 Staré KPČ pre výsledky, D.25 Nové KPČ pre výsledky,
- D.26 Pohľad na výsledky F.13 ako dimenziu, zrejme to bude iba nehier dimenzia, pretože výsledky je možné triediť podľa ich atribútov, D.27 Rola autora výsledkov,
- F.1 Štúdiá (rozvedenie jednej časti dimenzie D.4 v rolu typu štúdia), F.2 Poplatky, F.3 Prihlášky, F.4 Odučení študenti na predmetoch, F.5 Záverečné práce, F.6 Prerušenia, F.7 Špecifické potreby,
- F.8 Mobility, F.9 Zamestnanci (rozvedenie inej časti dimenzie D.4 v rolu typu pracovný úväzok), F.10 Projekty F.11 Riešiteľ na projekte, F.12 Financie na projekte, F.13 Výsledok projektu (publikácie),
- F.14 Autor výsledku
- Restové služby pre sprístupnenie dát: A. Konfigurácia
- A.1 evidencia skupín oprávnení, generovanie bearer tokenu, A.2 evidencia endpointov s možnými parametrami + kontrola typov týchto parametrov, A.3 priraďovanie endpointov do skupín
- A.4 možnosť určiť endpoint mimo generické rozhrania /rest/da, A.5 konfigurácia, z akej tabuľky to ťahá dáta + aké atribútovky a custa sa pripájajú, aké je tam obmedzenie rozsahu, použitie premenných,
- A.6 ktoré stĺpce, ktoré atribúty, A.7 zoznam zakázaných typov, zakázané stĺpce a tabuľky v dok db schéma, A.8 obmedzenie na IP adresy, obmedzenie početnosti prístupov,
- A.9 definícia transformácie typov (automatická expanzia číselníkov alebo práca s primárnymi dátami),
- B. Univerzálny adaptér
- B.1 univerzálny výkonný adaptér na REST, B.2 práca s jazykom, B.3 práca so stránkovaním, B.4 expanzia typov, B.5 riadenie prístupu bearer, IP, početnost,
- B.6 možnosť služby vypínať (per rozhranie, per skupina, celok - ad hoc),
- C. Sprievodné práce
- C.1 testovacia aplikácia pre dáta vrátane stránkovania, C.2 overenie a dokumentácia,
Termín plnenia: najneskôr do 15.2.2026
 4. Modul - Spoločné študijné programy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Modul - Spoločné študijné programy súbor 1
Testovanie a implementácia modulu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- UIS bude podporovať evidenciu štúdií a študijných programov, ktoré zabezpečuje viacero vysokých škôl,
- pre takéto študijné programy bude možné v UIS evidovať spolupracujúce vysoké školy, na ktorých môžu študenti týchto programov študovať v rámci svojho štúdia na domácej vysokej škole
- počas štúdia na spolupracujúcej vysokej škole bude v UIS-e evidované štúdium mimo domácej vysokej školy a v zoznamoch študentov (dvadsiatky) bude k dispozícii filtračná funkcia pre takéto štúdiá,
- súčasne bude počas štúdia mimo domácej vysokej školy toto zohľadňované aj vo výkazníctve do národného registra štúdií (CRŠ),
- z hľadiska štúdia predmetov bude UIS rozšírený o evidenciu predmetov (vrátane ich sylabov) študovaných na spolupracujúcej vysokej škole,
- ktoré budú následne formou uznania s konkrétnym výsledkom zohľadnené v ich štúdiu.
Termín plnenia: najneskôr do 15.12.2025
 5. Modul - Projekty IPA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Modul - Projekty IPA súbor 1
Testovanie a implementácia modulu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- V UIS-e bude možné samostatne evidovať projekty v rámci Internej projektovej agentúry,
- novo založený projekt bude v stave „rozpracovaný“, v ktorom bude dostupný iba riešiteľovi,
- Riešiteľ zmení stav na "podaný" a tým je žiadosť sprístupnená členom orgánu "Projektová rada IPA",
- ku každému projektu na základe rozhodnutia Rady priradí tajomník Rady dvoch lektorov, ktorí vypracujú lektorský posudok,
- v prípade zásadne odlišného hodnotenia je priradený ďalší lektor, ktorý vypracúva tretí posudok,
- komisia zhodnotí podané projekty a na základe bodového hodnotenia od lektorov rozhodne, ktoré projekty budú riešené a ktoré zamietnuté,
- tajomník zmení stavy v žiadostiach na "riešený alebo zamietnutý",
- riešiteľ na konci vypracuje Záverečnú správu,
- k projektu vypracúvajú posudky oponenti. Ide o rovnaké osoby, ako sú lektori, iba pre potreby posúdenia žiadosti na projekt sa volajú "lektor" a pre posúdenie hotového projektu sa volajú "oponent",
- projekt je v závere prezentovaný a obhajovaný, takže vo finále môže nadobudnúť stav "obhájený/neobhájený".
Termín plnenia: najneskôr do 15.12.2025
 6. Modul - Šablóny e-mailov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Modul - Šablóny e-mailov súbor 1
Testovanie a implementácia modulu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- UIS umožní nahradenie úpravu rozosielania fixných e-mailov pomocou nového systému konfigurovateľných šablón,
- tieto šablóny umožnia centrálnu správu podoby e-mailov, ich profesionálny preklad a konfiguráciu podoby a spôsobu doručovania (odosielateľ, príjemcovia, formát, čas odoslania),
- v neposlednom rade poskytnú možnosť nahliadnuť do podoby vzniknutých e-mailov pred ich odoslaním (s možnosťou prerušiť proces odosielania nevhodných e-mailov),
- konfiguračný editor šablón bude podporovať prepis šablón univerzitnými verziami,
- táto funkcia bude predstavovať práve editor pre lokálne použitie, pomocou ktorého bude možné zostaviť vzhľad jednotlivých prepísaných šablón vrátane lokálnych prekladov
- s využitím makier pripravených pre konkrétnu šablónu e-mailu,
- tieto makrá budú podporovať vkladanie premenných hodnôt, podmienok a cyklov do e-mailov,
- ,s každou šablónou bude potom možné preťažiť aj podmienky doručenia (napr. rozoslať e-maily súhrnne v noci, v stanovený míľnik alebo každý druhý štvrtok)
- a formu e-mailu (napr. kto je odosielateľom v prípade jednotlivých systémových e-mailov),
- v druhej časti bude ponúkať aj správu front pripravených a odoslaných e-mailov s možnosťou prezrieť si výsledné e-maily a prerušiť ich odosielanie,
- modul bude možné postupne rozšíriť podľa potrieb jednotlivých agend o nové makrá, nové šablóny a nové funkcie,
- do budúcnosti sa predpokladá vyšší počet marketingových prvkov – najmä grafické (HTML) e-maily, systémy spätnej väzby, vizuálna úprava e-mailov atď.
Termín plnenia: najneskôr do 15.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Verejný obstarávateľ je majiteľom licencie pre používanie softwaru "Univerzitný informačný systém (ďalej len „UIS“), ktorý bol vyvinutý na Mendelovej univerzite v Brne.
2. Predmetom plnenia tejto zmluvy je rozšírenie, doplnenie a implementácia nových modulov do už existujúceho a používaného UIS-u objednávateľa, a to v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.
3. UIS je systém vytvorený nad relačnou databázou ORACLE pod operačným systémom Linux Redhat. Aplikačnú vrstvu tvorí webová aplikácia vytvorená v programovacom jazyku perl, operačný systém je Linux Redhat a webový server Apache. Výkon webovej aplikácie je rozložený na 4 serveroch, pričom loadbalancing realizuje ďalší server tzv. ldirector, tiež pod operačným systémom Linux Redhat.
4. Touto zmluvou sa dodávateľ zaväzuje dodať tovar a vykonať pre objednávateľa služby, ktoré sú predmetom plnenia tejto zmluvy v dohodnutom rozsahu, množstve a kvalite a za podmienok stanovených touto zmluvou. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje za dodaný tovar a vykonané služby, ktoré sú predmetom plnenia prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú zmluvnú cenu.
5. V dohodnutej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu podľa tejto zmluvy, vrátane otestovania modulov a plného zaškolenia integrátora UIS určeného objednávateľom. Dohodnutá zmluvná cena je maximálna a konečná.
6. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Predmet plnenia bude realizovaný postupne, a to v termínoch uvedených pri špecifikácii jednotlivých modulov (položky č. 1-6). Na jednotlivé moduly sa bude z hľadiska ich akceptovania, testovania a následnej fakturácie hľadieť ako na samostatné celky.
7. Testovanie a akceptáciu jednotlivých modulov vykoná objednávateľ najneskôr do 10 kalendárnych dni od dodania dodávateľom. Ak sa pri testovaní vyskytnú výhrady objednávateľa, ktoré sú v rozpore so špecifikáciou a požiadavkami objednávateľa, sa dodávateľ zaväzuje, že ich bez zbytočného odkladu na vlastné náklady odstráni.
8. Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady predmetu plnenia voči dodávateľovi písomne a bez zbytočného odkladu po ich zistení a to zaznamenaním v helpdeskovom kanáli. V reklamácii popíše, kde sa chyby nachádzajú a ako sa prejavujú.
9. Poskytovateľ je povinný reklamované chyby/vady odstrániť bezplatne, a to v nižšie uvedených lehotách podľa ich druhu:
a) vada ťažká (bráni základnému používaniu systému) - zahájenie odstraňovania vady: najneskôr do 24 hod. od nahlásenia, sprevádzkovanie (aspoň náhradným riešením): najneskôr do 3 pracovných dní od nahlásenia.
b) vada ľahká (zásadne nebráni používaniu systému, spôsobuje však prevádzkové problémy) - zahájenie odstraňovania vady: najneskôr do 1 týždňa od nahlásenia, sprevádzkovanie (aspoň náhradným riešením): najneskôr do 3 týždňov od nahlásenia.
10. Splnenie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy bude potvrdené preberacím protokolom o dodaní a prevzatí modulu a zaškolenia určeného integrátora UIS, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa.
11. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Platby budú realizované postupne, formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry po ukončení plnenia podľa termínov uvedených v špecifikácií jednotlivých modulov a po podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) ako prílohu (vo formáte PDF) na e-mailovú adresu: podatelna@tuzvo.sk.
13. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, kód projektu: 08I01-20-V05-00001 a ostatné povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa:
a) platné oprávnenie, resp. zmluvu uzatvorenú s autorom UIS, ktorým je Mendelova univerzita v Brne, ktorá mu umožňuje upravovať, vyvíjať alebo inak meniť predmetný UIS podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré vyplynú z jeho interných potrieb alebo z aktuálne platnej legislatívy. Dodávateľ  tým preukazuje, že na základe zmluvy s Mendelovou univerzitou v Brne je oprávnený software „UIS“ implementovať, poskytovať práva k jeho užívaniu, udržiavať, meniť nastavenia pre jeho prevádzku v podmienkach užívateľa, prípadne tento software ďalej vyvíjať.
b) prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH a ceny s 23% DPH, t.z. podrobný položkový rozpočet s rozpisom jednotkových cien, a to pre každú položku samostatne: cena za modul a cena za testovanie a implementáciu (presné vyčíslenie počtu hodín potrebných na realizáciu predmetu zákazky). Všetky ceny budú zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
c) kontaktné údaje osoby, ktorú dodávateľ poveruje organizáciou a riadením predmetu plnenia, a to v rozsahu - meno a priezvisko, jeho kontaktné údaje (telefón/mobil, e-mail).
16. Komunikácia zmluvných strán pri plnení predmetu zmluvy bude prebiehať prostredníctvom elektronického helpdeskového kanálu, ktorý za týmto účelom vytvorí dodávateľ. Oprávnenia na prístup do helpdeskového kanálu určia osoby zodpovedné za plnenie zmluvy na oboch zmluvných stranách.
17. Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri poskytovaní podkladov a informácii potrebných k riadnemu splneniu predmetu zmluvy.
18. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky.
19. Právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon a podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
20. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
21. Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR v rámci výzvy "Konzorcium AgroForestry", kód projektu 08I01-20-V05-00001.
22. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
23. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledky finančnej kontroly VA neumožňujú financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu.
24. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
25. Objednávateľ a dodávateľ sa zaväzujú neposkytovať informácie zverené druhou zmluvnou stranou tretej osobe a nevyužijú tieto informácie pre iné účely, než pre plnenie predmetu tejto zmluvy.
26. Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu zmluvy zachovávať mlčanlivosť pri styku s osobnými údajmi zamestnancov alebo študentov objednávateľa, a to v súlade s ustanovením zákona č. 18/2018 Z.z. . o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
27. Uvedené zmluvné podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

20.10.2025 07:00 — 28.02.2026 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

158 273,33

128 677,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2025 10:51

14.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 533
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2025 12:10 - Vstupná ponuka 153 688,50 € Cena s DPH
06.10.2025 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 153 688,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS